logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
Lishaackovo Probe aneb splněný sen
lishaack Offline
#1 Vloženo : úterý 25. června 2013 20:22:36 (UTC)

Registrován: 30.04.2013 (UTC)
Příspěvků: 241
Bydliště: Otěvěk

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
Nazdar chlapi,
tak sem se k tomu konečně dostal, abych sem vyblil, že jsem se stal hrdým majitelem svého prvního Probe :) Zatím jsem vlastnil Mazdy 121 DB, 323f BG (2x), 323 BA, 626 GE (+ další 2 byli v rodině a o ty sem se taky staral/starám), jeden Rover 416 a taky Filcku. Jsem zarytý japončík a Filcka byla pracovní trachtor :D
Koupil jsem ho cca 3 týdny zpět od člena probeclubu Crafta. Chodil sem kolem tohodle Probátka už tak rok a furt sem si říkal - bude někdy na prodej, nebude.. No a nakonec byl :-)
Je to tedy 1994 2.5 24V 120KW, černý lak, motor nalítáno cca 182500 (podle budíků) a dělá mi radost. Má klimatizaci, minulý rok dělané rozvody a nějaké další maličkosti.
Zatím máme najeto s Probátkem (pozn. ještě jsem mu nedal jméno, nebožátku :-)) cca 500 km a mám tu pár poznatků. Je možné to brát i jako moji naprosto subjektivní recenzi vozů Probe druhé generace, avšak je třeba brát v potaz to, že jsme spolu krátce.
Design - naprosto geniální, neustále se autem kochám jak při každé cestě z parkoviště, tak z okna pokoje. Tohle mě nemůže přestat bavit přece!
Interiér - super, designivě to je podobný jak z venku, prostě čupr. Akorát co mě točí - nevím který chorý mozek vymyslel ovládání stěrače na kufru ve formě tlačítka. A ještě k tomu to neumý cyklovač ale jede furt. No jo, i do inženýrského týmu Mazdy a Fordu se evidentně může dostat kretén. Taky mi uniká, proč je samostatně tlačítko na nouzovky a dioda, která značí, že sou zapnutý.
Volant a řadička potažená kůži - jo, to je radost držet! Zatím mi i vyhovují sedadla, uvidíme po cestě domů (300km v kuse).
Podvozek - chvíli jsem si musel zvykat na to, že je zkrátka tvrdej. Ale jakmile jsem si zvykl, je to žůžo labůžo :-) Řezat s tímhle zatáčky na origo 16" kolech je fakt něco.. Za podvozek má ode mě taky jedničku :-)
Motor - tož to je pošušňáníčko.. Od 3500 otáček je to fakt trhač. Alespoň pro mě! Moje Probe má ještě laďák a zvuk je opravdu krásný.. A co mě dostává je, že když stojím na křižovatce, tak to má fakt sametový chod. Je to krásně vyvážený motor, žádné vibrace ani hluk navíc. Co se týká spotřeby, tak zatím se držíme v rozmezí 7.8 - 8.5L, přesně to zatím nejsem schopen zjistit, ale mělo by to být v téhle relaci. Přesnější údaje budou až najedem víc. Nejsem ani brzda provozu, ani nezávodím.. I když... Je pravda, že občas na světlech si vychutnám nějakého frajírka s Ochcávkou či Fóbií, když na něm vidím, že je celej nadrženej, aby mě mohl trhnout a předjet.. Nikdy bych neřekl, kolik takových lidí je :D Nejsem teda brusič spojky, rozjíždím se normálně, ale i tak :))

