logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Vysoký,kolísavý volnobeh
Jakub Offline
#1 Vloženo : úterý 9. října 2012 11:55:33 (UTC)

Registrován: 16.09.2012 (UTC)
Příspěvků: 19
Bydliště: Norsko

Poděkoval(a): 4x
Zdravím kolegove, cetl sem tu mnoho ohledne volnobehu a tak, a zacnu od zacatku, mnel sem normalnej volnobeh ale obcas mi kolisali otacky tak na tych 300, tak sem se rozhodl ze to kouknu a vycistim, rozebral sem to tam kde sou ty 2strunky a piestik, zlozil sem to spatky a teprv teraz se to chova jak blaznive, studeny motor do 3000 otacek a teply kolise od 1500 do 2000 otacek, nevim si stim teraz rady, niekto nejaka rada prosim,
Ford Probe 2,0 94
Jakub Offline
#2 Vloženo : středa 7. listopadu 2012 12:31:05 (UTC)

Registrován: 16.09.2012 (UTC)
Příspěvků: 19
Bydliště: Norsko

Poděkoval(a): 4x
Hele lidi uz to zacina byt vazny problem, niekto mi sem uz napiste je topredsa forum, objednal som si s ameriky ten ventil volnobehu vcera som to vymenil s nadejou ze uz to prestane kolisat , ked som nastartoval tak volnobeh bol vyssi 1500 ale nekolisal, ale ako nahle som vycuval s garaze a zastavil tak opät kolisavy, co to moze byt? uz sem zoufali
Ford Probe 2,0 94
white power Offline
#3 Vloženo : středa 7. listopadu 2012 12:45:14 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Zkus udělat self test (diagnostika) tady je návod jak na to: www.performanceprobe.com/doityourself/diagnostics/est.php?app=9420m třeba to k něčemu bude, jinak to může bejt špatná lambdasonda, váha vzduchu, nebo třeba netěsnost v sání jako třeba vypadlá podtklaková hadička a pod.
P.S. přidal jsem ti do profilu podpis aby bylo vidět co máš za auto, když to nenapíšeš tak se radí dost špatně.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
1 user thanked white power for this useful post.
Jakub Offline
#4 Vloženo : středa 7. listopadu 2012 13:10:48 (UTC)

Registrován: 16.09.2012 (UTC)
Příspěvků: 19
Bydliště: Norsko

Poděkoval(a): 4x
dekuji na tebe je stale spoleh :-) ide o to ze vsechno bylo ok len som chcel ten ventil vycistit lebo na volnobehu malinko kolisali otacky , tak o odvtedy ako som to vycistil to uz volnobeh nedrzalo vobec tak som myslel ze som to nejak pokazil tak som si objednal druhy a je to skoro to samy, tak neviem kde este moze byt chyba , aj skrtiacu klapku som vybral komplet vycistil dal nove tesnenie a nic. skusim ten test jeste a uvidim. a ten test myslim ze by mi svietila kontrolka motora na palubovce keby bola lambda vadna alebo ne? neviem vyskusam
Ford Probe 2,0 94
Pany Offline
#5 Vloženo : středa 7. listopadu 2012 23:44:01 (UTC)

Registrován: 05.11.2012 (UTC)
Příspěvků: 110
Bydliště: Velké Meziříčí

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Wink Mě to kamo přinde jako by si měl lochnu někde... Jako by ti to přisávalo vzduch za klapkou někde. lamda pak hlasi že je tam moc vzduchu, tak ŘJ přidá, pak to stahne na volnoběh, jenže do toho lamda zase že je toho tam moc. Něco podobnyho sem měl na bejvalym autě, měl sem praskly svody sání, a měl si vydět jakej bordel to dělalo., na tvym místě bych rozdělal všechno co sem rozdělany měl, a skladám to pomalinku a pečlivě do kupy, nic neuspěchej, a každej dílek si prohlídni, jak říkám, stačí prasklina... Wink
Ford Probe 2.0
1 user thanked Pany for this useful post.
Renni Offline
#6 Vloženo : středa 7. listopadu 2012 23:44:35 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
na ventil se vyprdni,podívej se jestli nemáš prdlou váhu vzduchu/resp.to koleno/ a zkontroluj si všechny svíčky jestli jedeš na všechny válce.to byly hlavní 2příčiny proč mi lítaly a občas zůstaly viset otáčky u mne..faktorů může byý samozřejmě více.
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
1 user thanked Renni for this useful post.
Jakub Offline
#7 Vloženo : čtvrtek 8. listopadu 2012 2:30:19 (UTC)

Registrován: 16.09.2012 (UTC)
Příspěvků: 19
Bydliště: Norsko

Poděkoval(a): 4x
jedine coho jsem se chytil bylo viko ventilo tam jsem menil tesneni a pak ze se dam na ten ventil a odvtedy si stym neviem pomoct, zitra skusim tu diagnostiku, a jak zistim ze vaha vzduchu je vadna? jo a volnobeh nevim ani co je posledni mesic minimalne mi to jede na 1500 otacek i to stimto druhym ventilem volnobehu a pak zapnu topeni a zacne to kolisat, a na skrtici klapce se nastavuje vyska volnobehu,tam pri tim spinaci jak se zapina ten ventil?
Ford Probe 2,0 94
Jakub Offline
#8 Vloženo : čtvrtek 8. listopadu 2012 2:32:00 (UTC)

