logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
P1 podlaha
Matoprobe Offline
#1 Vloženo : sobota 28. prosince 2013 6:26:58 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Caute. Nekdo z vas urcite vyvaral podlahu u auta a tak nechapem kde zohnat performovany plech na podlahu kedze normal rovny tam byt zevraj nemoze kvoli pevnosti karoserie. Nejedna sa o zaplatovanie ale o vymenu skoro 70% podlahy kedze uz to mam rozrezane nechcem to lepit jak trtko a za rok to zase zhnije....
dik za rady
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
jubileus Offline
#2 Vloženo : sobota 28. prosince 2013 10:15:11 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Pozdravuji O Vánočních časecha přeji mnoho úspěchů v Novém roce.

K té podlaze asi takto: Vyrobit z tabule plechu celou novou podlahu (aby vypadala stejně) je nemožné.
Vždy při opravě se jedná o jakési zaplátování a záleží na "autoklempíři" jak to provede a jak to potom vypadá a za jak dlouho je to zase to samé.
Nosníky a podlaha by se neměla moc lišit od originálu na TK to sledují ale určitě to nějak zaplátovat musí jít.

Jde jen o to , jestli vynaložená práce a peníze za to stojí. Jestli není lepší sehnat jiné auto a tu podlahu předělat nebo to nějak přestavět do toho zdravýho.

Přece memůže být díravá celá podlaha. Kdybych toto řešil, tak si asi pomůžu, že rovný plochý díry přeplátuji a přinýtuji nebo nějak a pak to odspodu přetmelím a natřu a je to. Chvíli by to přece mohlo vydržet. Za každou cenu díry v podlaze hned vařit nemusí být nejvhodnější varianta.
Když to začneš celý svařovat CO nebo acetylénem tak to bude rychleji potom rezivět stejně akorát za to zaplatíš strašný prachy, když už si s tím dá někdo práci a vytvoří tak další originál PROBE.
Tak mnoho štěstíWink
jubileus Offline
#3 Vloženo : sobota 28. prosince 2013 10:16:24 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Pozdravuji O Vánočních časecha přeji mnoho úspěchů v Novém roce.

K té podlaze asi takto: Vyrobit z tabule plechu celou novou podlahu (aby vypadala stejně) je nemožné.
Vždy při opravě se jedná o jakési zaplátování a záleží na "autoklempíři" jak to provede a jak to potom vypadá a za jak dlouho je to zase to samé.
Nosníky a podlaha by se neměla moc lišit od originálu na TK to sledují ale určitě to nějak zaplátovat musí jít.

Jde jen o to , jestli vynaložená práce a peníze za to stojí. Jestli není lepší sehnat jiné auto a tu podlahu předělat nebo to nějak přestavět do toho zdravýho.

Přece memůže být díravá celá podlaha. Kdybych toto řešil, tak si asi pomůžu, že rovný plochý díry přeplátuji a přinýtuji nebo nějak a pak to odspodu přetmelím a natřu a je to. Chvíli by to přece mohlo vydržet. Za každou cenu díry v podlaze hned vařit nemusí být nejvhodnější varianta.
Když to začneš celý svařovat CO nebo acetylénem tak to bude rychleji potom rezivět stejně akorát za to zaplatíš strašný prachy, když už si s tím dá někdo práci a vytvoří tak další originál PROBE.
Tak mnoho štěstíWink
Matoprobe Offline
#4 Vloženo : sobota 28. prosince 2013 11:29:52 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
praveze vsecko si robim sam, podlaha je dost derava ale tu sa asi jedna oto ze karoseria ma nosniky a tie drzia auto po kope nie podlaha.

ja som chcel len vedet aky je rozdiel ked dam rovny plech namiesto podlahového perfo plechu,kedze kamarat klampiar povedal ze raz ked na podlahu daju perfo (ohybany) plech ze tamam byt kvôli pevnosti a to je moja otazka ci to stai len obycajnym 0,8 plechom vyvarit a cajk

PS:ja to vyvaram z CO2 a nasledne karoseria by mala ist do elektrolitickej zinkovej kupele takze na 5 rokou by bola karoserie podla mna OK.



diki
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#5 Vloženo : sobota 28. prosince 2013 20:16:30 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
0,8mm plech je podle mě blbost to je jako dělat to z papíru, já jsem teda dělal jen prahy a na ně jsem požil 1,5mm ono ta 0,8 půjde i dost blbě svářet (bude hořet jako papír) a za chvilku zase prorezne. Co se týká druhý ot. tak na menší záplaty bych použil rovnej plech ale na větší kusy bych dal taky nějakej profilovanej, protože ty prolisy tu karoserii vyztužujou stejně jako nosníky.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#6 Vloženo : úterý 31. prosince 2013 14:31:26 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
WP: neni lahke zohnat profilovany plech a tazko sa bude zvarat, druha vec je ta chcel som dat dole celu podlahu aby som tam mohol dat stredovy tunel na kardan kedze chalany z tuning klubu zhanaju nejaku improvizaciu ako na zadnu napravu z FORD sierra prirobit motor 2,2 z probata, zatial prisli len nato tam narvat motor uplne z iného auta ale to by uz nebolo probe a motor by bol uplne k hovnu, a seriova podlaha je naprd kedze by tam kardan nevesiel takze tunel musi byt, origo plech ma tusim 0,8-1 tak ale ked vravis dam tam 1,5-2 :-) nech to je pevne a prinajhorsom odrezem komplet podlahu a dam to klampiarovi nech podla toho vyrobi nejaku podobnu z profilovaného plechu a nejak to do kamene zbastim uz konecne
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
jubileus Offline
#7 Vloženo : úterý 31. prosince 2013 17:59:06 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Já myslel, že s tím chceš jezdit po silnicích.
Nebýt závodníkem, jenom si tak vyrábět "neotypovanou" závodníčku je podle mně trochu zbytečně drahé a zároveň ztráta času.
Kdysi, když jsem měl Ford Capri V4- tak to bylo asi to , co hledáš. A dalo se s tím jezdit legálně po silnici. Když člověk přidal plyn, tak to s autem cvičilo do boku.

