Jo,jo když už jsme o toho oleje.
Je tam matka a potom trochu vyrvat a je to--teče to tam celkem dobře-na to že je malá dírka.
Taky jsem to tam napřed chtěl lít odvětrávajícím otvorem,nebo co tam je.Je dobré zrovna trochu promastit bovden náhonu tachometru-nahnout bovden zvrchu dolů a nechat tam trochu natéct-do tachometru.
Když jsem měnil olej v převodovce tak jsem se divil,že tam byl řídký ,červený,který se používá pro automaty.Když jsem tam dal CASTROL manual,tak se mi zdálo,že je řazení jakoby měkčí a lépe to klouže.Ale s převodovkou jsem problémy nikdy neměl.Ale nesprávným nebo jen výměnou se dá jinak fungující převodovka že-prý umrtvit.Ta kolečka náhonu jsou silonová a nalévat je dobré přes trychtýř s hadičkou.Olej jsem měnil v létě a zatím vše OK---CASTROL MANUAL.