logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
3 Stránky123>
Probefahr
Bladzej Offline
#1 Vloženo : středa 3. října 2012 18:10:42 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Ahoj,

jelikož jsem dostal vynadáno, tak sem dávám svoje Probe. :)
rv 97 s motorem V6

Na autě je ještě hafo práce.
Momentálně pracuji na opravě LZ blatníku. Už jsem byl téměr hotov, měl jsem fouknuto plničem... Ten mi to všechno zkurvil... "Zmáslovatěl" mi komplet základovku, kteroujsem dával na poničená místa a všechna práce šla do kopru. Kitování, broušení a nátěry. Jsem tedy opět na záčátku, jen s tím rozdílem, že ještě musim odstranit tento vzniklý hnůj...

Níže posílám ny rychlo focené Probe v garáži. Jelikož jsem moc nedokumentoval.





tady jak to vypadalo po prvnim za rejpnutí do odlouplého laku...



Ještě musím zadělat dírky po Ford znaku a jménu modelu v zadnim nárazníku - když je už sundán.
Taky mam celkem nezdravě vyhlíźející tankovací palivovou hadici...

Do hodně budoucna udělat podvozek a někdy opravit "parkovištní" nemoci. Spojeno s opravou laku by bylo i zbavení se veškerých log. Časem také zatmavení oken.

Pan Inkognito, tak se mi to líbí.



Tento strohý popis snad bude sačit, doufám. Jo, a nepokousejte mě ;)

btw s Operou si toto forum moc nerozumí :(
KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
Thullo Offline
#2 Vloženo : středa 3. října 2012 19:57:07 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Bladzej:
No PROTO! :o) Vítej kámo...
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Alkaponka Offline
#3 Vloženo : čtvrtek 4. října 2012 4:21:26 (UTC)

Registrován: 17.08.2011 (UTC)
Příspěvků: 49
Bydliště: Frydek-Mistek

Poděkoval(a): 1x
:-)
Bladzej Offline
#4 Vloženo : čtvrtek 4. října 2012 21:14:11 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Díky, díky.

Měl bych technický dotaz na brzdy...

Začínám uvažovat o jejich obměně, zadní nejsou nejzdravější a přední budou chtít taky.

Takže můj dotaz je především na přední.

Chtěl bych zlepšit brzdný účinek, pochopitelně za co nejlevněji. Můžu tam dát nový seriový díl, kterým si moc nepolepším, nebo něco jinačejšího...
Z Xedose jsem zavrhl po Cuirových laboracích.
Pachezzova metoda mě taky odrazuje jeho zkoušením jestli to, či ono bude pasovat. Navíc za 600+ dolarů mě to moc neláká.

Napadá vás tedy nějaká jiná alternativa? Co se série týče, tak jsem koukal na kelly a bral bych případně komponenty od ATE, cenově nevím zda-li myslej 1600 za jeden nebo oba kotouče celkem + desky 1200 na jeden třmen, nebo celkem na oba...
Myslím si že cena je za jeden, ale co kdyby za oba... ;)
To jsem za bůra a ještě práce mechoše.

Pochopitelně bych to chěl zvládnout sám, uvidíme.

Na zadek určitě postačí ATE.
Jinak jsem koukal i na Idahův shop a na Probe nic nemá. ?
Nechtěl bych ale udělat to, že koupím nové seriové věci a po chvíli mi nebuou stačit a budu koukat po něčem jiném.


Jinak už mám hotovou elektriku zadních světel. Foto bude, později.

