logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
Má palivové čerpadlo něaké čidlo ?
Majkl Offline
#1 Vloženo : pondělí 26. března 2012 12:34:26 (UTC)

Registrován: 28.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 176
Bydliště: Litoměřice

Poděkoval(a): 2x
Zdravím, potřeboval bych poradit.

Thullo mi přivezl nové čerpadlo (přesněji z Anglána) a když jsme ho na zkoušku zapojily tak nezavrčelo. Proto se ptám, jestli nemá něaké čidlo, které mu říká, že spustí jen když je ponořené a má si co brát ....

Díky :-))
Ford Probe GT 2,5 V6 24V - B&W
Ford Probe GT 2.5 V6 Automat - Army - EX
Ford Probe 2.0 16v - Bělouš - EX
Wesker Offline
#2 Vloženo : pondělí 26. března 2012 15:34:43 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
cau, benzinova pumpa zadne cidlo nema, je to jen "elektromotor" a cerpadlo v jednom. Kdyz pripojis + a -, tak musi jet. A taky si dej pozor na polaritu.
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Majkl Offline
#3 Vloženo : pondělí 26. března 2012 16:39:05 (UTC)

Registrován: 28.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 176
Bydliště: Litoměřice

Poděkoval(a): 2x
Díky .. no Aktuálně: Tu novou pumpu jsme připojily na baterku a zavrčela ale když byla napíchlá normálně do toho konektoru pod autem tak nic, přitom kabely se proměřovaly a jsou funkční, takže ted jsem z toho opravdu jelen, nevi nekdo cim by to mohlo byt ?
Ford Probe GT 2,5 V6 24V - B&W
Ford Probe GT 2.5 V6 Automat - Army - EX
Ford Probe 2.0 16v - Bělouš - EX
DaLonelyWolf_V6 Offline
#4 Vloženo : pondělí 26. března 2012 21:03:37 (UTC)
Registrován: 28.03.2011 (UTC)
Příspěvků: 90
Bydliště: Slovensko, Moldava nad Bodvou

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Ak dobre viem tak probe má nárazové čidlo. A keď to je zaseknuté tak neotvorí prívod paliva (má tri polohy: otvorené, čiatočne otvorené a zamknuté) čo znamená že sa pumpa nezačne točiť. To čidlo sa nachádza v kufri pod kobercom celkom na pravej strane. Najlepšie je to vybrať komplet. Kábel ku káblu (asi modrý k bielemu a ostatné nechať tak) ale barz to neodporúčam. Pri náraze môže dôjsť k problémom. Ale vyskúšať čo to stým spraví asi nič nepokazí. Inak neskúšali ste ho dať na diagnostiku?
Majkl Offline
#5 Vloženo : úterý 27. března 2012 6:44:46 (UTC)

Registrován: 28.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 176
Bydliště: Litoměřice

Poděkoval(a): 2x
O tom cidlu vim, ale kdyby to bylo tim jak rikas, tak by mi prece nesla elektrina do tech kabelu, nebo se mylim ? :)
Ford Probe GT 2,5 V6 24V - B&W
Ford Probe GT 2.5 V6 Automat - Army - EX
Ford Probe 2.0 16v - Bělouš - EX
Wesker Offline
#6 Vloženo : úterý 27. března 2012 15:54:54 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
No, a cerpadlo zacina tahat az jakmile zacnes startovat. Po zapnuti klicku nepojede tak jak u feldy...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Majkl Offline
#7 Vloženo : úterý 27. března 2012 20:45:28 (UTC)

Registrován: 28.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 176
Bydliště: Litoměřice

Poděkoval(a): 2x
Původně odesláno: DaLonelyWolf_V6 Jdi na citovaný příspěvek
Ak dobre viem tak probe má nárazové čidlo. A keď to je zaseknuté tak neotvorí prívod paliva (má tri polohy: otvorené, čiatočne otvorené a zamknuté) čo znamená že sa pumpa nezačne točiť. To čidlo sa nachádza v kufri pod kobercom celkom na pravej strane. Najlepšie je to vybrať komplet. Kábel ku káblu (asi modrý k bielemu a ostatné nechať tak) ale barz to neodporúčam. Pri náraze môže dôjsť k problémom. Ale vyskúšať čo to stým spraví asi nič nepokazí. Inak neskúšali ste ho dať na diagnostiku?

Muzes mi prosimte priblizit tu sitiaci polootevreneho cerpadla ? To trosku nechapu, diky
Ford Probe GT 2,5 V6 24V - B&W
Ford Probe GT 2.5 V6 Automat - Army - EX
Ford Probe 2.0 16v - Bělouš - EX
Wesker Offline
#8 Vloženo : středa 28. března 2012 15:21:45 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Kurna, co si to tlacite do hlav? Jake polootevrene? Co to je?? V kufru je jen narazova pojistka, ktera vyskoci pri havarii nebo kdyz vjedes do nejake hooodne velke diry. A ta pojistka na leve strane u nadrzky zadniho ostrikovace. Cerpadlo si muzes pustit i z diag.zasuvky, jen spojis GND a F/P.
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Majkl Offline
#9 Vloženo : pátek 30. března 2012 11:08:38 (UTC)

Registrován: 28.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 176
Bydliště: Litoměřice

