Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Fórum
Aktivní témata
Vyhledávání
Přihlásit
Registrace
ERROR
Czech Ford Probe Forum
»
Probe I a II generace
»
Opravy, poruchy a pomoc
»
Přehřívání Probe
Přehřívání Probe
Možnosti
Předchozí téma
Další téma
Marauder
#1
Vloženo :
pondělí 2. června 2003 19:27:13 (UTC)
Registrován: 11.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Praha
Tak jsem dneska mluvil s jedním řízkem ze SRN a říkal jsem mu jak Probe pořád vaří, řekl mi, že to dělaj dost často Xedosy a je to prej zasraným chladičem - prej vyndat a zašpuntovat jednu stranu a nalejt do toho rozpoštědlo vodního kamene a ostatních srágor co se lejou do průmyslovejch kávovarů (např. Bravilor Bonamat sídlej u Orinky v Modřanech) a zalejt vařící vodou a zašpuntovat a pořádně protřepat a je to prej pak OK ...
Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
97 Cadillac Seville STS
93 Ford Probe GT
Zpět na začátek stránky
WWW
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
Jarry
#2
Vloženo :
úterý 3. června 2003 0:15:27 (UTC)
Registrován: 10.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 567
Bydliště: Svetec
A neni na to něco co normálně přidáš do chladiče a krátce to projedeš?
Jinak vodní kámen to je prevít ale kdo dolejvá destilku a né ty sračky z vodovodu, tak by neměl mít problém...
Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Zpět na začátek stránky
WWW
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
Marauder
#3
Vloženo :
úterý 3. června 2003 0:29:10 (UTC)
Registrován: 11.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Praha
jenže pak musíš vyprázdnit celej rozvod vody takhle jen chladič a prej je to navíc mnohem dokonalejší když to děláš tím ”odkamenovačem”
Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
97 Cadillac Seville STS
93 Ford Probe GT
Zpět na začátek stránky
WWW
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
Mireček
#4
Vloženo :
úterý 3. června 2003 10:17:50 (UTC)
Registrován: 09.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 65
Bydliště: Prague
Přátelé, mě to asi vařilo nejvíc a už je to o.k.! Díky Mattovi, který se s tím jediný uměl poprat. Takže novej chladič a originál chladící kapalina, která má vyšší bod varu je ten recept.
Mireček
94 Red GT
Mireček
76 Green Jeep CJ5
Zpět na začátek stránky
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
tominator
#5
Vloženo :
úterý 3. června 2003 10:25:05 (UTC)
Registrován: 25.05.2003 (UTC)
Příspěvků: 179
Bydliště: Brno
Zrovna tak pred mesicem a pul mi to zacalo strasne varit a porad se to prehrivalo-bylo to tim jak tam ten idiot kterej mel to auto prede mnou lil dva druhy nemrzky a ty jak prislo leto zasrali termostat-stacilo vycistit a ted uz to je uplne oukej,akorat jak se to cistilo nejakou to srackou tak me potom par kilaku strasne smrdel motor kdyz sem otevrel kapotu....
Zpět na začátek stránky
WWW
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
Marauder
#6
Vloženo :
úterý 3. června 2003 13:13:53 (UTC)
Registrován: 11.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Praha
Tak jsem to zakřikl, dneska jsem tu svini uvařil .... Každopádně nechápu jel jsem po dálnici pak chvilku v zácpě kde to vylezlo na max a pak jsem to svištěl asi 130 a vůbec to nechtělo jet dolů jako by běžel jen malej okruh nebo tak něco asi zkusím tu radu s tím vyčištěným chladičem = přijde mi to téměř jako u Mirečka s tím novým
Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
97 Cadillac Seville STS
93 Ford Probe GT
Zpět na začátek stránky
WWW
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
_eXplorer_
#7
Vloženo :
úterý 3. června 2003 14:31:00 (UTC)
Registrován: 23.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Kladno
2 Marauder: A co? Neudělals těsnění, to by byla docela vostuda kdyby se to stalo tobě...
_eXp_
_eXprobe_
_eXplosssioner_
Zpět na začátek stránky
WWW
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
Sadar
#8
Vloženo :
úterý 3. června 2003 14:58:44 (UTC)
Registrován: 14.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 173
Je zajmave ze 2.0 s prehrivanim problemy nema, alespon to moje nikdy.
