logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Chci koupit Probe...
Jan Sotona Offline
#1 Vloženo : sobota 21. července 2012 11:30:07 (UTC)

Ahoj všici, chtěl bych si koupit Ford Probe, co byste mi doporučili nebo na co si dát pozor? Mám vzít 2.0 nebo 2.5?

Ještě jsem ho neměl tak nevím.

A co říkáte prosím na toto, moc se mi líbí, je ta cena OK?

http://www.annonce.cz/detail/ford-probe-2-5-gtv6-18844762-wj6vv1.html

Jinak děkuji za rady a tipy a všechny zdravím, jsem tu nováček. Jsem Honza, tak ahoj.
Milan H. Offline
#2 Vloženo : sobota 21. července 2012 20:47:33 (UTC)

Původně odesláno: Jan Sotona Jdi na citovaný příspěvek
Ahoj všici, chtěl bych si koupit Ford Probe, co byste mi doporučili nebo na co si dát pozor? Mám vzít 2.0 nebo 2.5?

Ještě jsem ho neměl tak nevím.

A co říkáte prosím na toto, moc se mi líbí, je ta cena OK?

http://www.annonce.cz/detail/ford-probe-2-5-gtv6-18844762-wj6vv1.html

Jinak děkuji za rady a tipy a všechny zdravím, jsem tu nováček. Jsem Honza, tak ahoj.

Vypadá pěkně, ale určitě se dá sehnat levněji. Např. v Německu jsou pěkné kousky kolem 1000 EUR. Osobně bych šel do 2,5 V6...tento motor znám z Mazdy - hydroštely by neměly být slyšet a neměly by kolísat otáčky. Pak už "jen" pravidelně měnit a hlídat olej! Pokud člověk nejezdil s něčím výkonějším, tak by cca. 120 kw mohlo být dostačující. Na spotřebě s dvoulitrem oproti 2,5 moc neušetříš. Jinak Probe neznám, jen že se mu někdy říká Ford "Problém" Snad už brzy zjistím, co je na tom pravdy, protože se mi vždycky líbilo a taky o něm vážně uvažuju...pouze v dobrém orig. stavu s funkční klimou, najeto. kolem 150 tis. orig. km., bez koroze a bez tuningu! Cena do 30 000 tis. Na prodej je už delší dobu tenhle kousek: http://www.sauto.cz/osob...207?tab=discussion#tabs

Neznáte ho někdo? Km jsou reálné?

Omlouvám se, že jsem se k tobě "přifařil", ale nechtěl jsem zakládat další stejný topic...
Jeník Offline