Ahoj,mám sice non turbo ale je to podobný.Já bych prověřil benzin,pak filtr paliva-jestli se v nádrži nedělá podtlak.(dírka ve víčku patří).Váha vzduchu a vzduch. filtr.Samozřejmě alespoň prohlídnout svíčky a pokud možno alespoň si někde půjčit jiný kabely.
Hlavně prohlédnout víčko rozdělovače-(bývají tam špónky a může být trochu zamaštěný a to už stačí aby tam byly svody napětí a vybíjely se blesky už v rozdělovači a pro svíčky už to nestačí nebo to tarokuje.Nebo dát nový víčko a palec-není to drahý a hodí se to mít.
Ještě tady už bylo,že může být horší kondenzátor-je to malá čtveratá krabička poblíž víčka rozdělovače-(možnost proměření kapacity a hlavně svodu napětí). Co takhle ukroucený drát co vede od cívky do rozdělovače.Po tolika létech by se mohl drát ukvedlat a tak občas nebýt spojen. A nebo v mém případě-měl jsem už prorezlou zapalovací cívku-tedy jenom plech obal.Ale každá vlhkost ,tam kde nemá být je pro vysoký napětí velkou překážkou--tahá ho k zemi a tak snižuje jeho velikost.A to může někde už vadit.Zvlášť teď v zimě ,kdy se všechno vlivem teplot okolo nuly tak rosí.
Už jsem taky řešil Hallovo čidlo v rozdělovači(Byly pouze po létech špatný kontakty-jak čidlo drží v rozdělovači-stačilo namasírovat).
Ale Hallovo čidlo když odchází tak je to běžně prý otázka pár jízd --kdy to začne blbnout a kdy to už nejde ani nastartovat.
(Hallovo čidlo je v rozdělovači místo bývalého KLADÍVKA--tvoří přerušovač pro autotrafo(zap.cívka),kde vznikají blesky,které rozdělovač pak rozděluje do svíček podle časování ,kde jsou písty.)
Ještě trochu bude mít vliv natáčení rozdělovače PODTLAKEM-zkontrolovat,jestli není třeba prokousaná hadička od nějaké HAVĚTI co leze do motoru se vyhřívat.
Jinak to samozřejmě může dělat jakýkoliv drát,který při spuštěným motoru má být pod napětím a z nějakýho důvodu vaklí.
Chce to podle stavu auta-(kde bylo něco rozvrtanýho) se snažit odhadnout--kde to vaklí.
Vím,že jsou to rady jak od CHYTRÍSKA ale může to být kdekoli.Toto bych prověřil postupně já. Tak ať na to přijdeš co nejdřív.
AHOJ