No je tomu cca 14 dní co jsem si pořídil nového mazlíka :-)
Georgeno se stal novým majitelem Armyho kterého stejnak vždycky chtěl jsen byl moc línej si pro něj do Ostravy jet :-D
No vypadaj za tím barákem krásně to jsem nemohl neudělat fotoJe to moje první V6 v manualu, zatím jsem měl 2,2ku v turbu a toho armyho v automatu.
Turbina byla sice hold turbina ale včera mě opečko při cestě ze srazu proškolil že i tohle auto rozhodně něco umí :) Ten odpich když se na to šlápne je super, hlavně cca v 6tis to užasně zabírá.
Je to tedy Tyrkysové probe 2.5 r.v. 95 dle vinka 94.
Auto je dovezené z Německa, mělo by být po prvním majiteli. Já jsem první majitel v ČR.
K autu je kompletní dokumentace, všechny přiručky a servisní kniha. Bohužel to je v NJ kterou nevládnu takže si moc nepočtu :-/
Auto bylo dle inzerátu stále garážované a také tak vypadá.
Sportovní tlumiče, auto je snížené. Měla by se dát na tlumičích nastavit výžka a tuhost.
První věc co mě překvapila je že v pozičkách je (asi doutnavka) s modrým vláknem. Původně jsem si myslel že to je vychytávka kterou si Thullo osobně přidělal do svojeho Probe. Ví někdo o něčem podobném v jiných barevných variantách?
Úkoly ještě na podzim: Vyměnit rozvody, oleje, filtry.
Úkoly na jaro: někde ve středovém dílu výfuku je díra(nejspíš u vlnovce) - takže výměna + pokus o něco ve smyslu duplexu (možná).
Dále je v autě zesilovač(muzika Kenwood), ale ten kdo z auta vyndaval rádio co tam bylo to dost sprasil takže když jsem tam připojoval aspoň origo Ford radio tak jsem musel dost kontaktů znovu spájet protože origo conector byl prostě ustřiženej nůžkama. - Takže sprovoznit, zapojit.
A jako poslední zrealizovat nějaké pěkné denní svícení.
No určitě to nebude projekt ve stylu Bada a jiných. Ale když něco málo vymyslím nebo budu potřebovat s něčím radu tak to sem postnu :-)
2,2 GT -ex, 2,5 V6 r.95