A teď ke stavu konkrétně mého Probe.
Chtěl bych poděkovat Craftovi za to, jak mi vyšel vstříc, bylo s ním super jednání. Doufám, že to co budu psát níže se ho nedotkne :-)
Auto bylo v celkem nic moc stavu co se týká pořádku a čistoty interiéru, bordelu a špíny na laku (včetně smůly), bordelu v záhybech kolem kapoty a zadního kufru (jehličí) atd. Origo ALU 16" jsou krásný, bohužel jen z dálky, jsou neopískované a přestříkané stříbrnou. Neustále problikává kontrolka airbagu, začíná se loupat lak na oplastovaných částech exteriéru (plastové prahy), kapota je oťukaná kamínkama, vzpěry v kufru byly KO, v interiéru (i v kufru) chybí plastové cvočky sem tam, které ty plasty drží, taky ty kovové špičky, které drží plasty třeba na středovým panelu, řidičův tapecírunk je přišroubovaný asi deseti šroubama skrz (samořezky)... Atd. atd. Co je však hodně dobrý, tak je to, že motor se zatím tváří tak, že nepapá olej, má opravdu pěkný chod (až na kladku, která vede řemen k altíku tuším, ta vrže a píská občas, to musím doladit) ani hydroštely nejsou slyšet. Další věc co je super, je to, že je absolutně bez koroze, dokonce má nástřik gumoasfaltu na podvozku. Vzadu v platu jsou ovály Pioneer a taky výšky MB Q, jsou natažené kabely k zesíku ale ten tam není.

Co sem zatím udělal
- manžety poloos
- kompletně sem myl a čistil jak ext. tak int.
- začal jsem práce na odstranění vrzání v interiéru
- vyměnil jsem vzpěry v kufru za vzpěry z Fáva
- obrátil jsem rezervu abych do ní mohl pichnout něco z povinné výbavy
- sundal jsem dálkové světla v nárazníku (jedno bylo KO, tak časem koupím druhý a vrátím je tam)

A mé představy o tom, co na něm chci udělat (ale je to závislé na aktuálních potřebách Probe a hlavně na financích :-))
- potáhnout kapotu a plechy od mrkaček fólií (ještě nevím jakou, ale takhle to fakt vypadá bídně) a taky tapecírunky (dolní půlka) řidičův je totiž zprasen
- opískovat ALU a dát do barvy (buď stříbrná, nebo možná bílá, ještě nevím)
- repase brzd - rozhýbání, výměna manžet atd. + barva
- denní svícení (přeci jen to vypadá líp, když só mrkačky zavřené :-))
- dálkový centrál
- autorádio + zesilovač na repra v platu - jen na takové jemné hraní, žádná profi zástavba
- koupit jedno dálkové světlo
- + další pytlovinky (vymydlení mot. prostoru, odstranění vrzání plastů v celém interiéru....)

Momentálně sem ale holá řiť, naštěstí už se blíží výplata :D
Závěrem bych řekl, že jsem si takto splnil dětský sen, který už se celkem vzdaloval, ale podařilo se mi ho splnit a to za vydatné podpory mé úžasné ženy :-)
Budu sem přidávat jak pokračuju a jak vypadá.. S kým se taky o tom bavit a komu se pochlubit, než vám :-)
Přijímám konstruktivní rady či připomínky.. Konkrétně třeba k dálkovýmu centrálu - je tam prý origo centrál, tak jak k němu aplikovat dálkový ? Má někdo zkušenosti?
P.S.: Nestíhám roztřídit a pojmenovat fotky, tak to doženu snad v brzké době.. http://lishaack.rajce.idnes.cz/Probe_2.5_24V
Díky všem :)
Probe GT 2.5 V6
- Fialka 96, Batmobil 93, Chladič 93, Turek 97
Probe GT 2.2 turbo
- Deadpool 89

jdlesk1 Offline
#2 Vloženo : středa 26. června 2013 8:27:27 (UTC)

