Tak co můžu poradit já z vlastních zkušeností - nastartuj si auto hezky za studena, nejlépe z chladného rána (pokud to teď bude možné
), abys zjistil, jestli ti náhodou nečoudí z výfuku bílý smradlavý kouř - pokud ano, nejlépe nebrat a počkat si na jiné.
Dále check kontrolek na přístrojovce, klasika, ruční brzda - několikrát po sobě nadoraz zatáhnout, následně se projet - pokud auto samo přibržďuje - špatně (oprava ale myslím není tak finančně náročná).
Dále si za studena všimni, jestli ti nekolísají otáčky - ..iiillllii..ilili..ilil.iliil
Další klasika - koroze (dveřní prahy, dveře zespodu, podběhy, víko kufru a třeba levý silenblok (při pohledu do motorového prostoru zepředu).
Potom jak psal JM klepání volantu, kontrola fuknkčnosti klimatizace / ofuků, ABS a elektroniky (okna, centrál, sluneční clony atd.)
Blbiny jako například naprasklé interiérové plasty, slabé zdvihače kufru, nefunkční zapalovač atd. neřeš, to vše zde na Probeclubu lehce seženeš za pár korun.
Jinak před barákem mi stojí dvoulitr, který měl / má snad všechny problémy uvedené výše
, takže pokud bys pak chtěl třeba něco nafotit (místa častého výskytu koroze) nebo poradit, napiš mi do SZ.
Přeji dobrý kup