Poděkoval(a): 2x
Takze jaka je situace: privod k pumpe jde, pumpa taky jede ale po spojeni konektoru proste nejde! Zkouseli jsme konektrory vyhodit a spojit to na tvrdo ale proste nic .... Uz opravdu nevim co to auto chce :( muze nekdo prosim poradit ?
Ford Probe GT 2,5 V6 24V - B&W
Ford Probe GT 2.5 V6 Automat - Army - EX
Ford Probe 2.0 16v - Bělouš - EX
white power Offline
#10 Vloženo : pátek 30. března 2012 11:18:04 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Majkle prosímtě pokračuj v jednom topicu kterej si založil a nezakládej na každou otázku týkající se stejného problému nové téma ! Tohle bylo už třetí během krátké doby na téma palivové pumpy.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Majkl Offline
#11 Vloženo : pátek 30. března 2012 11:43:26 (UTC)

Registrován: 28.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 176
Bydliště: Litoměřice

Poděkoval(a): 2x
Trosku jsem si to neuvedomil ...SORRYSad ale uz fakt nevím co s tím, nedává to logiku ...
Ford Probe GT 2,5 V6 24V - B&W
Ford Probe GT 2.5 V6 Automat - Army - EX
Ford Probe 2.0 16v - Bělouš - EX
white power Offline
#12 Vloženo : pátek 30. března 2012 11:56:16 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Já bych se zkusil podívat třeba i na relátko jestli není nějak napálený, je možný že po sepnutí z něj jde 12V ale málo proudu kterej nestačí k roztočení čerpadla.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Majkl Offline
#13 Vloženo : pátek 30. března 2012 12:15:03 (UTC)

Registrován: 28.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 176
Bydliště: Litoměřice

Poděkoval(a): 2x
A nevědel by jsi, kde se relátko na Probe dá koupit ? Příp. jak poznáme, že je spatny.
Ford Probe GT 2,5 V6 24V - B&W
Ford Probe GT 2.5 V6 Automat - Army - EX
Ford Probe 2.0 16v - Bělouš - EX
white power Offline
#14 Vloženo : pátek 30. března 2012 12:30:04 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
To netuším, nejspíš od někoho kdo má zásobu dílů třeba jako Thullo, ale můžeš ho rozbrat a podívat se na kontakty, a prostříknout je kontaktolem. Je to jen nápad a třeba to tím relátkem není, předpokládám že nárazový čidlo už máš vyhozený a propojený dráty.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Majkl Offline
#15 Vloženo : pátek 30. března 2012 12:38:20 (UTC)

Registrován: 28.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 176
Bydliště: Litoměřice

Poděkoval(a): 2x
Ta pumpa nám zavrčela,takže tím senzorem to nebude. Kamos jen pevne spojil a pridrzel ty konektory a najednou se rozjela (proto jsme zkouseli to spojit na tvrdo, mysleli jsme ze je to konektorem ale nic) Ale co jsem nepochopil...ze na tom cidlu jsou vstupy na 3 piny ale vedou tam jen dva kabely
Ford Probe GT 2,5 V6 24V - B&W
Ford Probe GT 2.5 V6 Automat - Army - EX
Ford Probe 2.0 16v - Bělouš - EX
white power Offline
#16 Vloženo : pátek 30. března 2012 13:00:55 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Dej to nárazový čidlo do pr... a propoj dráty, jinak se k ničemu nedobereš, mě taky občas fungovalo a občas ne, časem se vyhřeje a zaoxiduje a pak přez něj jde proud jak se mu zlíbí.
Jeden drát do čidla je vstup, druhej výstup a třetí je signalizace že je rozpojený, ale to třeba probe nemá, to čidlo nebude nejspíš jen pro probe ale i pro jiný auta a některý můžou mít i signalizaci že je rozpojený aby na diagnostice bylo hned jasný v čem je problém.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Majkl Offline
#17 Vloženo : pátek 30. března 2012 14:32:25 (UTC)

Registrován: 28.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 176
Bydliště: Litoměřice

Poděkoval(a): 2x
Cidlo je pryc, rele jsem prostriknul sprejem a necekane auto nenaskocilo :(
Ford Probe GT 2,5 V6 24V - B&W
Ford Probe GT 2.5 V6 Automat - Army - EX
Ford Probe 2.0 16v - Bělouš - EX
white power Offline
#18 Vloženo : pátek 30. března 2012 14:46:06 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Tak tím se aspoň vyloučilo že je to způsobený čidlem, teď bych zkusil natáhnout drát přímo od baterky k čerpadlu a zkusil nastarotovat, tím odpadne možnost že čerapdlo se sice točí ale když má jít do tlaku tak je KO.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Majkl Offline
#19 Vloženo : pátek 30. března 2012 15:10:36 (UTC)

Registrován: 28.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 176
Bydliště: Litoměřice

Poděkoval(a): 2x
Ale cerpadlo se netoci, otocilo se jednou, kdyz jsem pricvaknul k sobe ty predtim rozpojeny konektory .. ted jsem vymenil i relatko co jsem sehnal (vzpomnel jsem si ze v jednom servise tu mame jedno v6 probe) nic..
Ford Probe GT 2,5 V6 24V - B&W
Ford Probe GT 2.5 V6 Automat - Army - EX
Ford Probe 2.0 16v - Bělouš - EX
white power Offline
#20 Vloženo : pátek 30. března 2012 15:53:34 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Tak jak to je, teď už jsem z toho zmatenej, že se čerpadlo neroztočí když startuješ jsem pochopil, ale točí se když ho připojíš na baterku tak jde nebo ne ? Pokud nejde po připojení na baterku tak je KO řerpadlo, pokud jde tak je problém v elektroinstalaci.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.