Na autě jsou US lampy.
Původně to bylo uděláno tak, že jsem měl dvoje brzdovky a troje obrysovky. Brzdo/obrysovky měli dvoje vlákna. Potom jednu zpátečku, na levou stranu byla přivedena z pravé. A tedy mlhovku jsem neměl žádnou.
Naštěstí drát od mlhovky byl jen volně ležící= neustřižen, nezlikvidován a tudíž jsem "zrušil" jednu brzdovku a udělal z ní brzdo/mlhovku. Poté jsem od levé mlhovky tahal kabel na pravou mlhovku...
Chtěl jsem zachovat dvojí brzdovky, tak jsem ještě tahal další elektriku a původní trochu upravil. Schema hodim časem.
Lampy ještě nejsou na místě, ale žárovky mi fungujou dle přání :)

A teď se budu matlat s kitem. Na to potřebuju váhu, laboratorní.

Jo, nemáte někdo tankovací hadici, jak jsem psal, že je špatná. Třeba Thullo_probefanatik :)
Kdysi jsem čet, že Kaprolet kšeftuje s brzdama. Mátě někdo zkušenost? Zkusim ho kontaktovat...
KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
Tomio007 Offline
#5 Vloženo : pátek 5. října 2012 11:24:30 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Brzdy jedině ATE.
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
Thullo Offline
#6 Vloženo : pátek 5. října 2012 17:44:41 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Tak tak :o) a i Tomiovi jsem je kupoval já :o) slevy fakt super ;o) a hadici mám určitě :o) jen mi upřesni, kterou část máš na mysli - neměl by být problém poslat...
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Bad Offline
#7 Vloženo : pátek 5. října 2012 17:52:14 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Zdar,

Jakou tankovací hadici máš namysli? Tu část co vede od hrdla plnícího otvoru dolů nebo tu spojovací mezi trubkou a nádrží?

Ta pevná část má na nádrž napojené ještě trubičky odfuku z nádrže a většinou to bývá prorezlé, kdyžtak zkus Thulla nebo Patcheze, ten ted bude mít nejspíš nějaky dily navíc.
Pokud se jedná o tu pružnou spojovací hadici, tak jedině originál nebo obejdi dealery ND jestli by z nějakyho auta nepasovala podobná. Z druhý ruky nemá smysl kupovat, bo to bude ztvrdlé a zpuchřelé.

Jinak přeju hodně vytrvalosti. To co popisuješ s plničem se normálně neděje, dávals do toho tužidlo?

PS: Na kitování nepotřebuješ žádnou laboratorní váhu, tužidlo se do kitu míchá 1:100 (většinou) nebo podle toho co píšou na tubě od tužidla - existujou pomalý i rychlý (ted na zimu doporučuju střední nebo rychlý). Hlavně ty rezavý místa vybruš až na kov, jako základ dej třeba železnej nebo hliníkovej tmel, pak vrstvu skelnýho kitu a nakonec jemnej. Používam 4CR, Dupond a všechno funguje.
Bladzej Offline
#8 Vloženo : pátek 5. října 2012 19:15:07 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Tu elektrika.
Schema jsem si ještě za chodu upravil, ale nikde jsem to neznázornil. Místo jednoho spínače jsou dva. Jedním spínám brzdo/mlhovky a druhý je na 3 brzdový pásek. Toto kvůli technické...

Spínače přijdou do kufru. Jsou již hotový a ty definitivně zadělám, až bude auto na kolech.

3 je "čistokrevná" brzdovka, 4 znamená mlhovka a spínaná "pomocná" brzdovka.





Trubku potřebuji tu tlustou, do které se vsouvá tankovací hadice. Také je do ni přivedena a i snad navařena jedna trochu tlustší trubička. Zároveň jsou na té tlusté takové železné plíšky, které slouží pro držák šroubků plastových deklů pro ochranu těchto trubek. A ještě další plíšky držící trubičky, zřejmě od motoru...
Náhodou, nezkoušel jste někdo tuto železnou nahradit nějakou plastovou? Problém je asi sehnat antistatickou a potom vyrobit přírubu pro našroubování na kastli.

Jo taky nemám dva plastové obdélníkové krty, které jsou v zadní nápravě pod štelováním odklonů.


