2 Georgeno:
Jenže ty by jsi to auto kámo si myslím jak tě tak znám nevzal - jako klidně si ho vem, jestli chceš - ALE:
1) Značky jsou 10 let v depozitu (poplatek nebude malý) (TAK EDIT - před 10lety to bylo na dobu neurčitou, není tam žádný polatek, dnes je to 50,- za každý započatý půl rok - tedy 100,- na rok což by i tak byla jen 1.000,-) Takže tento bod je OK ;o)
2) přepis je krásných 10.000,- EKO + evidenčka 200,- která v případě STK odpadá a 800,- správní poplatek - jestli né víc od nového roku
3) auto je nepojizdné - není tam palivové čerpadlo (rozežralo se těsnění výpary z benzínu za 10let stojícího auta)
4) musi se komplet vyměnit řemeny, náplně, atd. (včetně rozvodů, neb ten řemen se domnívám toho moc nevydrží po takové době)
5) musí se komplet udělat brzdy - potrubí asi taky, neb nevím, jak na tom je po těch letech
6) pak se musí udělat STK, aby jsi vytáhl doklady z depozita
7) to auto musíš teď odvézt na podválu do nějakého servisu, kde to budeš dělat
když to sečtu (nejen finančně, ale i časově) tak asi ani jednu věc z toho by jsi TY jak tě znám dělat nechtěl :o) nebo se v tobě tak krutě pletu??? :o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz
Thulloweb