Registrován: 11.10.2011 (UTC)
Příspěvků: 139
Bydliště: Most

Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Vítám tě tady a hodně štěstí s probatem. Hlavně ať nepřejde ta chuť což vlastně ani nejde takže jako bych nic nepsal BigGrin.
Ford Probe 93 2.5l V6 24v by Sony,Vrabi,Tom,Juři a Já.
JM Offline
#3 Vloženo : středa 26. června 2013 9:25:58 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Super práce, přijed na sraz! Tam te to nakopne co dál...
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
lishaack Offline
#4 Vloženo : čtvrtek 1. srpna 2013 20:06:39 (UTC)

Registrován: 30.04.2013 (UTC)
Příspěvků: 241
Bydliště: Otěvěk

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
Díky za pozvání, štve mě že sem nejel ale přiznám se, že se trochu bojím - připadá mi, že jste tady všichni známí a znáte se, tak abych si tam nepřišel jak ocas.. Ale příští rok už si to ujít nenechám, už jenom fotky mě nakopli!
Tak zatím sem se celkem pohl, udělalo sa:
- vyčištění škrtící klapky + přetěsnění sání/klapky - snížil se volnoběh
- autorádio JVC ( CD, MP3, výstupy na zesík a SUB)
- odstranění veškeré zbytečné kabeláže (amatérské zástavby audia apod.)
- rozleštění laku - nechci dělat reklamu, ale SONAX mi pomohl jak svině
- potažení kapoty, střechy a kufru Carbon fólií - tímto děkuji Maňousovi :-))
- přetěsnění víka ventilů přední hlavy ( motorový silikon/těsnění/motorový silikon) = snížila se flekatost pod vozem
- nastříkání stěračů - loupala se barva a rezli
- opraveny háčky a nasazeny zpět (ty nad hlavou zadních cestujících)
- obě sedačky vyčištěny na mokro - ještě že tak pěkně peklo sluníčko :-))

Dále v plánu v nejbližší době:
- zítra by měl dojít dálkový ovladač k centrálu
- zahájeno lakování třmenů - repase odložena, brzdy jsou v opravdu dobrém stavu, snad jen kotouče budou asi potřeba, nanesena první vrstva laku, zítra druhá a uvidíme co to udělá :-)
- začal jsem hledat denní svícení, snad něco vyberu
- zprovoznění reproduktorů v platu - což obnáší koupi zesíku, snad se poštěstí a taky kabeláže

Jinak zajímavá story:
Sem v práci mimo ČB (jezdil sem na PO-PÁ kosit louky do Boletic) a mladá mi takhle volá, že mám za stěrač papír o tom, že mám zavolat na policajty, že sem se stal účastníkem dopravní nehody. Tak mě zatrnulo. No a ještě tam byl nějaký vzkaz psaný jakoby malým děckeme a stálo na něm něco ve smyslu "Naboural jsem vám auto, ozvěte se prosím ...+ číslo". Tak mě polil pot... Samozřejmě lítali ku a pi atd... Měl sem probátko dva týdny a někdo mi ho naboří.. no dobrý no.. Tak sem se dovolal na cajty, přijeli za mnou a už to z nich lezlo. Že mi někdo najel opilý do auta (shodou okolností bydlí 30M ode mě) a že s ním bude soud. Tak že mám zajít na pojišťovnu a domluvit si s nima náhradu škody, že oni to po něm budou vymáhat. Jinak na autě škrábanec až na plast na nárazníku cca 3x3cm, křuplé (ale vcelkku) pravé světlo s blinkrem (ta nudle s parkovačkama) a nad ním a pod ním je to odřené trochu. Říkám si, ty vole co vede lidi jezdit na parkovišti s trojkou v krvi.. No nic, z pojišťovny mám slíbené cca 5700,- (z pojišťovákem sme si popovídali o tom, jak je to auto už vzácné a blbě se shání díly atd :-)) tak aspoň že tak! Zkoušel sem i tomu pánovi opilcovi volat ale tož nebral to (volal sem mu 12x) tak říkám seru na něj.. No ale naštěstí žádná hrůza.. Ale srdíčko mě zabolelo :-(
Probe GT 2.5 V6
- Fialka 96, Batmobil 93, Chladič 93, Turek 97
Probe GT 2.2 turbo
- Deadpool 89

