logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Startovani-nutna a rychla rada!!!!!
tominator Offline
#1 Vloženo : sobota 31. května 2003 14:27:54 (UTC)
Registrován: 25.05.2003 (UTC)
Příspěvků: 179
Bydliště: Brno

ahoj vseci, mam docela pruser-mam auto na laku a delam na nem neco pak chci popojet a auto ani neskitne-jen se ozoiva cvakani jak kdyz je mrtva baterie,pritom baterka je naprosto oukej/meril jsem ji/,a zarovicky palubka atd.vse funguje.Na starter sem se dival vsechny kabely drzi a sou oukej.Normalne sem prijel a a za hodinu uz sem neodjel....auto jde v pohode roztlacit.Poradte mi nekdo prosim zdrzuje mi to praci!!DIKY

Koudy Offline
#2 Vloženo : pondělí 2. června 2003 0:38:33 (UTC)

Registrován: 09.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 318
Bydliště: Praha

Kontakty na baterce....

Koudy
94 Blue GT
Koudy
94 Blue GT - kdysi :-)
01 L.R.Disco TD5
(nejede jako P2GT - ale zase projede všude)
Koudy Offline
#3 Vloženo : pondělí 2. června 2003 0:42:24 (UTC)

Registrován: 09.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 318
Bydliště: Praha

Apropos, jak si jí měřil - pod zátěží ?
To že svítěj kontrolky, nebo světla neznamená, že to natočíš...


Koudy
94 Blue GT
Koudy
94 Blue GT - kdysi :-)
01 L.R.Disco TD5
(nejede jako P2GT - ale zase projede všude)
Bishoppe Offline
#4 Vloženo : pondělí 2. června 2003 11:14:35 (UTC)
Registrován: 21.03.2002 (UTC)
Příspěvků: 121
Bydliště: Praha 6

14V bez zateze a 9-10V by mela mit v zatezi.. tak premeruj :o)

Marauder Offline
#5 Vloženo : pondělí 2. června 2003 13:11:53 (UTC)
Registrován: 11.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Praha

nechci se hádat, ale 9V v zátěži mi přijde jako docela dost málo ...

Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
97 Cadillac Seville STS
93 Ford Probe GT
Bishoppe Offline
#6 Vloženo : pondělí 2. června 2003 14:19:16 (UTC)
Registrován: 21.03.2002 (UTC)
Příspěvků: 121
Bydliště: Praha 6

dobre 9-11V, muj escort a ibiza meli 9V a me probe ma 10,2V :o)) ale neni to 14V :o)

_eXplorer_ Offline
#7 Vloženo : pondělí 2. června 2003 14:46:55 (UTC)
Registrován: 23.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Kladno

Co já vím tak má dávat 12V, v zátěži a bez asi okolo 15V, záleží na typu, tohle jsou údaje od mojí Varty Silver...

_eXp_

_eXprobe_
_eXplosssioner_
tominator Offline
#8 Vloženo : úterý 3. června 2003 10:07:54 (UTC)
Registrován: 25.05.2003 (UTC)
Příspěvků: 179
Bydliště: Brno

No baterkou to neni-je to dratem kterej vede ze spinacky do baterky nebo starteru-zatim nevim kterym protoze uz sem nemel cas to promerovat ale dnes se na to vrhnu tak uvidim.Starter je oukej-napichnul sem ho primo na baterku a jede to-aspon startuju jako pravej zlodej....

_eXplorer_ Offline
#9 Vloženo : úterý 3. června 2003 14:17:18 (UTC)
Registrován: 23.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Kladno

To asi bude, zoxidovanej, nebo něco podobnýho, tak to buď rád, nic jednosušího tě potkat nemohlo Wink

_eXp_

_eXprobe_
_eXplosssioner_
Guest
#10 Vloženo : čtvrtek 3. července 2003 13:00:14 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

To ja zas kdyz startuju nase stary LX (Standa), tak se nekdy nedeje vubec nic. Je to automat. Startuju na N a otocim klickem. Je ticho. Kdyz zahejbu saltpakou a vezmu ji naprazdno pres D a pak zpatky na N, tak ho v pohode nahodim. Vcera zacalo neco vytejkat z motoru a vsimla jsem si, ze za mnou se tvorej cesticky. Otevrela jsem haubnu a pretekla nadobka s chladici kapalinou do motoru. Ta voda co v ni byla mela barvu rezavy omacky (fakt hnuj), tak to v servisu prolili vodou a nalili tam novou smes. Nepochopili jak se to mohlo stat. Nemate s tim nekdo nejaky zkusenosti? Nerada bych to utavila. Vzdalenost kterou jsem s tim jela byla asi 3 km a to ve meste, nez to preteklo. Zadny zavody.

Guest
#11 Vloženo : čtvrtek 3. července 2003 21:12:01 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

To, že ti Betko vytekla chladící směs je asi způsobený neprůchodností celýho chladícího oběhu, takže takhle na dálku těžko říct kde je chyba, ale vzhledem ke stáří a tomu cos měla v chladiči za ”dobroty” bych to tipoval na zanesenej chladič. Zkus se zeptat v tom servise jestli ti to celý propláchly nějakým sajrajtem proti usazeninám. A poohlédni se kolik bude stát novej chladič. Mě tohle udělala kdysi i 4 roky stará audina po 250tis km a byl to zanesenej chladič, kterej nebyl při pravidelném servise čištěnej....a způsobil, že jsem to auto na dálnici upekl - následná výměna motoru za 200litrů a handrkování s porschePraha bylo fakt nepříjemné.

Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.