Délku neporadím, protože jsem to nechal motat , jak to bylo. Jezdím tak už 10 let a řemenice s ložiskem se točí a točí. Že prý se to má občas pustit -teda klimu aby se "něco" nepo...... Ale proč to mám pouštět, když tam není chladivo--jinak v Brně jdou sehnat i ty starý typy chladiva u jednoho ledničkáře v Líšni.
Protočit se to má, když je funkční klima (jednou za měsíc) aby to prý dobře těsnilo. Jinak --asi to nějakou energiji motoru ušetří ale třeba u P1 mi stačilo měnit jen pětidrážkový klíňák. Protože , když jsem povolil co šlo,
tak jsem měl pocit, že se to nějak těžce "vrtí" a vypadalo to , že to není na gumových hadicích ale na kovových trubkách. Nejsem si jist (P1) ,jestli tato přestavba stojí za to.
Ale je to jen můj názor a otázka zněla--jakou délku a to nevím. Takže jen další trošku pesimismus. Ale asi to půjde ale teď je důležitější , připravit se na zimu. Promazat třeba lana ruční brzdy (při výměně zimních kol) atd. Vím, že to nejsou populární kecy ale zima a mokro tu bude , čo skoro.
Mám těch vozítek teď víc a tak mám hlavní starost aby vše fungovalo--tak mě berte s rezervou. samozřejmě jde řešit jakákoliv "ptákovina" kdykoliv.
PROBE je mou srdeční záležitostí a ty ostatní "chrchly" jen jezdí--------------jako náklaďáky. To už jsme měli i služební VITARU a byla hrozná. Na kopci v blátě hrabalo vždy jedno kolo--ani uzávěrku tomu nedali-japonci, hvězdy pokroku.
Prostě PROBE je zlatý ale musím teď jezdit nedobrovolně i s "jinýma".
A to mám nový zimní FIRESTONKY.
ale jinak v pohodě