bez sundani rozdelovace je to nahovno. akorat u toho zbytecne vykurvis.
na viku rozdelovace jsou cisla od 1 do 6. Cisla sou z te celni strany (plocha strana vika rozdelovace)
Vem si lihovou fixu a napis si na fajky kabelu cislo souhlasne s vyvodem oznacenym na rozdelovaci at to neprehodis.
Nasledne si udelej carku lihovkou na tele rozdelovaci a na hlavu motoru. Dobre je udelat si ty carky dve kdyz by se jedna smazla.
Tim si zajistis ,ze rozdelovac vratis do stejne polohy jako byl.
Odpoj svickove kabely od rozdelovace a konektory co do nej vedou.
Vysroubuj zcela dva stouby co drzi rozdelovac. Jeden zvrchu druhej zespodu. Myslim ,ze klic cislo 13, ale nekdy je to aji 12. Je poteba kratsi prodlouzeni na golasade pro velkou racnu. :)
rozdelovac pote vytahni.
Na hrideli rozdelovace je zarez, hned po vytaceni se podivej kde ten zarez je at se to pak zdlouhave nesnazis nasadit obracene a nedivis se ,ze ti rozdelovac nechce zapadnout na pozici.
Po vytahnuti rozdelovace uvidis ohlou trubku do ktere je privedena hadice. Doporucuju hadici odpojit, pro lepsi manipulaci.
Ohla trubka je prichycena sroubkem, kde na povoleni potrebujes 10 orech, opet idelane na golu s prodlouzenim.
Pred rozpojenim ti doporucuju vypustit vodu. Kde a jak je popsane v me galerii na rajceti u tech rozvodu.
Pak rozpoj tu hadici a trubku vytahni z domecku.
Je tam na gumovem tesneni. DUrazne doporucuju mit to tesneni NOVE. Protoze vsad boty ,ze to slozis a bude ti to tama chcat. nevim jestli je to soucasti dodavky s termostatem. Dost bych rekl ,ze neni a musis to objednat extra.
Nasledne vysroubuj srouby z celni strany kaplicky a vymen termostat. Slozeni je stejne jako rozebrani , jen obracene :)
Hodne stesti.
Ford Probe 2,5 V6 24v