logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
Které je hezčí a které lepší P1vsP2
Morinsmoto Offline
#1 Vloženo : čtvrtek 17. května 2012 21:02:33 (UTC)
Registrován: 26.11.2011 (UTC)
Příspěvků: 98
Bydliště: Blansko

Poděkoval(a): 4x
Neberte to prosím nějak osobně, ale pojďme se škádlit a trošku dohadovat které z nich je lepší P1 nebo P2 :)
P1 2,2L GL 1991
Morinsmoto Offline
#2 Vloženo : čtvrtek 17. května 2012 21:06:08 (UTC)
Registrován: 26.11.2011 (UTC)
Příspěvků: 98
Bydliště: Blansko

Poděkoval(a): 4x
Já si osobně myslím, že P1 je určitě hezčí a technicky lépe propracovaná. Prostě klasika let 90tých ...
P1 2,2L GL 1991
Thullo Offline
#3 Vloženo : čtvrtek 17. května 2012 21:18:03 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Morinsmoto:
Já si myslím, že každé z nich má něco :o) p1 je strojovna a když uvážím tu dobu - mám za to, že tehdy se snažili do těch aut narvat co nejvíce věcí - pak v 90tých letech ty auta česali a česali, až je očesali na fabii junior kde místo kastlíku byla díra a chybělo i zadní plato :o)

No ale P2 dodnes působí na lidi zase tak NOVĚ... ale to už tady bylo. Není bohužel tak promakané to P2 jako bylo P1 - a to je bez debaty ;o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Kaprolet Offline
#4 Vloženo : čtvrtek 17. května 2012 21:26:22 (UTC)

Registrován: 21.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 458
Bydliště: Vysoké Mýto

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Designově teda podle mě vede jednoznačně P2 V6! Ale technicky bych raději volil P1 GT. To je taková nedoceněná raketa. V každým případě když jsem stál nedávno vedle P1 GT tak prostě ta dvojka je proti tomu jak z vesmíru. Dodnes se na to dá koukat. A je fakt že já se na ní rád dívám. A to ta moje tenhle měsíc slaví 18. narozeniny.
white power Offline
#5 Vloženo : čtvrtek 17. května 2012 21:32:38 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Je to přesně tak jak píše Thullo P1 měla ve sví době spoustu technických vychytávek který se u P2 nedělaly např. el. pásy (i když ty já nemám ani bych je nechtěl), el. stavitelná tuhost podvozku, řízení s proměným účinkem, zesilovač... Oproti tomu P2 se za svoje tvary nemusí stydět ani dneska, protože stále působí moderně a kdo to auto nezná tak by těžko řek že se tohle auto začlo vyrábět skoro před 20ti lety.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
DannyW Offline
#6 Vloženo : čtvrtek 17. května 2012 22:19:24 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Jednou už se tady o tom psalo a shoduju se s vámi ve všem.....jinak P2 měli taky orig.zesík, subáč a místo kastlíku/kastlíku s hodinama grafický ekvalizer...chtěl bych to někdy vidět a slyšet BigGrin ThumpUp
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
Renni Offline
#7 Vloženo : čtvrtek 17. května 2012 23:32:25 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
P-1 ošklivá krabice,P-2 nemá turbo a výkon jak P-1,takže pro mne jasná volba: P-3.. Tongue
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
white power Offline
#8 Vloženo : pátek 18. května 2012 4:17:00 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
P1 je možná ošklivá krabice, ale má lepší součinitel aerodinamického odporu než P2 0,31 vs. 0,34
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Alkaponka Offline
#9 Vloženo : pátek 18. května 2012 4:28:05 (UTC)

Registrován: 17.08.2011 (UTC)
Příspěvků: 49
Bydliště: Frydek-Mistek

Poděkoval(a): 1x
Ani jedno neni lepsi, kazde z nich ma sve + a -. Jedno ma vybavu druhe vzhled. ;-) kdyby ve sve dobe zkloubili to nejlepsi z obou do jednoho, ted bychom se tu nemeli o cem bavit. :-P
Thullo Offline
#10 Vloženo : pátek 18. května 2012 5:42:53 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Renni:
P2 nemá turbo - souhlas. ALE výkon? P1 Turbo má 108kW - P2 GT má 119-120W - takze výkon to má :o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Renni Offline
#11 Vloženo : pátek 18. května 2012 7:53:17 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Thullo:Njn,tak mi vysvětli jakto že je ten Bílej silák vždycky trochu napřed na Kameni při veškeré mé snaze..Woot
Martine:,asi to bude tou aerodynamikou.. Wink ,jinak neboj,zbrojím na Tebe letos(lehká sport.kola,nová lamela,nová ř.páka co mi nezůstane v ruce zas hehe.. a držím dietu :-))))
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
no_namE303 Offline
#12 Vloženo : pátek 18. května 2012 8:22:41 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Původně odesláno: Renni Jdi na citovaný příspěvek
P-1 ošklivá krabice,P-2 nemá turbo a výkon jak P-1,takže pro mne jasná volba: P-3.. Tongue