V domácích podmínkách to předělané auto bude vypadat příšerně a po pár kontrolách na silnici skončí někde na dvoře.
Kdysi, když jsem měl plný dvůr V4 motorů a haldy kardanů ze Žiguliků a Mirafiori si dovedu takový slepenec představit--já ve snech přemýšlel postavit MOTO s V4Ford motorem--ale nakonec mě to naštěstí přešlo. Na takový pokus všechno shánět a kupovat bude asi trochu drahý a jízdní vlastnosti bez vývoje AUTOMOBILKY nezaručené.
Přesto takovým nápadům fandím a přeji ať se to podaří dát dohromady.Cool ThumpUp

Když nic dalšího sklidíš za to alespoň obdiv a konečně budeš vlastnit neobvyklé originální PROBE.

Dřív mezi DRAGSTERY byly skořepiny karoserie PROBE hodně používány. Ale vnitřek byl HI-TEC dragster.

Nevím, jaký výkon chceš ovládat ale jednou se mi povedlo urvat motor Žiguliku od jednoho z hlavních předních silentbloků. Každou součástku je při takové stavbě nutno pečlivě "správně" zvolit.

Přesto bych předělávku PROBE na CORVETTU považoval spíše za SILVESTROVSKÝ žertík.

Dnes se už dá sehnat cokoli a tak není potřeba přemontovávat Bavoráka do Probe. A nebo mě teď napadá- jedna část vozu se může lišit. Co takhle na 5kovýho BMW nabastlit předek z PROBE. A je to hotový.

Ne,nedělám si srandu ale je spousta pěkných stylově vyladěných aut už z výroby a pokoušet se tomu konkurovat někde z garáže a ze dvora domu-- to už chce trochu ODVAHY. Pořady z televize o přestavbách veteránů pro pracháče mají za sebou spousty bohatých sponzorů a HI-TEC dílenskou techniku.

Držím palce a do NOVÉHO ROKU HODNĚ ZDRAVÍ A ŠTĚSTÍ a peněz na tyto pytlárny.Wink RollEyes BigGrin
Matoprobe Offline
#8 Vloženo : čtvrtek 2. ledna 2014 23:16:26 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
je to blby napad ale ked sa clovek nudy a ma auto rozrezane tak si hovori co tam dam co tam nemusi byt a tak napadou bolo mnoho a chalany z teamu my z tym pomahaju takze to nebude garazove auto ale auto ktore robia chalany co toho uz moc porobili spravili fabiu 4x4 a pod, len probe je trochu iny problem nad ktorym sa potia aj ked spia, navonok bude len trocha zmenene takze policajty nebudu mat potuchy ze to neni to co to je to ze to je zadok zistia az na STK coz ma netrapy, tento rok na kamen chcem prist zo seriovim GO motorom a probe a ked pridem z kamene tak sa do toho pustime ak najdu riesenie ak nie tak probe bude probe len zo zmenou vzhladu,

Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
jubileus Offline
#9 Vloženo : sobota 4. ledna 2014 20:00:47 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Je dobré, že je tu takový DRAVEC

Ty naše DAKOTY potřebují nějaké "oživení".

S nadšením budu sledovat tvoji přestavbu. Jen tak dál. Jestli se Ti to snadno podaří nějak rozjet, rozhodně to podpoří podobné "projekty" nebo vize, co kdo chce realizovat.

V dnešním "tržním" světě jsou všichni posraní z peněz ale kdo má "logickýho fištróna" a dovede si ledasco sám udělat, tak se to dá i tak dotáhnout ke zdárnému konci. A těch peněz (když to nejsou ty poslední, co má) se dá taky kvůli nějakému tomu "koníčku" taky trochu pozbýt. Hlavně, ať výsledek přinese kýžené uspokojení-- a o to tu přece jde.

PROBE CLUB jsou motoristi a každý, kdo nějak proslaví naše FÁRA půjde do síně slávy--tak vzhůru do přestavby.

Jestli tu tvoji přestavenou káru uvidím tady někde, že to funguje, tak si teď myslím, že by neměl být problém rozjet ten můj MOTODRAGSTER z motorem Ford V4 2600ccm. To bych se teda hecl. (Děda od dvou capartů) -- Příklady táhnou.

Je jen potřeba se nesrat a jít do toho --když je člověk přesvědčen, že to chce--i kdyby to na hovno bylo- podle všech.

Tak hlavu vzhůru a jdeme na youtube s našima stroji --- až je tedy dokončíme. SRANDA je potřeba v KAŽDÝCH ČASECH a tak FANDÍM.Wink ThumpUp Smile Cool

Ono to tak trochu v každým hecnutým motoristovi nějak je, něco si vyzkoušet sám "udělat" ale pokud to někde neslyší nebo nevidí, jak to jde , tak to tak nějak drží ve svých snech a nechce to říct, aby si o něm nemysleli, že je blázen. Ale ,když to někdo přizná, co chceš udělat, tak vidíš, že já možná dám na dvoře MOTODRAGSTERA z motoru Ford 2600 V4. Ale to až po tvém dokončení SUPERPROBÉČKA alias CORVETTE s náhonem na zadek.

Tak už končím superčarodějnický díl SIMPS. Tak AHOJ , fandímThumpUp ThumpUp ThumpUp
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.