logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Informace před koupí Probe
Divian Offline
#1 Vloženo : úterý 18. prosince 2012 18:49:54 (UTC)

Poděkoval(a): 10x
Ahoj, jsem student vysoké školy a chtěl bych si zakoupit své první auto. Nemám zrovna nějakou převratnou částku (něco přes 40 tisíc) a uvažuji o koupi Fordu Probe. Proto bych se chtěl zeptat na nějaké tipy, jestli je pro mě toto auto vůbec vhodné, čemu se vyvarovat a na co si dávat pozor. Nevěděl jsem koho se zeptat, než jsem narazil na tuto stránku a doufal jsem, že vy jako experti na toto auto byste mi mohli pomoct a byl bych Vám moc vděčný. Cena je 38 000,- a auto je celkem pěkně upraveno. (inzerát se mi nechce moc zveřejňovat, jelikož jsem dost pověrčivý) Bližší údaje by mi měl majitel teprve poslat. Předem děkuji za všechny Vaše názory a tipy.
Jeník Offline
#2 Vloženo : úterý 18. prosince 2012 19:05:27 (UTC)

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Ahoj vítej, pokud máš přímo už vybranej nějakej kousek tak aspon já bych to tak udělal že bych ho sem vložil a tady ti aspoň řeknem už i podle fotek apsoň něco pozná se podle toho apsoň pár věcí a hlavně většinu Probe tu i lidi znaj takže by ti mohli říct pokud by věděli jeho historii jak na tom to daný Probe je ThumpUp
A jinak všeobecně k Probe pokud nemáš s Probe nebo celkově s autama zkušenosti když píšeš že to bude první auto tak bych určitě vzal někoho kdo se v autech (nejlépe Probe) pohybuje abys nepochybil ale to je klasika u každýho auta ThumpUp