PZ je nejvíc namáhána většinou při parkování-tedy pokud se parkuje vpravo a ne v jednosměrce(i vlevo).
Ve snaze zaparkovat co nejblíže k obrubníku jsou PZ kola namáhána tlakem až už to jede do obrubníku.
Vypadá to nevině ale nejsou to robustní tuhý nápravy. Jednotlivě zavěšená zadní kola asi nejsou stavěna na to aby při parkování "cloumala" vzadu s autem. Někdy se mi podaří taky takový kousky ve snaze zaparkovat co nejblíže k obrubníku. Mám sice trochu oleštěnou pneumatiku (na duralový disk naštěstí obrubník nedosáhne) ale přesto zkontroluji stav pneumatiky.
Dík za info: Z těch aut co jsem doposud měl má probe 1 nejchatrnější zadní nápravu. To je pravda. Něco je tam velice robustní a něco zase neúměrně slaboučký-třeba učko na kterým je kolo taženo od silentbloku ze předu. Když jsou auta nová tak je to jedno ale po dvaceti létech se ta slabá místa mohou velice vymstít(korozí a pevností).
Sice žádná rada ale alespoň debaty nestojí ahoj