logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
Kouření
Tomio007 Offline
#1 Vloženo : pondělí 7. května 2012 18:27:00 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Po zimě mi začalo Probečko kouřit(modrý dým) a začal se ztrácet olej a potřeboval bych vědět jak bych mohl zjistit jestli jde olej přes kroužky nebo přes hlavu do spalovacího prostoru ale abych nemusel rozdělat půl motoru. Kouří to při přidání plynu nebo když podřadím a brzdím motorem. Děkuji za každou pomoc
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
opečko Offline
#2 Vloženo : pondělí 7. května 2012 19:15:07 (UTC)

Registrován: 22.10.2008 (UTC)
Příspěvků: 731
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 12x
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
to je odraz od modré fólie BigGrin
no ale vážně to je blbý asi přez kroužky změř si tlaky ve válcích
Mac Háček Offline
#3 Vloženo : pondělí 7. května 2012 20:09:05 (UTC)

Registrován: 19.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 249
Bydliště: Čel Ej

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Podívej se na víčko oleje, jestli na něm bude něco jako kapučíno, tak by to mělo být těsnění pod hlavou
Probe 2.2 Lx digital v automatu
EX Probe 2.5GT US a Probe 2.2GT
opečko Offline
#4 Vloženo : pondělí 7. května 2012 20:20:36 (UTC)

Registrován: 22.10.2008 (UTC)
Příspěvků: 731
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 12x
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
nastraš to by se mu nestrácel olej a šla by mu tam voda
(světle zpěněný olej)
Mac Háček Offline
#5 Vloženo : úterý 8. května 2012 13:50:52 (UTC)

Registrován: 19.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 249
Bydliště: Čel Ej

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Nj vlastně, blbě čtu Blushing
Probe 2.2 Lx digital v automatu
EX Probe 2.5GT US a Probe 2.2GT
Džony Offline
#6 Vloženo : neděle 13. května 2012 1:19:52 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Ale už víme jakou kávu jsi okusil LOL
Venca Offline
#7 Vloženo : pondělí 14. května 2012 20:25:52 (UTC)

Registrován: 19.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 187
Bydliště: Plzeň

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
to ze ti to zere olej bych rek ze pistni krouzky a ze ti tokouri budou gufera na ventilech
FORD PROBE 2.5 V6 1993
Tomio007 Offline
#8 Vloženo : pondělí 14. května 2012 20:27:34 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Už jsme s Thullem přišli na to,že to jsou kroužkySad
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
Tomio007 Offline
#9 Vloženo : pondělí 21. května 2012 12:47:58 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Ale teď otázka. Šlo by je vyměnit,aniž bych musel sundat hlavy? Že bych sundal vanu,kliku a písty?
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
Thullo Offline
#10 Vloženo : pondělí 21. května 2012 13:13:46 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Šlo :o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
white power Offline
#11 Vloženo : pondělí 21. května 2012 13:26:23 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Možná že šlo i když já bych řek že NE, ale bude to rozhodně víc práce než sundat hlavy, protože budeš muset sundat klikovku a to znamená že ji musíš odpojit od setrvačníku, to znamená sundat převodovku a olejový čerpadlo, a třeba u 2.2 i když je to jinej motor tak na to aby se písty sundaly spodem tak tam vadí uložení klikovky v bloku motoru viz. foto. Lepší je sundat hlavy a olejovou vanu , pak si jen na klikovce odpojíš ojnice a píst si vystrčíš nahoru kdy nasadíš nový kroužky a pak ho zase vrátíš zpátky. Při tý příležitosti si můžeš rovnou vyměnit gufera na ventilech a rovnou i ty ventily zabrousit do sedel.

Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
white power Offline
#12 Vloženo : pondělí 21. května 2012 13:30:47 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Tak jsem si teď ještě prošel fotky weskera kde má rozebranou V6 a písty spodem určitě vyndat nepůjdou, vadí tam to uložení klikovky stejně jako u motoru 2.2
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Tomio007 Offline
#13 Vloženo : pondělí 21. května 2012 15:38:16 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Takže říkáte lepší sundat hlavy,vytáhnout to vrchem,přitom rovnou vyměnit gufera,udělat rozvody a přetěsnit hlavy?
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
white power Offline
#14 Vloženo : pondělí 21. května 2012 16:12:55 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Tak bych to udělal já, nebo můžeš jen sundat hlavy, vyměnit pístní kroužky a dát hlavy zse zpátky na nový těsnění, ale bylo by škoda neudělat rovnou i gufera na ventilech který už taky určitě nebudou ve 100% stavu.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Tomio007 Offline
#15 Vloženo : pondělí 21. května 2012 16:17:06 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Tak teďka by mi někdo mohl udělat rozpočet na díly. Nevím jak se to pohybuje :/
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
Thullo Offline
#16 Vloženo : pondělí 21. května 2012 17:06:08 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Tomio007:
Vyser se na to :o) nejlevnější je dolívat olej :o) mě to taky žere olej - a co :o) oprava stojí nesmysl a mám zkušenost takovou, že když se v tom někdo porýpe, tak se pak vysere něco jiného :o( ve finále by tě nejlíp vyšel motor od Džonyho :o) abys to měl vše nové... Já třeba bych to nedělal - zase tolik ti to nekouří ;o)

Jinak dá se i sehnat celý motor za 5-8.000,- plus přehození že - tak jsem to řešil na fialovém - stál mě 5.000,- ten motor (plus cesta pro něj + demontáž a montáž) ale auto jelo jako z praku ;o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Mac Háček Offline
#17 Vloženo : pondělí 21. května 2012 18:28:12 (UTC)

Registrován: 19.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 249
Bydliště: Čel Ej

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Přesně tak, dokavad to nežere litr oleje na 100km tak je to v pohodě BigGrin
Probe 2.2 Lx digital v automatu
EX Probe 2.5GT US a Probe 2.2GT
Venca Offline
#18 Vloženo : pondělí 21. května 2012 19:05:39 (UTC)

Registrován: 19.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 187
Bydliště: Plzeň

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Zalezi na tom jestli si chce to auto nechat nebo jestli to za dva roky proda. Pokud to chce prodat tak at se na to vykasle ale pokud si to chce nechat tak at si to udela zas to neni takova prace ale zalezi na nem.Confused
FORD PROBE 2.5 V6 1993
Tomio007 Offline
#19 Vloženo : pondělí 21. května 2012 19:20:47 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Probe si chci nechat,to je jasná věc. Kdyby byl dobrý motor na prodej za pěknou cenu tak bych neváhal,ale zrovna není žádný na prodej tak nevím no. Tento rok tu dýmovnici ještě přežiju,ale v zimě to chci vyřešit.
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
Venca Offline
#20 Vloženo : pondělí 21. května 2012 20:46:25 (UTC)

Registrován: 19.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 187
Bydliště: Plzeň

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Zkus zavolat idahovi ten je schopen ti sehnat ty veci ktere by si na to potreboval za dobrou cenu a pak uvidis . Mozna by ti mohl sehnat i motor
FORD PROBE 2.5 V6 1993
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (5)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.