Tak to tady trochu oživým,byli nějaké spekulace o tom co to vlastně mám doma za motor ale snad se to už vyřešilo a je to na správné cestě
Našel jsem na zahraničních forech strašně moc informací tak se s váma o něco podělím.
KL-DE | 1993-1997 | US | V6 | 626/MX-6/Probe (164hp)
KL-G4 | 1998-2002 | US | V6 | 626/MX-6/Probe (165hp)
KL-ZE (C-N) | 1993-1997 | JDM | V6 | Millenia (170hp)
KL-ZE (S-N) | 1993-1997 | JDM | V6 | MX-6 (200hp)
Peziman:
KL31:
34,9mm Base, 43,7 mm max výška
8,8cm Hub
246 ° @ 0,1 mm zdvih --- 200 ° @ 1,3 mm --- 84 ° @ 7,6 mm
KL01:
34,7mm Base, 43,3 mm max výška
8,6 mm zdvih
244 ° @ 0,1 mm zdvihu --- 196 ° @ 1,3 mm --- 7,6mm 67 ° @
Načasování:
EE při 8 ° BTDC
ES 47 ° C po BDC
AE při 50 ° před BDC
AS při 5 ° po TDC
MX6 (Japonsko)
Kód motoru: KLZE
Výkon motoru: 200HP
Komperssion: 10: 1
Vstupní kanály: Square
Hlava válců Code: KL31-101 a KL31-1A1
Vačkového hřídele Code: KL-31
Píst Tvar: plochý / rovný povrch
Tvar sacího potrubí: Dlouhá a náměstí
ECU: KL31 / 36 *
Air nůž: JE-50 VAF
Eunos 800 (Japonsko) aka Millenia (USA) aka Xedos 9 pre 2000 Rok výstavby
Kód motoru: KLZE
Výkon motoru: 200HP
Komperssion: 10: 1
Vstupní kanály: Square
Hlava válců Code: KL31-101 a KL31-1A1
Vačkového hřídele Code: KL-01
Píst Tvar: plochý / rovný povrch
Tvar sacího potrubí: Zakřivené a Úhlová
ECU: ??
Air nůž: MAF
Americe, Evropě, Austrálii
Kód motoru: KLDE
Výkon motoru: 162PS
Komperssion: 9,2: 1
Vstupní kanály: Round
Hlava válců Code: KL-101 a KL-1A1
Vačkového hřídele Code: KL-01
Žárovka: Vlnitý povrch
Tvar sacího potrubí: krátké a kulaté
ECU: V závislosti na zemi do jiného: shock:
Air nůž: KL02 VAF
Millenia (USA) aka Xedos 9 z roku 2000
Kód motoru: KLDE
Výkon motoru: 170HP
Komperssion: 9,5: 1
Vstupní kanály: Square
Hlava válců Code: KL-31
Vačkového hřídele Code: ??
Žárovka: Vlnitý povrch
Tvar sacího potrubí: Zakřivené a Úhlová
ECU: ??
Air nůž: MAF