Plech je samo očištěn co nejvíce jsem mohl.
Plnič jsem použil ve spreji - jednosložkový. Nejdřív mi dal nějaký polský ThumbDown neměl jsem v něj důvěru no a ten to celé pokazil...
Váhy jsem si vypůjčil. Nemám totiž tak přesnou váhu. 1 nebo dokonce 0,5g fakt nepobere...

Hele, draku Thullo, ty bys uměl i ty ATE brzdy desky + kotouče, trubku a "obdélníky"?
KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
Bad Offline
#9 Vloženo : pátek 5. října 2012 21:09:19 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Promin, že ti do toho rejpu, ale na co tu váhu potřebuješ? Confused
Thullo Offline
#10 Vloženo : sobota 6. října 2012 7:00:19 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Bladzej:
Kotouče + desky v pohodě. Po hadici se ti podívám dnes večer a plastové obdélníčky jak by smet ;o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Bladzej Offline
#11 Vloženo : sobota 6. října 2012 7:06:39 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Na odvážení tužidla. Míchací poměr kitu je 100:2. Váha mi díky (ne)citlivosti nedokáže zvážit tužidlo, je to na ni moc malé množství, respective neni toliko přesná. Navíc ten kit má dobu zpracovatelnosti 3-5 minut, tak budu míchat menší dávky. 50:1 nebo dokonce 25:0,5.

edit: Draku, pokud se podíváš a něco najdeš, nezlobil bych seLaugh Případně, jestli bys mi mohl poslat, kolik by vyšla zadní náprava a případně i přední?
KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
Bad Offline
#12 Vloženo : sobota 6. října 2012 10:14:39 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Původně odesláno: Bladzej Jdi na citovaný příspěvek
Na odvážení tužidla. Míchací poměr kitu je 100:2. Váha mi díky (ne)citlivosti nedokáže zvážit tužidlo, je to na ni moc malé množství, respective neni toliko přesná. Navíc ten kit má dobu zpracovatelnosti 3-5 minut, tak budu míchat menší dávky. 50:1 nebo dokonce 25:0,5.


To se dělá od oka :) Kit vem na menší špachtli co se ti vejde setřením do půlky (abys od toho neměl špinavý prsty) a k tomu přidej tužidlo tak o velikosti knoflíku. Podle toho jestli používáš tužidlo rychlý nebo pomalý ho dej mín nebo víc... Doba zpracování kolem 5min je ideální, na broušení to pak máš cca za 10-30minut. Pokud by ti kit zasychal na špachtli ještě dřív než to stihneš natahat, tak bud taháš pomalu nebo máš moc tužidla :) Váha opravdu není potřeba, nedělej z toho laboratorní pokus ;-)

Jinak plnič ve spreji, pokud už to musí bejt zkus QuickLine - na tu tvoji štříbrnou je ideální šedivej. Lepší sou samo plniče do stříkací pistole, míchaj se 4:1 se spešl tužidlem, k dostání ve specializovanejch krámech Barvy laky nebo u dodavatelů barev pro lakovny. Nech ho vytvrdnout na sluníčku pár hodin nebo ideálně přes noc. Pak bruš 800 - 1500 smirglem.
Bladzej Offline
#13 Vloženo : sobota 6. října 2012 12:55:52 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Bad: s míchánim "od oka" mam neblahé zkušenosti.

jinak:

Přesné označení základu AC08-2, tužidlo PT03. Tím jsem jeden den natřel na očištěný a odmašťovačem odmaštěný plech jednu vrstvu.
Druhej den jsem šel fouknout novým plničem od Dinitrolu. (Základovka byla samo hezky vytvrdlá jak beton.) Za hodinu jdu zkontrolovat vytvrdnutí plniče. Na původním laku to je opět vytvrdlé, ale na základovce nikoliv. Ne že bych to teda setřel rukou, to jsem radši nezkoušel, ale už na omak je to měkké a pružné. Řekl jsem si fajn, ještě to potřebuje vytvrdnout... Dneska jsem to šel zkonrolovat, stav stejný jako včera. Hranou nehtu, kde je základovka, udělám otisk.

