logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Po výměně motor neháže jiskru
Verunka Offline
#1 Vloženo : sobota 21. dubna 2012 8:56:09 (UTC)

Registrován: 26.10.2006 (UTC)
Příspěvků: 36
Bydliště: Chomoutov-Olomouc

Poděkoval(a): 1x
Ahoj, vyměnili jsme motor, ale bohužel neháže jiskru. Může někdo poradit čím to může být? Při diagnostice nám to vyblikalo tyto chyby: 25- solenoid regulace tlaku paliva a 46- solenoid "VRIS" 2

Ještě mám otázku, nevíte k čemu je ta černá krabička před chladičem na klimu a je do ní zapojený hnědý konektor?

Díky
Ford Probe 2.5 GT
probedriver Offline
#2 Vloženo : sobota 21. dubna 2012 17:07:19 (UTC)
Registrován: 04.04.2012 (UTC)
Příspěvků: 31
Bydliště: Slovensko

Poděkoval(a): 3x
Původně odesláno: Verunka Jdi na citovaný příspěvek
Ahoj, vyměnili jsme motor, ale bohužel neháže jiskru. Může někdo poradit čím to může být? Při diagnostice nám to vyblikalo tyto chyby: 25- solenoid regulace tlaku paliva a 46- solenoid "VRIS" 2

Ještě mám otázku, nevíte k čemu je ta černá krabička před chladičem na klimu a je do ní zapojený hnědý konektor?

Díky


Ahoj, no ja som mal nieco podobne ze nehadzalo iskru len tocilo motor a nic - mozno mas zly rozdelovac alebo uhlik v nom...sviecky nemas zanesene?
Ford Probe 2.2i GL, r.v. 1989, USA verzia, pôvodne automat prerobený na manuál, biela farba
Verunka Offline
#3 Vloženo : sobota 21. dubna 2012 17:37:55 (UTC)

Registrován: 26.10.2006 (UTC)
Příspěvků: 36
Bydliště: Chomoutov-Olomouc

Poděkoval(a): 1x
rozdělovač, kabely ke svíčkám i svíčky jsme už vyměnili a pořád nic :-(
Ford Probe 2.5 GT
Venca Offline
#4 Vloženo : sobota 21. dubna 2012 18:20:36 (UTC)

Registrován: 19.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 187
Bydliště: Plzeň

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Původně odesláno: Verunka Jdi na citovaný příspěvek
rozdělovač, kabely ke svíčkám i svíčky jsme už vyměnili a pořád nic :-(

Tak zkuste vymenit jeste civku od rozdelovace
FORD PROBE 2.5 V6 1993
probedriver Offline
#5 Vloženo : sobota 21. dubna 2012 19:26:01 (UTC)
Registrován: 04.04.2012 (UTC)
Příspěvků: 31
Bydliště: Slovensko

Poděkoval(a): 3x
Původně odesláno: Verunka Jdi na citovaný příspěvek
rozdělovač, kabely ke svíčkám i svíčky jsme už vyměnili a pořád nic :-(


a ten motor co si tam davala teraz bol odskusany?alebo si ho kupila/zohnala len tak ze ano je 100pro pojazdny?
Ford Probe 2.2i GL, r.v. 1989, USA verzia, pôvodne automat prerobený na manuál, biela farba
Renni Offline
#6 Vloženo : sobota 21. dubna 2012 20:31:12 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Původně odesláno: Venca Jdi na citovaný příspěvek
Původně odesláno: Verunka Jdi na citovaný příspěvek
rozdělovač, kabely ke svíčkám i svíčky jsme už vyměnili a pořád nic :-(

Tak zkuste vymenit jeste civku od rozdelovace


pochybuju že měnili
jen čáat rozdělovače,ale komplet,pokud stále nic a rozdělovač nebyl nový,tak znovu vyzkoušet další rozdělovač.(přepokládám že motor točí jen nehodí jiskra)
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
Venca Offline
#7 Vloženo : sobota 21. dubna 2012 20:46:17 (UTC)

Registrován: 19.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 187
Bydliště: Plzeň

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Původně odesláno: Verunka Jdi na citovaný příspěvek
Ahoj, vyměnili jsme motor, ale bohužel neháže jiskru. Může někdo poradit čím to může být? Při diagnostice nám to vyblikalo tyto chyby: 25- solenoid regulace tlaku paliva a 46- solenoid "VRIS" 2

Ještě mám otázku, nevíte k čemu je ta černá krabička před chladičem na klimu a je do ní zapojený hnědý konektor?

Díky

Jenom se zeptam z jakeho duvodu jste menily motor
FORD PROBE 2.5 V6 1993
Verunka Offline
#8 Vloženo : sobota 21. dubna 2012 21:01:26 (UTC)

Registrován: 26.10.2006 (UTC)
Příspěvků: 36
Bydliště: Chomoutov-Olomouc

Poděkoval(a): 1x
Rozdělovač jsme měnili celej i s cífkou, motor jsem koupila od někoho z probeclubu s tím, že je stopro funkční.

Motor jsme museli měnit z toho důvodu, že jsme se po bouračce rozhodli udělat kompletní generálku motoru, ale teď se to asi tak na dva roky odloží protože čekáme přírůstek a je nutno koupit jiny věci a odmítám čekat další roky něž bude probe pojízdny.
Ford Probe 2.5 GT
Venca Offline
#9 Vloženo : sobota 21. dubna 2012 21:08:53 (UTC)

Registrován: 19.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 187
Bydliště: Plzeň

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Původně odesláno: Verunka Jdi na citovaný příspěvek
Rozdělovač jsme měnili celej i s cífkou, motor jsem koupila od někoho z probeclubu s tím, že je stopro funkční.

Motor jsme museli měnit z toho důvodu, že jsme se po bouračce rozhodli udělat kompletní generálku motoru, ale teď se to asi tak na dva roky odloží protože čekáme přírůstek a je nutno koupit jiny věci a odmítám čekat další roky něž bude probe pojízdny.

Tak to te chapu ale jediny co me napada promerit elektriku pokud jste teda vymenily vse jak pises. Ale vzdy kdyz byl problem s jiskrou tak to na 90% byl rozdelovac
FORD PROBE 2.5 V6 1993
Džony Offline
#10 Vloženo : úterý 24. dubna 2012 19:54:31 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Motor běžel i házel normálně jiskru na původním rozdělovači. Když koukneš na konektory co vedou do rozdělovače tak je tam jeden do kterýho by mělo vést šest drátů. jdi a přeštípni ten co je nejblíž ke kabině (to by měl být imobilizér) a zkus to nahodit mělo by vše být ok.
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.