Tomio007 Offline
#5 Vloženo : čtvrtek 1. srpna 2013 20:35:26 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Ničeho se nebojBigGrin My jsme všichni stejní blázni a super parta lidí. Loni jsem taky nikoho neznal kromě Thulla,Opečka,DannyW a Kiwiho. I letos jsem poznal nové lidi a utvrdili mě v tom,že jsme super parta!! Takže ničeho se nebát a příští rok dojet!!! Odkládat si každý měsíc cca 200-500,- Kč a jsi na další kámen připraven. :)
Jinak každý škrábanec na probelesu bolí,ikdyž je hezky zaplacený. Ale pokud to zaplatí tak na tom ještě trochu vyděláš Wink Hlavně neztratit chuť při prvních problémech a pokračovat dál!!!
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
lishaack Offline
#6 Vloženo : čtvrtek 1. srpna 2013 20:41:31 (UTC)

Registrován: 30.04.2013 (UTC)
Příspěvků: 241
Bydliště: Otěvěk

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
Tomio vím o čem mluvíš LOL s těma problémama ... já sem prostě takový v týchto věcech, že mám hned pocit, že sem to celý podělal a přitom by stačilo zapnout mozek Cursing
A s tím škrábancem ... když já sem takový magor, ale tady mi určitě rozumíte :D Vedu si pečlivě servisní knížku a každou korunu si píšu a vše co udělám si i vyfotím atd. Takže každá bolístka bolí i mě. Probátkovi se snažím zatím dávat maximum, ale stále vím, že je to málo. Ale čím dál víc mě to auto dostává !! Drool
Probe GT 2.5 V6
- Fialka 96, Batmobil 93, Chladič 93, Turek 97
Probe GT 2.2 turbo
- Deadpool 89

lishaack Offline
#7 Vloženo : pondělí 12. srpna 2013 9:08:30 (UTC)

Registrován: 30.04.2013 (UTC)
Příspěvků: 241
Bydliště: Otěvěk

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
Tak jsme se zase pohli:

DO k centrálu
- je zatím na mrtvým bodě nebo centrál co mi poslal jeden pán je nefunkční takže začnu hledat nový. Ale asi na to dojde až v zimě až bude ProBat odstavený (btw. - ano, už jsem našel název, moje Probátko má jméno ProBat :-)) protože bych chtěl DO s vystřelovákem nejspíš (nebo bez to je teď fuk) a chtěl bych mít na DO i kufr. Jenže na to bude potřeba přidělat odskok, je to tak? A na to nejsou ani peníze a ani čas bohužel - v pátek odjíždím zpět do ČB a budu zase chvíli bez garáže bohužel.
Kdyby byl někdo ochotný mi poradit kam a na co přesně připojit které drátky z DO centrálu, byl bych mu vděčný páč v autoservise by za to chtěl 1500,-! (Nebo někdo Zlínský kraj, kdo by helfnul? :-)

Denní svícení

- koupeno za 400,- homologované 2x 28 LEDek, opravdu je to blbuvzdorné :-)) Fotky z instalace tam jsou asi dvě v albu, nicméně jeden drátek sem ukostřil u baterky, jeden připojil na + od parkovačky a třetí mi dal trošku přemýšlení, páč potřeboval připojit k zapalování, tedy aby do něj šel + po otočení klíčku. Tak sem hledal v pojistkovce volný kontakt, který by se sepnul po otočení klíčku a našel :) Tak jsem to na něj připojil. Momentálně je vše jak má být - svícení se rožne po otočení na druhou polohu a zhasne po zapnutí parkovaček.

