logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Do zatáček netáhne
Pany Offline
#1 Vloženo : pondělí 5. listopadu 2012 2:23:12 (UTC)

Registrován: 05.11.2012 (UTC)
Příspěvků: 110
Bydliště: Velké Meziříčí

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Ahoj všem, jsem tady novej, a zatim sem nic nenašel že by se tu řešilo, tak se omlouvám jestli jo. Mám problém se svým probátkem, a nějak mě nenapadá co by to mohlo dělat. je to 2,0i 16V. Když jedu do levotočivé zatáčky, tak mi auto přestane táhnout, jakobch sundal z plynu nohu bo tak, prostě výkon v háji. ale dělá to jen v levotočivé zatáčce, do prava mi to nikdy zatím neudělalo. Ani v nizké rychlosti ještě ne, jen když jedu svižně, jakmile se začnu rovnat(vyjíždim ze zatáčky) tak se auto o5 vrátí do normálu. Vážně to nechápu. napadá někoho něco prosííím? :-(
Ford Probe 2.0
DannyW Offline
#2 Vloženo : pondělí 5. listopadu 2012 16:36:04 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Čau vítej mezi nami, ... Prvni co mě hned napadlo byl homokinetak nebo poloosa, ale jestli by to mohlo dělat takovouhle paseku, to netuším. Jak se v tom momentě chová motor?
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
jubileus Offline
#3 Vloženo : pondělí 5. listopadu 2012 20:12:40 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Toto už tady jednou bylo--jen nevím,když jelo auto doprava a nebo doleva.Ale už se to tady dřív řešilo. To jsou ale divný závady.K tomuto nemám,co dál-- ať na to brzy přijdete.Confused
Pany Offline
#4 Vloženo : pondělí 5. listopadu 2012 22:22:48 (UTC)

Registrován: 05.11.2012 (UTC)
Příspěvků: 110
Bydliště: Velké Meziříčí

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
V práci mi radili že se mám podívat na ukostření , ale to se mi nějak nezdá. Jak se chová motor? Mno, otáčky o něco málo klesnou, abych řekl pravdu na otáčkoměr sem nikdy neměl čas koukat, sledoval sem silnici. :-) Motor sem prohlížel, na kabely sem koukal, aj na filterbox, bo jak se to píše, a vůbec nic sem nikde nevyděl, tak nevím. :-/ Je fakt že mi jaksi divně na volnoběh spadne napětí na alternátoru, bo co je to vůbec za ukazatel, a jako že dost, pč mi pohasnou aj světla, a na parkovačky jaksi poblikávaj, tak jestli to může mít nějakou souvislost, to nevím. Když už sme u toho alternátoru, nevíte čím to? Otáčky cca 800ot/min, ten ukazatel čehosi klesne(o dost), světla pohasnou a mírně pohlikávaj, ale jinak se nic neděje. Že by nějakej regulátor na altiku? Promiňte jestli se tu ptám na kraviny, ale s tímhle motorem a celkově autem nemám žádné zkušenosti. :-/
Ford Probe 2.0
white power Offline
#5 Vloženo : úterý 6. listopadu 2012 5:14:37 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
s tím altíkem bych řek že by stálo za to nechat tenhle zrepasovat, nebo dát jinej, zdravej altík by měl udržet motor v chdu s rozsvícenjema světlama na volnoběh i bez baterky,
s tím poklesem výkonu při rychlejším průjezdu zatáčky jen na jednu stranu jsem se nedávno taky setkal, tak se zeptám: "nemáš náhodou automat"
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Pany Offline
#6 Vloženo : úterý 6. listopadu 2012 15:02:45 (UTC)

Registrován: 05.11.2012 (UTC)
Příspěvků: 110
Bydliště: Velké Meziříčí

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Nn, automat nemám je to klasika manual.:-)
Ford Probe 2.0
white power Offline
#7 Vloženo : úterý 6. listopadu 2012 15:11:37 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
tak netuším čím by to mohlo bejt, u automatu to bylo nedostatkem oleje v převodovce,
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Džony Offline
#8 Vloženo : pátek 9. listopadu 2012 18:09:24 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Já bych hledal chybu v diferenciálu. Zkus sehnat celou novou neměla by stát svět...
Pany Offline
#9 Vloženo : sobota 10. listopadu 2012 11:26:15 (UTC)

Registrován: 05.11.2012 (UTC)
Příspěvků: 110
Bydliště: Velké Meziříčí

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
V diferáku? :-o Tyo, a nedělalo by to i v pravotočivý zatáčce? Víš, ono se to chová jako by to ten moment nedostalo benzin bo tak. :-o Ten diferák se mi nějak nezdá. :-o
Ford Probe 2.0
Džony Offline
#10 Vloženo : neděle 11. listopadu 2012 11:42:53 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
No tak differenciál rozkládá výkon na kola v zatáčkách, tak mě tohle napadlo. Jinak nevím co by mělo mít vliv na zatočení a úbytek výkonu.
white power Offline
#11 Vloženo : neděle 11. listopadu 2012 12:21:25 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
tohle difem nebude, kdyby byl KO tak to dělá strašnej rachot a už předem by hučel jako tramvaj, pokud bych měl hádat tak je to něco v elektrice nebo v palivový pumpě
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Pany Offline
#12 Vloženo : pondělí 12. listopadu 2012 15:06:28 (UTC)

Registrován: 05.11.2012 (UTC)
Příspěvků: 110
Bydliště: Velké Meziříčí

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
To tak vypadá že je na vinně něco z toho, ale co, to nwm. Když sem to kupoval, tak že pry na tom par dni před koupením vyměNˇovali čerpadlo, ale co je pravdy na tom to nwm. Já se k pumpě eště nedostal... :-/ Už mě napadlo jestli nemá nějakej blbej kontakt, že by to v těch zatákách prestalo dávat benzin..
Ford Probe 2.0
Pany Offline
#13 Vloženo : úterý 20. listopadu 2012 15:55:30 (UTC)

Registrován: 05.11.2012 (UTC)
Příspěvků: 110
Bydliště: Velké Meziříčí

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Tak kuci, problem vyřešenej. neudělal sem nic jinýho než že sem sundal nádrž, a prohlidnul čerpadlo. připojil sem ho pak z5, přidělal nádrž, a najednou je všechno OK, tak si myslim že byl někde blbej kontakt.
Ford Probe 2.0
DannyW Offline
#14 Vloženo : úterý 20. listopadu 2012 16:33:46 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
ThumpUp
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
Pany Offline
#15 Vloženo : úterý 20. listopadu 2012 21:08:59 (UTC)

Registrován: 05.11.2012 (UTC)
Příspěvků: 110
Bydliště: Velké Meziříčí

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Stop všemu radování, před chvilkou mi to udělalo zase. :-/
Ford Probe 2.0
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.