Registrován: 16.09.2012 (UTC)
Příspěvků: 19
Bydliště: Norsko

Poděkoval(a): 4x
joo a renni jedu na vsechny 4 valce a tu hadici jsem kontroloval uz 100 krat, ja fakt jsem se dotkl jen toho ventilu a odvtedy to nejede na volnobeh
Ford Probe 2,0 94
Wesker Offline
#9 Vloženo : pátek 9. listopadu 2012 18:51:16 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
ono staci kdyz je ten ventil otevreny na dve strany a uz je problem. dalsi problem je, kdyz ho des koupit do mazdy(jinde se sehnat novy neda) tak stoji litr ThumbDown
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
DaLonelyWolf_V6 Offline
#10 Vloženo : pátek 9. listopadu 2012 19:35:48 (UTC)
Registrován: 28.03.2011 (UTC)
Příspěvků: 90
Bydliště: Slovensko, Moldava nad Bodvou

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Ahoj Jakub. Mne to raz robila moja V6ka ked bolo málo chladiacej kvapaliny. Neviem či to je aj tvoj problém ale skús kuknúť.
Jakub Offline
#11 Vloženo : sobota 10. listopadu 2012 11:53:13 (UTC)

Registrován: 16.09.2012 (UTC)
Příspěvků: 19
Bydliště: Norsko

Poděkoval(a): 4x
no ja som si ten ventil objednal cez ebay za nejakych 80 dolarov,
Ford Probe 2,0 94
Jakub Offline
#12 Vloženo : sobota 10. listopadu 2012 11:54:51 (UTC)

Registrován: 16.09.2012 (UTC)
Příspěvků: 19
Bydliště: Norsko

Poděkoval(a): 4x
hmmm malo chladiacej kapaliny, to ma nenapadlo ani som to nepozeral , skusim dneska pozriet , ale jak to pozrem iba tak do chladica? tam nie je ziadna nadrzka,
Ford Probe 2,0 94
DaLonelyWolf_V6 Offline
#13 Vloženo : neděle 11. listopadu 2012 21:06:26 (UTC)
Registrován: 28.03.2011 (UTC)
Příspěvků: 90
Bydliště: Slovensko, Moldava nad Bodvou

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Původně odesláno: Jakub Jdi na citovaný příspěvek
hmmm malo chladiacej kapaliny, to ma nenapadlo ani som to nepozeral , skusim dneska pozriet , ale jak to pozrem iba tak do chladica? tam nie je ziadna nadrzka,

No mala by tam byť expanzná nádoba. Dáš dole vrchnák a na ňom by mala byť mierka.
Jakub Offline
#14 Vloženo : pondělí 12. listopadu 2012 0:07:15 (UTC)

Registrován: 16.09.2012 (UTC)
Příspěvků: 19
Bydliště: Norsko

Poděkoval(a): 4x
to je to ze ja som tam ziadnu nadobku s vodou nenasiel ja mam vechnak priamo na chladici a tam to je plne
Ford Probe 2,0 94
DannyW Offline
#15 Vloženo : pondělí 12. listopadu 2012 12:31:23 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Expanzná nádoba je pod naraznikom, hore trčí len hrdlo s mierkou. Je to pred Fuse Boxom, na vodičovej strane
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
1 user thanked DannyW for this useful post.
Pany Offline
#16 Vloženo : pondělí 12. listopadu 2012 15:10:51 (UTC)

Registrován: 05.11.2012 (UTC)
Příspěvků: 110
Bydliště: Velké Meziříčí

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
na řidičově straně? Já přemejšlel na co to je, ale toto bych netipoval. :-o Já myslel že kapalina do chladiče se dolívá na chladiči, a že ta u řidičovy stramy jak je ta s tou měrkou je na chladič klimatizace. :-o
Ford Probe 2.0
Jakub Offline
#17 Vloženo : pondělí 19. listopadu 2012 13:11:16 (UTC)

Registrován: 16.09.2012 (UTC)
Příspěvků: 19
Bydliště: Norsko

Poděkoval(a): 4x
Takze nadobku expanznu som nasiel vodu som dolial bo mi chybala , ale volnobeh bol stale zly , vcera som mal kus casu v dielni takze som kadeco skusal a nakoniec ked som odpojil ten ventil tak vsetko funguje v poriadku neviem si to vysvetlit ale zatial to necham tak kim to pojde. zatial Vam vsetkym dakujem , ale som si isty ze ford ma este zniecim urcite prekvapy :-)
Ford Probe 2,0 94
zelena_zeme Offline
#18 Vloženo : pondělí 19. listopadu 2012 13:19:19 (UTC)

Registrován: 14.02.2008 (UTC)
Příspěvků: 180
Bydliště: Brno

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Původně odesláno: Jakub Jdi na citovaný příspěvek
Takze nadobku expanznu som nasiel vodu som dolial bo mi chybala , ale volnobeh bol stale zly , vcera som mal kus casu v dielni takze som kadeco skusal a nakoniec ked som odpojil ten ventil tak vsetko funguje v poriadku neviem si to vysvetlit ale zatial to necham tak kim to pojde. zatial Vam vsetkym dakujem , ale som si isty ze ford ma este zniecim urcite prekvapy :-)


kde se ten ventil nachází prosímtě? na V6 mám podobnej problém s volnoběhem jako ty...
Jakub Offline
#19 Vloženo : úterý 20. listopadu 2012 0:24:23 (UTC)

Registrován: 16.09.2012 (UTC)
Příspěvků: 19
Bydliště: Norsko

Poděkoval(a): 4x
ten problem je hrozne otravnej ze joo ? :-) na vrchu skrtiacej klapky, vedie s neho kabel a hadica s vodou, ale na V6ke neviem ako to tam mas, ale urcite to hladaj na tej skrtiacej klapke.
Ford Probe 2,0 94
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.