Momentálně mám ještě dva dotazy -
- jak umýt motorový prostor od sraček? JAk to děláte? Vapkou? Fakt nevím.. Zatím sem použil akorát ocelák, jemný šmirgkl a benzín na sání a víko ventilů. Ale co s tím zbytkem...
- KDyž chci dát auto zazimovat (přeci jen nebudu ho kur*it přes zimu, když je bez rzi) co mám pro to udělat? Kolik benzínu nechat v nádrži? Dát auto do garáže (nezateplené, nevytápěné) nebo ven pod plachtu? Co s ostatníma kapalinama? Díky za každou radu.
Probe GT 2.5 V6
- Fialka 96, Batmobil 93, Chladič 93, Turek 97
Probe GT 2.2 turbo
- Deadpool 89

white power Offline
#8 Vloženo : pondělí 12. srpna 2013 9:17:58 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Na mytí motoru si kup Arvu je to to nejlepší co se dá pořídit, po opláchnutí nezanechává skvrny a oproti jinejm čističům motoru opravdu rozpoští špínu a hlavně nežere hliníkový části motoru.
http://www.zbozi.cz/vyro...a-oplachova-velvana-4l/ a když se pořádně zadíváš na obrázek na plechovce tak je to motor Probe V6 BigGrin
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
lishaack Offline
#9 Vloženo : pondělí 28. října 2013 17:29:18 (UTC)

Registrován: 30.04.2013 (UTC)
Příspěvků: 241
Bydliště: Otěvěk

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
Tak momentálně je ProBat zazimovaný v garáži - prostorná garáž, trochu v ní profukuje (všude možně to netěsní) ale nechcčije do ní a je nevytápěná, jen je trošku teplejší než venek kvůli teplu co unikne z dílny, která je přes zeď.

Chystám na jaro servis a nějaké opravy a úpravy:
- olej + filtr
- vlnovec, střední díl a KAT
- nové gumy (resp. jeté ale s více vzorku než mám :-))
- pískování a lakování kol (je v jednání, podle ceny se uvidí, snad to klapne)
- sundání kladky napínaci k altíku a výměna ložiska v ní (píská a vrže)
- přečalounění řadičky (nevíte někdo kolik to tak bude koštovat a neznáte někoho kdo to udělá kvalitně a je na něj spoleh?) - je neskutečně ohmataná a prošoupaná :-(
- dálkový centrál - zmr*eček co sem od něj koupil centrál mi jaksi neřekl, že nefunguje, takže na jaro znova..

Jinak najeto máme cca 3200km a zatím super! Spotřeba do 8L na 100km, zatáčky si užívám jako prase, stejně jako nestárnoucí design :-))
Probe GT 2.5 V6
- Fialka 96, Batmobil 93, Chladič 93, Turek 97
Probe GT 2.2 turbo
- Deadpool 89

Bad Offline
#10 Vloženo : pondělí 2. prosince 2013 18:35:54 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Ahoj,
vítám Tě a gratuluju ke vší té radosti :)
Povídání od Tebe je napínavý, ale chceme fotky! :)
Mimochodem těch 1500 je slušná cena, nic přemrštěnýho. Po mě chtěl elektrikář za přestřižení 4 drátů v motorovým prosotru 1500. Bez DPH.

Přeju pevný nervy :)
Bad
lishaack Offline
#11 Vloženo : pondělí 2. prosince 2013 20:43:35 (UTC)

Registrován: 30.04.2013 (UTC)
Příspěvků: 241
Bydliště: Otěvěk

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
Bad: Díky :-) A centrál si nechám udělat odborně v servisu, kašlu na to.

Fotky jsou zde: http://lishaack.rajce.idnes.cz/Probe_2.5_24V/
Vzdávám nahrávání obrázků na tenhle server, ještě ani jednou se mi to nepovedlo. Tak prosím případné zájemce o moji jakože práci na jakože projektu aby si dali tu práci a mrkli na to skrze odkaz.

