logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Topení-odvzdušnění
Morinsmoto Offline
#1 Vloženo : pondělí 24. září 2012 12:45:14 (UTC)
Registrován: 26.11.2011 (UTC)
Příspěvků: 98
Bydliště: Blansko

Poděkoval(a): 4x
Dobrý den pánové,
mé P1 přestalo po výměně fridexu topit. Vše jsem zkontroloval a propláchl vodou z hadice, trubky z a do radiátoru průchozí, radiátor průchozí, chladič čistý termostat cca 200 km starý (origo JAPAN), táhlo klapky TEPLO/ZIMA funguje. Nemá se to po naplnění nějak odvzdušnit, nebo není nějaký postup při plnění chl. soustavy? Díky za rady ...
Morinsmoto
P1 2,2L GL 1991
white power Offline
#2 Vloženo : pondělí 24. září 2012 13:08:53 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
chlazení se u probe 1 nijak neodvzdušňuje, jen naleješ vodu do chladiče až po okraj, doleješ přepadovku po risku max a jedeš se projet, po vychladnutí zkontroluješ hladinu vody a případně jí doleješ a to je všechno, samozřejmě musí bejt víčko chladiče ok
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Morinsmoto Offline
#3 Vloženo : pondělí 24. září 2012 13:18:02 (UTC)
Registrován: 26.11.2011 (UTC)
Příspěvků: 98
Bydliště: Blansko

Poděkoval(a): 4x
OK díky toto info je základ ... A némáš nějaký tip, čím to může být, že netopí ? Dík
Morinsmoto
P1 2,2L GL 1991
white power Offline
#4 Vloženo : pondělí 24. září 2012 13:25:29 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
pokud se motor normálně ohřeje tak zanešenej radiátor nic jinýho mě nenapadá, protože P1 topí docela dobře
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Morinsmoto Offline
#5 Vloženo : pondělí 24. září 2012 13:30:20 (UTC)
Registrován: 26.11.2011 (UTC)
Příspěvků: 98
Bydliště: Blansko

Poděkoval(a): 4x
Do radiátoru jsem pustil vodu z hadice a pěkně to teklo tam i ven, tak myslím,že ten by mél být Ok ... :(
P1 2,2L GL 1991
white power Offline
#6 Vloženo : pondělí 24. září 2012 13:37:46 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
tak ho zkus propláchnout nějakým čističem, když bude ucpaných pár lamel tak voda zkrz něj taky poteče, ale topit to bude málo, taky je možnost že je v něm díra a zavzdušňuje se to jsem měl u Jeepa a začínalo to topit cca po 30ti km a ani se moc neztrácela voda jen jsem jednou za 2 měsíce dolil cca 1/2 litru
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Morinsmoto Offline
#7 Vloženo : čtvrtek 27. září 2012 5:50:55 (UTC)
Registrován: 26.11.2011 (UTC)
Příspěvků: 98
Bydliště: Blansko

Poděkoval(a): 4x
Čističem jsem to už taky proplachoval, nemůže to být vodní pumpa, nebo to víčko, že by už tak netěsnilo a sysytém se tím pádem správně nenatlakoval? Je divný, že hadice do radiátoru jsou za provozu nějaký měkký, měly by být přece natlakovaný. A ještě jsem si všiml, že ta vstupní hadice do radiátoru je na začátku (u motoru) teplá a nakonci (než vleze do radiátoru) už ne ... :(
P1 2,2L GL 1991
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.