Zpět na začátek stránky
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
Marauder
#9
Vloženo :
úterý 3. června 2003 15:45:49 (UTC)
Registrován: 11.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Praha
neudělal, těsnění je new a navíc jsem ho neuvařil úplně utekl asi litr
Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
97 Cadillac Seville STS
93 Ford Probe GT
Zpět na začátek stránky
WWW
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
JM
#10
Vloženo :
úterý 3. června 2003 15:46:49 (UTC)
Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno
Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
To jsou ty lepší motory. Nežereto víc jak 9l, za zdvihádka dáš polovinu, nevaří a 2,5l to skoro udělá
(všimněte si slova skoro).
J.M. - blue Logrus 95
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
Zpět na začátek stránky
WWW
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
Sadar
#11
Vloženo :
úterý 3. června 2003 15:55:20 (UTC)
Registrován: 14.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 173
Aaaaaaaaaaaach to je balzam na moje usi. Je fakt ze kamos si koupil 2.5 a uz mela 168tis mil. a ty bych ujel :))))))))))
Zpět na začátek stránky
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
Sadar
#12
Vloženo :
úterý 3. června 2003 15:58:25 (UTC)
Registrován: 14.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 173
Kdysi tu nekdo psal ze mel 2.0 a ted ma 2.5 a zas tak velkej rozdil to (prej) neni. Tak nevim, mel jsem obdobi kdy jsem si chtel koupit 2.5 motor ale nevim jak moc by to bylo prace,ze to jde to vim .
Zpět na začátek stránky
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
_eXplorer_
#13
Vloženo :
úterý 3. června 2003 16:47:40 (UTC)
Registrován: 23.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Kladno
To byl jistojistě Bišopák, ten prská kudy chodí
Ale zase na druhou stranu že by von někdy pochválil svou plynovou 2.0
To asi ne!
_eXp_
_eXprobe_
_eXplosssioner_
Zpět na začátek stránky
WWW
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
Sadar
#14
Vloženo :
úterý 3. června 2003 17:39:38 (UTC)
Registrován: 14.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 173
Proc ne i na plyn se da jezdit svizne. cetl jsem o plynu (klasicke LPG) ktery kdyz daly do Octavie tak mela o 8 kilowat. vic nez na benzin.
Zpět na začátek stránky
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
Marauder
#15
Vloženo :
úterý 3. června 2003 18:07:19 (UTC)
Registrován: 11.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Praha
No zapoměň, že by 2,0l někdy udělal 2,5l. Protože ten dvoulitr je fakt slabota .... 168 tis mil není rozhodující faktor, ale to kdo a jak s ním jezdil
Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
97 Cadillac Seville STS
93 Ford Probe GT
Zpět na začátek stránky
WWW
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
Sadar
#16
Vloženo :
úterý 3. června 2003 18:10:07 (UTC)
Registrován: 14.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 173
No to nezapomenu, ja v tom 2.5 jel a ma tak zhuntovanej motor ze bych ho dostal.
Zpět na začátek stránky
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
Bishoppe
#17
Vloženo :
úterý 3. června 2003 21:03:21 (UTC)
Registrován: 21.03.2002 (UTC)
Příspěvků: 121
Bydliště: Praha 6
to s tou octavkou jsem sem psal ja... a reknu Ti ze ja bych uz tech 30t investice za plyn mel zpet... a to jezdim teprve 4,5 mesice :o)
Zpět na začátek stránky
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Czech Ford Probe Forum
»
Probe I a II generace
»
Opravy, poruchy a pomoc
»
Přehřívání Probe
Jdi na fórum
Probe I a II generace
- Opravy, poruchy a pomoc
- Srazy
- Pokec
- Projekty
- Tuning a úpravy
- Videa
Inzerce
- Probe I (89 - 92)
- Probe II (93 - 98)
- Ostatní značky a věci
V čem ještě jezdíme
- Další auta (ex)probařů
You
cannot
post new topics in this forum.
You
cannot
reply to topics in this forum.
You
cannot
delete your posts in this forum.
You
cannot
edit your posts in this forum.
You
cannot
create polls in this forum.
You
cannot
vote in polls in this forum.
Sledovat toto téma
Poslat toto téma emailem
Vytisknout toto téma
RSS Feed
Normální
Vlákna
Clean Slate theme by Jaben Cargman (
Tiny Gecko
)
Powered by YAF
|
YAF © 2003-2010, Yet Another Forum.NET