Nemůžu se dočkat jara safra! Poslední zprávy z garáže od táty zní "Startuje, baterka se nevybíjí, zní OK" takže mám radosti plný škopek.
Zjistil sem si rozměr vlnovce (díky za to jdleskovi, já sem od fára daleko tak to nemám kdy změřit) a bude se objednávat nový. No a střední díl (ten mezi katíkem a koncákem) už je vybrán nový. KAT půjde do pr*ele a bude nahrazen trubkó.
Renovace kol se asi bude muset odložit Glare neboť přicházejí investice spojené s novým bydlením a na tohle už asi nezbude... Ale uvidí sa, sezóna daleko.
Probe GT 2.5 V6
- Fialka 96, Batmobil 93, Chladič 93, Turek 97
Probe GT 2.2 turbo
- Deadpool 89

lishaack Offline
#12 Vloženo : čtvrtek 19. prosince 2013 7:03:41 (UTC)

Registrován: 30.04.2013 (UTC)
Příspěvků: 241
Bydliště: Otěvěk

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
Dámy a pánové, vyvstala nová možnost, tedy vykašlat se na výměnu vlnovce a koupit nerez svody komplet. Nevíte někdo kde to koupit nejvýhodněji v zahraničí? Hledal jsem hodně dlouho ale nic sem nevyčmuchal za rozumný peníz :-( Asi nevím kde hledat. Můžete mi někdo pomoci? Třeba bychom se mohli domluvit, kdyby někdo z vás něco potřeboval taky, že bychom to spojili? :-))
A další věc, která mě napadla - máte někdo sportovní kónický filtr na vé šestce? Co to provede s motorem a je to dobrá věc? Stoupne spotřeba? Celkem přemýšlím nad tím, že bych jsi ho tam dal ale nechci aby to ubíralo na funkčnosti. Měl sem kdysi něco podobného prdlého na Roverovi 416 a zaznamenal sem spíš to, že při prudším sešlápnutí plynu bylo slyšet zvuk prudkého nasátí vzduchu. Ale zajímá mě to ve spojení s V6. Jestli to má smysl, či ne a proč...
Díky moc za nápady, postřehy atp. !

Jinak už je domluvené přečalounění hlavice řadící páky a manžety řadičky, nejspíš půjdu do černé kůže a červené nitě :-)
Probe GT 2.5 V6
- Fialka 96, Batmobil 93, Chladič 93, Turek 97
Probe GT 2.2 turbo
- Deadpool 89

Bladzej Offline
#13 Vloženo : čtvrtek 19. prosince 2013 19:48:06 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Lišáku: osobně zanechávám původní sání. Jenom místo origo papírovýho filtru tam mam KN vložku.
Myslím, že původní podoba sání není špatná, jelikož saje neohřátý vzduch přímo z pod hrany kapoty. Potrubí je slušně vymyšlené a je z plastu. Jen dumám nad dalším tepelnym odstíněním sání, protože mám nerez svody bez omotávky skelnou páskou a omotávat je nebudu. Zatim mě nejvíce napadá láminát, i co se týče pěněz...

Pokud bys tam chtěl dát jinej konus filtr, tak umístění bude hodně u země, kde ti bude sát bordel, vlhkost a možná i teplo, jelikož bude za chladičem vody. Potrubí bude z nerezové trubky a ta taky přijímá okolní teplo...
KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
lishaack Offline
#14 Vloženo : sobota 25. ledna 2014 0:12:46 (UTC)

