logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Omezovač ve 4 tis
JM Offline
#1 Vloženo : úterý 30. dubna 2013 21:36:43 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
tak jsem odzimoval probe a problem porad trva. Netoci to vic jak 4 500 otacek. Oddelal jsem dlouhe sani a ted to toci jeste min. Podezrivam vahu vzduchu a nebo lambdu. Nemate ji nekdo navic na pujceni? Nebo nekdo z Brna ze bych vahu jen prohodil a zkusil? Kdyz by byl motor v nouzovem rezimu tak by svitil check engine ne? BTW nevite jak se da udelat jednoduse diagnostika OBD II?
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
white power Offline
#2 Vloženo : středa 1. května 2013 6:59:41 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Nejjednoduší diagnostika na OBD II je asi koupit si nějakou čtečku jako je třeba tohle http://aukro.cz/ShowItem...7&ref=recommend-box softvare si stáhneš z netu v češtině a zadarmo.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Thullo Offline
#3 Vloženo : středa 1. května 2013 10:35:44 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 JM:
Draku a není problém jen v otáčkoměru??? :o) to jsem měl u auta po LU - točilo to 4.000 ot a tam byl omezovač - jenže to jen ukazoval budík - realita byla taková, že to točilo jak mělo ;o)

Jinak váhu i vše ostatní mám ;o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
JM Offline
#4 Vloženo : středa 1. května 2013 13:43:04 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
No jenze ono to fakt nejede. Nepojedes zase kolem brna?
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
Wesker Offline
#5 Vloženo : středa 1. května 2013 17:02:39 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
To mi neco pripomina... JM, kamo, zkus jet na 5ku 100 km/h a mas tam 3000 otacek, podle meho grafu prevodovky. Pokud ti bude otackomer ukazovat neco jineho, tak keca... Omezovac se nemuze jen tak sam od sebe posunout... Treba nektere auta maji omezovac podle teploty motoru, ale to neni pripad jednoduche mazdacke elektroniky.
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
JM Offline
#6 Vloženo : středa 1. května 2013 19:41:55 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
To neni omezovac v pravem slova smyslu. Na volnobeh mi to toci pres 7 tis a kdyz podradim z 5 na 3 tak to taky toci pres 5. Jde o to ze kolem 4 se to zacne dusit a dal uz do otacek nejde. Mam 1996 a i tak OBD I tak zkusil diagnostiku a check engine se jen rozsviti a nic takze to chapu tak ze zadne chyby nejsou. Piska mi ta Walbro pumpa ale to tobe taky tak uz nevim :(
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
Thullo Offline
#7 Vloženo : středa 1. května 2013 20:13:54 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Možná neotevírá Vris... kdo ví :o( teď do Brna nejedu - možná se spoj s Cuirem - ten se vyzná a je z BRNA :o) nebo teď už z okolí Brna teda no... ;o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
JM Offline
#8 Vloženo : pátek 3. května 2013 8:54:56 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
A mas i palivovou pumpu? Posles na dobirku?
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
Thullo Offline
#9 Vloženo : pátek 3. května 2013 11:30:08 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 JM:
Mám, neboj :o) klidně pošlu, když tak do SMS mi pošliu adresu - pošlu ti to, ale dnes ne a vracím se až v neděli :o( poslal bych v pondělí a úterý bys jí měl.
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Wesker Offline
#10 Vloženo : sobota 4. května 2013 21:41:17 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
A nemas zakydany palivovy filtr? Mimochodem, ja se zitra chystam naslehnout moje turbo "stage 2" Cool
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
JM Offline
#11 Vloženo : neděle 5. května 2013 22:39:48 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
a v cem je stage 2 lepsi? Kazdopadne GL. Moje stage 1 az po GO a az prijdu na to co tomu ted je :(
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
Wesker Offline
#12 Vloženo : pátek 24. května 2013 17:34:56 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Tak moje S2 je lepsi oproti S1 v tom, ze ma konecne IC(eliminovana dalnicni nemoc), externi zapalovaci civku, nove budicky STRI RACING, kompletni interier, novou baterku, udelany cely komplet motor a GO predni napravy Cool
A ty jak? Prisel si na neco ?
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.