Jo design p2 je jak pro ženskou nebo metrosexuala sry ale mě se P2 vůbec nelíbí proto mám p1 :) to je auto pro chlapy Flapper
Ex Ford Probe GT Turbo :(
Thullo Offline
#13 Vloženo : pátek 18. května 2012 9:21:20 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Renni:
Srovnáváš nesrovnatelné - já se bavím o serii P1 vs. P2 ;o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Hellborn Offline
#14 Vloženo : pátek 18. května 2012 9:34:33 (UTC)

Registrován: 09.06.2011 (UTC)
Příspěvků: 166
Bydliště: Želechovice

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Z mého pohledu je na P2 zajímavý akorát ten hravý motor V6. Tvary a provedení je na dnešní dobu už dost staré a ještě ne tak staré, aby to bylo hezké retro jako P1 BigGrin

P1 má tvary jako klasická amerika a i svezení v ní je prostě na pohodu...kadla kadla Drool
Motor už u tak starého auta snad nikdo netrápí a neničí nějakou rychlou jízdou nebo závoděním.
(nemyslím jednou za rok na Kameni BigGrin )
Passat B5 81kW, Frontera A 2,3TD, Suzuki TL1000S, Yamaha WR450F
Probe II 2,5 V6, EX ProbeI 2,2 (red inside)
no_namE303 Offline
#15 Vloženo : pátek 18. května 2012 11:07:36 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Hlavně je to auto které nepotkám furt jak pochcanou ochcávku :) probe forever
Ex Ford Probe GT Turbo :(
Georgeno Offline
#16 Vloženo : pátek 18. května 2012 12:43:46 (UTC)
Registrován: 04.01.2009 (UTC)
Příspěvků: 699

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Tak jasny je,ze ktere je hezci,muzou srovnavat vsichni a ktere lepsi jen mi vyvoleni :-)
Mel jsem vse co se dalo,krome P1 V6.Kazdy ma svoje,ale jedna vec me srala vzdy,ze to ma nahon na spatnou napravu Angry
Kdyz jsem kupoval v rv98-99 prvni P1,tak jsem se spletl a myslel si,ze to ma podvozek z Mazdy 929 a ta mela zadek...
No a ja byl odrostej na Sierrach a Scorpiech,takze jsem byl krapet zklaman!!!
No bylo to asi jako kdyz sbalite nakou kost s peknejma kozama,dle Vaseho gusta a pak si odlozi Push Up LOL
Ale pak zjistite,ze neni uplne blba a ze i s malejma kozama se da zit LOL G.
white power Offline
#17 Vloženo : pátek 18. května 2012 18:13:01 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Původně odesláno: Renni Jdi na citovaný příspěvek
Thullo:Njn,tak mi vysvětli jakto že je ten Bílej silák vždycky trochu napřed na Kameni při veškeré mé snaze..Woot
Martine:,asi to bude tou aerodynamikou.. Wink ,jinak neboj,zbrojím na Tebe letos(lehká sport.kola,nová lamela,nová ř.páka co mi nezůstane v ruce zas hehe.. a držím dietu :-))))



Taky začínám zbrojit, dneska mi konečně dorazila spojka a přemejšlím že na sraz nasadím na auto 15" který proti těm 17" co mám teď vážej 00 prd.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Renni Offline
#18 Vloženo : pátek 18. května 2012 19:58:46 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Původně odesláno: Thullo Jdi na citovaný příspěvek
2 Renni:
Srovnáváš nesrovnatelné - já se bavím o serii P1 vs. P2 ;o)


já se bavím otom samým.. Bílej silák= WP a pokud vím tak ja mám P-2.
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
Renni Offline
#19 Vloženo : pátek 18. května 2012 20:04:54 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Původně odesláno: white power Jdi na citovaný příspěvek
Původně odesláno: Renni Jdi na citovaný příspěvek
Thullo:Njn,tak mi vysvětli jakto že je ten Bílej silák vždycky trochu napřed na Kameni při veškeré mé snaze..Woot
Martine:,asi to bude tou aerodynamikou.. Wink ,jinak neboj,zbrojím na Tebe letos(lehká sport.kola,nová lamela,nová ř.páka co mi nezůstane v ruce zas hehe.. a držím dietu :-))))



Taky začínám zbrojit, dneska mi konečně dorazila spojka a přemejšlím že na sraz nasadím na auto 15" který proti těm 17" co mám teď vážej 00 prd.



a sakra...Angry tak coby "metrosexuál" bych 15tky na P-II nerozdejchal jet s tím na Kámen,tak to mám zase smůlu letos s Tebou.. Huh
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
white power Offline
#20 Vloženo : pátek 18. května 2012 20:08:00 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Je to ještě horší, já na těch 15" mám obutý zimáky, ale v Jihlavě to proti JM fungovalo až moc dobře.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (4)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.