Registrován: 30.04.2013 (UTC)
Příspěvků: 241
Bydliště: Otěvěk

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
Když sme tak u toho filtru - přemýšlím nad vložkou od Simoty. Četl sem tu nějaké né moc doporučující příspěvky na tenhle filtr a tak se chci ještě zeptat - má to smysl? Stojí asi 800,- (což je polovina oproti K&N) a vypadá OK. Jestli to pomůže motoru nebo spíš uškodí..
Jinak kam se zatím hýbe práce na ProBatu:
- v úterý by měl jít pod kudlu a měli by se dělat manžety vnější, navařit nový vlnovec, geometrie a centrál na DO, únik oleje + operativně se bude řešit to, co mechanik objeví
- koupen olej+filtr
- koupen CHIP od Thulla (tímto mu děkuji za velice vstřícnou spolupráci) + domluven kamarád na přepájení patice do ŘJ
- koupen airbox + ťuplíky do interiéru od té samé značky co CHIP :-))
- koupen zesilovač pro reproduktory v platu + vyhlížím kabeláž
- koupeny nové letňáky 2ks (dvě pneu jsou ještě OK)
- koupeny stěrače flat (už se těším až vyjedu a začne chcat, hi :-))
- domluveno pískování + lakování ALU (druhý týden v únoru)

A v nejbližší době budu řešit nejspíš
- žárovky 100W + keramické patice
- LED žárovky do parkovaček a osvětlení SPZ
- reproduktory do dveří (kompa) + druhý zesík s kabelama
- vložku filtru (rád bych sportovní ale viz. výše)

A to je zatím fše, víc budu řešit až budou nějaké penízky. Jakmile budou fotky, hned je naprdnu na rajče, stále mi sem nejde vkládat foto :-(
Probe GT 2.5 V6
- Fialka 96, Batmobil 93, Chladič 93, Turek 97
Probe GT 2.2 turbo
- Deadpool 89

Renni Offline
#15 Vloženo : sobota 25. ledna 2014 18:40:14 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
mám sportovní vložku od K+N (už 4rok)ted v listopadu jsem poprvý od té doby na ni koukal a skoro jak nová,spokojenost!
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
white power Offline
#16 Vloženo : sobota 25. ledna 2014 19:33:29 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Já mám vložku od Greenu a taky spokojenost, jen jí každej rok vyperu a znovu naimpregnuju, i když toho moc nenajezdím tak z toho vyteče vždycky pěknej bordel, na vyprání a impregnaci to chce určitě originální přípravky, vyprání v jarový vodě a impregnace WDčkem není to pravý ořechový.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Craft Offline
#17 Vloženo : pátek 14. února 2014 13:03:25 (UTC)
Registrován: 15.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 6
Bydliště: České Budějovice

Já mám takovou radost jak se mi o mého ex-mazlíčka staráš ThumpUp . Doufám že vás brzy uvidím :P
lishaack Offline
#18 Vloženo : pátek 14. února 2014 18:56:16 (UTC)

Registrován: 30.04.2013 (UTC)
Příspěvků: 241
Bydliště: Otěvěk

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
WP: Já Ti nevím, nakonec na to asi kašlu, četl sem nějaké články a názory a vypadá to, že sportovní filtr nebude to pravé ořechové pro váhu vzduchu. Tak ještě uvidím. Zatím to dávám asi k ledu. Co si o tom kdo myslíte?

Jinak jsem byl pár dní doma a co všechno se nám událo je možno vidět zde a počíst zde (přidávám i občasné snad dobré rady, co by se mohli hodit):

- navařen nový vlnovec - správný rozměr vlnovce je 55*230mm sedne tam přesně
- vyřezán katalyzátor a nahrazen trubkou - má to jiný zvuk, takový víc "svěží" - připadá mi, že je zvuk míň "svázaný" nebo jak to říct, prostě mi připadá průchodnější. Je to hodně těžko popsatelné ale zvuk je teď víc dunivý a víc se mi líbí
- nové manžety poloos
- nové zadní tyčky stabilizátoru
- nově přetěsněné víko přední hlavy + rozdělovače - tak nejmasivnější únik oleje odhalen pod rozdělovačem, tak přitom už přetěsnil i to víko. Já to dělal o prázdninách, což snížilo únik oleje o 50% ale teď je to ještě lepší :-))
- mechanik prohlédl celé auto a verdikt zní - velmi zachovalé auto na svůj věk, podvozek bez koroze (kromě povrchové "standardní"). Jediné co ještě není udělané a možná se to uděje letos - silentblok motoru (ten který je v místě cca mezi spolujezdcem a řidičem v motorovém prostoru) to má za sebou (ne uplně ale dává už trochu rázy) a vnitřní homoklouby na poloosách mají vůle. Jinak vše OK :-))

