logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky<12
Objem ničím nenahradíš
DaPavlis Offline
#21 Vloženo : sobota 6. července 2013 20:33:27 (UTC)

Registrován: 04.08.2012 (UTC)
Příspěvků: 157
Bydliště: Chrudim

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Původně odesláno: Thullo Jdi na citovaný příspěvek
2 DaPavlis:
No, někdy ti objem nepomůže, když máš poruchu mezi sedačkou a volantem :o) čímž nechci říct, že to tak bylo v tomto případě - ale tohle by se dít nemělo... ;o)


Tak mam asi problem mezi sedackou a volantem protoze mam motor po GO,nerez svody s paskou,chip RJ,zavarene EGR,sport.sani,vyndal jsem klimakompresor s chladicem a ten megan 2.0 8ventil me stejne pokazdy ujede...


Nevim si uz rady co stim :-( jenom jsem zvedavy na kameni o jaky kus me budete predjizdet...

Kdyby mel nekdo nejaky napad budu rad ...
PGT V6 Turbo T3/T4
JM Offline
#22 Vloženo : sobota 6. července 2013 23:37:43 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Uvidis na Kameni, kdyz prohrajes s normalnim 2,5 tak je u tebe neco spatne. Jinak je o nicem mluvit kdo koho porazil a srovnavat turbo s atmosferou. Oboje ma neco do sebe. I ten litrovy focus umi jet ale kdyz se na predstaveni chlubi ze je delany minimalne na 5 let, tak mi to neda se nepousmat nad treba Volvem co se pred 20 lety snazilo stavet auta na cely zivot...
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
probeles123 Offline
#23 Vloženo : sobota 6. července 2013 23:59:29 (UTC)

Registrován: 18.05.2012 (UTC)
Příspěvků: 128
Bydliště: Most

To je trochu divný že ti ujede p..a na kapotě a ještě 8ventyl LOL LOL
2.0 16v červeňásek EX
2.5 V6 znovuoživen EX
Wesker Offline
#24 Vloženo : neděle 7. července 2013 20:12:49 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Tak je nekde chyba, bud to neni 2.0 8V anebo ti to dobre nehraje Confused Me neujelo 2.0 GSI 16V kdyz sem byl jeste bez sneka... Mival sem takove problemy s jednim buzikem s Lagunou 3.0 V6...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
DaPavlis Offline
#25 Vloženo : neděle 7. července 2013 23:03:03 (UTC)

Registrován: 04.08.2012 (UTC)
Příspěvků: 157
Bydliště: Chrudim

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Je to obyc megan co vazi tunu a jezdi na 14ckach,obyc motor jako kazdy jiny 2.0 8v 85kw,je fakt ze stim jel proti meganu 2.0 16v co ma asi 108kw a jeli skoro na stejno...

Co vim tak mi malinko drhne zadni prava brzda,nefunguje ani jeden VRIS a homo.klouby mam silne opotrebovane,a jednu lambdu v horsim stavu...jinak je vetsina veci nova...uvidime na kameni Crying
PGT V6 Turbo T3/T4
Wesker Offline
#26 Vloženo : úterý 9. července 2013 19:59:34 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
hm, to je divne... ctyrvalec je na zrychleni takovy mrstnejsi nez sestivalec, ale kdyz se V6 roztoci, tak pak uz jede :) a ctyrvalcu v kopci zacne dochazet dech, pokud to teda neni nechvalne zname 1.9 TDi Woot

Jednoduse, zrychleni z 0 na 100 ma V6ka asi 8 sec. Na sprintu sem mival na konci drahy okolo 140ti km/h a daval sem to za 15,5 s.
Samoze pokud ti pribrzduje kolo, tak je to naprd Sad Ale kazdopadne si to zkus zmerit a uvidis...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
DaPavlis Offline
#27 Vloženo : úterý 9. července 2013 21:26:55 (UTC)

Registrován: 04.08.2012 (UTC)
Příspěvků: 157
Bydliště: Chrudim

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Udelal jsem 100vku za 6-7 vterin,prave jsem stim prijel domu a prestali me svitit budiky i stredovy panel+VRIS jak jsem psal nize,buh vi co jeste odeslo,kdyz na to prudce slapnu a rychle pustim plyn tak to pokazde neprijemne skubne s celym autem ale nezpomaluje to,takze me cekaji silentbloky :-X,kazdou chvili mam taky jine otacky volnobehu (od cca 700-800 ktere jsem nastavil sroubem az po 1400ot) ale to zase bude lambda.

Jsem z toho auta nestastnej, protoze mam ted samou praci a nemam vubec cas na tom delat :-(
PGT V6 Turbo T3/T4
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (3)
2 Stránky<12
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.