Ano, nekitoval jsem, tímto jsem si chtěl ozkoušet co to i udělá. Po zkoušce jedné vrstvy plniče jsem chtěl kiovat...

Při další opravě budu trvat na použití základu. Opravuji si to totiž pořádně, ne stim že: " Hm Okay, do půl roku to sleze ať se snažim jak chci..."

Pokud bych použil dvousložkovej plnič, je tam taky šance, že si nesedne se základovku? Nebo jinou základovku. Potřebuji to definitivně mít hotové tento týden (po neděli). Včera už bylo pozdě...
KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
Bad Offline
#14 Vloženo : sobota 6. října 2012 14:34:11 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
No z mého pohledu nemá plnič na základovce co dělat. Pokud chceš nutně použít mezivrstvu plech a kit, tak na to používám vyžírač rzi, ta pixla stojí asi litr a aplikuje se pouze na rezavá místa, která pak zčernají. Nechává se to vykvasit do druhýho dne a pak přes to jde kit jak sem ti už psal. Až budeš mít dobroušenej kit do finální roviny (tvaru) smirglem 320 nebo jemnější, pak teprve přichází na řadu plnič a to v tvém případě dvousložkovej. Druhý den to za normálních okolností je tvrdý a brousitelný hrubostí 800-1500 do jemnojemna. Následuje báze a podle technologie kterou zvolíš po nějaké době vrstvy laku, které se brousí 1500-2000 a následně rozleštují.

Dinitrol je dobrá značka, tam bych problém nehledal.
Rostakd Offline
#15 Vloženo : sobota 6. října 2012 15:22:51 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Kdyztak ja mam vse a z Pisku ke me to nemas tak daleko :)
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
Jeník Offline
#16 Vloženo : neděle 7. října 2012 8:48:14 (UTC)

Registrován: 01.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 101
Bydliště: Písek

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Původně odesláno: Rostakd Jdi na citovaný příspěvek
Kdyztak ja mam vse a z Pisku ke me to nemas tak daleko :)

Ale on neni z Pisku přece Confused Zdeněk co je předchozím majitelem tohoto probe tak je od nás z Písku ale Bladzej z Písku neni... nebo nevím koho si myslel BigGrin
Ford Probe 2.5 V6 ´97
Bladzej Offline
#17 Vloženo : neděle 7. října 2012 10:36:18 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Jestli to bylo na mě, tak do Písku to mam dvě hodiny cesty. To zas takovej kousek neni. Ale cením si ochoty pmoci :)


Chci využít suchosti a relativní čistoty auta, proto stojí kde stojí. Pominu-li broušení smirkem pod vodou, tak od koupě nevidělo vodu.


Nicméně včera večer se mi vrstvy zdály ohodně pevnější, takže jsem to překitoval 1. vrstvou a až dnes mi kit zatvrdl na pevnost potřebnou k broušení. Tak snad stihnu vybrousit, jelikož mam celkem vysokou vrstvu.

Probefahr je poslední dobou jako leguán - neustále na něj svítim lampou.
KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
Rostakd Offline
#18 Vloženo : neděle 7. října 2012 12:03:20 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Aha on to nakonec prodal ???
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
Bladzej Offline
#19 Vloženo : čtvrtek 11. října 2012 18:59:42 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Rosta: Už to tak je.

Jinak dneska snad definitivně vykitováno, zejtra bych chtěl fouknout plnič.

Foto časem...
KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
Bladzej Offline
#20 Vloženo : sobota 13. října 2012 23:22:42 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Tady foto z kitovaní a plniče. Nic moc světlo na focení, ale lepší foto nemam.

No a dneska jsem to fouknul barvou, definitivně... Foto časem, do garáže je vstup zakázán Wink



KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (5)
3 Stránky123>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.