Dále se událo:
- DO k centrálu s vystřelovákem
- nové komponentní reproduktory 16,5 cm do dveří
- nově natažené kabely do dveří a k platu
- zesilovač MAGNAT XCITE 560 4kanál (umístěn pod sedačkou spolujezdce)
- pohání přední kompa a zadní ovály v platu 6x9" - vyfoceno místo v motorovém prostoru kama je podle mě fajn vést kabel + k zesíku
- obuty 2ks nových letňáků
- a hlavně ... tramtadadááá... vypájený čip z řídící jednotky a nahrazen paticí do níž byl vložen čip přemapovaný od Thulla (tímto mu děkuji za pomoc při shánění dílů a za bezvadnou komunikaci). Zvuk byl dle mého soudu hned po nastartování ostřejší, mám pocit že to jde poznat že to líp jede. Zatím jsem velmi spokojen :-))

Už musím běžet na pivo, ale jsou ještě další plány o které se chci podělit :-)
Probe GT 2.5 V6
- Fialka 96, Batmobil 93, Chladič 93, Turek 97
Probe GT 2.2 turbo
- Deadpool 89

lishaack Offline
#19 Vloženo : pátek 14. února 2014 18:57:39 (UTC)

Registrován: 30.04.2013 (UTC)
Příspěvků: 241
Bydliště: Otěvěk

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
Původně odesláno: Craft Jdi na citovaný příspěvek
Já mám takovou radost jak se mi o mého ex-mazlíčka staráš ThumpUp . Doufám že vás brzy uvidím :P


Dík :)
Probe GT 2.5 V6
- Fialka 96, Batmobil 93, Chladič 93, Turek 97
Probe GT 2.2 turbo
- Deadpool 89

lishaack Offline
#20 Vloženo : sobota 15. února 2014 10:34:50 (UTC)

Registrován: 30.04.2013 (UTC)
Příspěvků: 241
Bydliště: Otěvěk

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
No, ještě jsem zapomněl na nějaké pytlovinky
- koupeno nové rádio - sice je to Sencor, ale já už jednou tuhle značku měl a byl jsem spokojen, takže jsem zvolil levné řešení. Ono totiž to autorádio co sem tam měl předtím kleklo, z neznámých důvodů nedávalo impuls REM a přestala jít CD mechanika. A na to moje poslouchání to stačí :-)
- nové flat stěrače - jediné co mě štve je to, že spolujezdcův na pravém okraji čelního skla nesedí, nedokáže to sklo obejmout

Finančně jsem teď celkem vyždímaný, takže se toho asi moc neuděje. Ale v plánu je ještě následující:
- odskok kufru - má někdo zkušenosti s instalací? Pokud vím, tak potřebuju relé (protože odskok budu spínat přes DO, které má silový výstup tranzistorový 250mA) + samotný odskok. Má s tím někdo zkušenosti? Mám vyhlídlý tenhle odskok a myslíte že by stačil tenhle nebo spíš ne? Relé sem teď nikde nenašel ale problém by to být neměl, spíš mě zajímají zkušenosti z instalace, zda někdo má.
- keramické patice a 100w žárovky (ještě jsem to nestihl ale v plánu už je to dlouho)
- LED žárovky do parkovaček, SPZ a interiéru - máte někdo dobrou zkušenost? Abych věděl které jsou +- spolehlivé

A to je zatím fše :-)
Probe GT 2.5 V6
- Fialka 96, Batmobil 93, Chladič 93, Turek 97
Probe GT 2.2 turbo
- Deadpool 89

Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.