logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
PROBE GT AUTOMAT - NESTARTUJE, PROSÍM O POMOC !!
Majkl Offline
#1 Vloženo : středa 14. března 2012 17:08:55 (UTC)

Registrován: 28.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 176
Bydliště: Litoměřice

Poděkoval(a): 2x
Zdarec všem ... pořídil jsem si vé druhé Probe, tentokrát od Thulla (přesněji Armygreena) a stalo se mi to samé jako s mým prvním probátkem. Po 14 dnech přestal startovat .... Motorem to krásně točí, ale nechytne a jelikož jsem studentem, který nemá žádné desetitisícové příjmy tak už mě to celkem zaráží, proč se takovýhle věci dějou jenom mě :( Mohli by jste mi něak poradit, po čem mám jít ? Díky Majkl
Ford Probe GT 2,5 V6 24V - B&W
Ford Probe GT 2.5 V6 Automat - Army - EX
Ford Probe 2.0 16v - Bělouš - EX
Thullo Offline
#2 Vloženo : středa 14. března 2012 17:41:30 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Jen doplním:
Jiskru to dává - vyloučili jsme tedy Rozdělovač, čidlo otáček na klice a váhu vzduchu...

Majkl kontroloval i nárazové čidlo a prý OK, ale protože mnotor točí krásně jen nechytne, není cítit benzín a auto mu chcíplo po 30metrech jízdy - tak nás napadlo palivové čerpadlo - že by přestalo jít.

Díly už má slíbené zadarmo -. ale chceme 100%ně vědět, co to je... nebo může být!

Ještě někdo nějaký jiný nápad???
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
opečko Offline
#3 Vloženo : středa 14. března 2012 18:40:44 (UTC)

Registrován: 22.10.2008 (UTC)
Příspěvků: 731
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 12x
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
když to háže jiskru no tak asi palivo
není tam nějaky imobilizer co ten palivový okruh zamkne ?
hold PROBE potřebuje dílnu kde tomu někdo rozumí sám to mám 50/50
ale ono se to roschodí ThumpUp
white power Offline
#4 Vloženo : středa 14. března 2012 19:22:25 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
já bych zkusil to nárazové čidlo vyhodit a dráty propojit bez čidla, já si s ním užil svoje a i když bylo zacvaklí tak nepropouštělo proud k palivoví pumpě, jen nevím který dráty se maj propojit P2 má k čidlu 3, narozdíl od P1 kde jesou jen dva který se propojej mezi sebou, ale pokud si dobře pamatuju tak Wersker nebo Cuir tenhle problém řešil a někde o tom psal.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
DaLonelyWolf_V6 Offline
#5 Vloženo : středa 14. března 2012 19:41:25 (UTC)
Registrován: 28.03.2011 (UTC)
Příspěvků: 90
Bydliště: Slovensko, Moldava nad Bodvou

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Chlapi nevolá sa to čidlo náhodou inertia fuel shutoff IFS po anglicky? Lebo keď áno tak je v kufri na šoférovej strane ( treba zdvihnúť koberec ) a len vybrať to čidlo a prepojiť káble farbu ku farbe a máš to mať. Alebo sa snáď mýlim? Keď hej kludne opravte.
white power Offline
#6 Vloženo : středa 14. března 2012 19:48:18 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
ThumpUp nějak tak se to jmenuje, a je to v kuftru pod kobercem.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Majkl Offline
#7 Vloženo : středa 14. března 2012 20:14:25 (UTC)

Registrován: 28.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 176
Bydliště: Litoměřice

Poděkoval(a): 2x
To tlačítko byla prvá věc, po které jsem šel. Zkusit ho zamáčknout (neúspěšně) ale čtu tu něco o rozpojování - což vidím prvně, myslíš že by to tím mohlo být ? Něaký špatný kontakt někde..
Ford Probe GT 2,5 V6 24V - B&W
Ford Probe GT 2.5 V6 Automat - Army - EX
Ford Probe 2.0 16v - Bělouš - EX
Mac Háček Offline
#8 Vloženo : středa 14. března 2012 21:26:54 (UTC)

Registrován: 19.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 249
Bydliště: Čel Ej

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
mě tohle udělala špatná palivová pumpa
Probe 2.2 Lx digital v automatu
EX Probe 2.5GT US a Probe 2.2GT
Thullo Offline
#9 Vloženo : středa 14. března 2012 21:30:18 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Mac Háček:
A ta je u nádrže??? Já si totiž absolutně nevybavuju, kde to je a jak to vypadá :o(
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Houba Offline
#10 Vloženo : středa 14. března 2012 21:53:23 (UTC)

Registrován: 21.06.2011 (UTC)
Příspěvků: 12
Bydliště: Hradec Kralové

Skusil bych stříknout trochu benzínu do karbecu a skus nastartovat pak se uvidí jestli to je pumpou, taky to muže být přerušený kabel u pumpy, pak jedině skusit natáhnout kabel od baterky k pumpě.
Ford Probe "95" 2.0 (85kW)
DaLonelyWolf_V6 Offline
#11 Vloženo : středa 14. března 2012 22:57:43 (UTC)
Registrován: 28.03.2011 (UTC)
Příspěvků: 90
Bydliště: Slovensko, Moldava nad Bodvou

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Původně odesláno: Houba Jdi na citovaný příspěvek
Skusil bych stříknout trochu benzínu do karbecu a skus nastartovat pak se uvidí jestli to je pumpou, taky to muže být přerušený kabel u pumpy, pak jedině skusit natáhnout kabel od baterky k pumpě.

Karbec? Ved probe ma injektory. A problem bude nefunkcna palivova pumpa asi na 98 Percent. Ked otocis klucom je pocut ze sa toci motorcek pumpi? Nezamenitelny zvuk. Take bzucanie
DaLonelyWolf_V6 Offline
#12 Vloženo : středa 14. března 2012 23:09:00 (UTC)
Registrován: 28.03.2011 (UTC)
Příspěvků: 90
Bydliště: Slovensko, Moldava nad Bodvou

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Thullo tá pumpa sa nachádza v nádrži. Dá sa to vymontovať z vrchu nádže.
A vyzerá to takto http://www.importimagera...r-93-97-ford-probe.html
Je to makačka. Ak si dobre spomínam bez toho aby si dal dole násdrž, sa to nedá zrobiť. Musí sa dať von nádrž, z vrchu pootočiť plastový kryt nádrže a tadám, palivová pumpa s plavákom je von.
Majkl Offline
#13 Vloženo : čtvrtek 15. března 2012 10:34:17 (UTC)

Registrován: 28.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 176
Bydliště: Litoměřice

Poděkoval(a): 2x
Poradí mi někdo, kde najdu relátko k palivový pumpě ? v pojistkovce u motoru je akorát pojistka - a ta funguje ... Díky
Ford Probe GT 2,5 V6 24V - B&W
Ford Probe GT 2.5 V6 Automat - Army - EX
Ford Probe 2.0 16v - Bělouš - EX
Majkl Offline
#14 Vloženo : čtvrtek 15. března 2012 12:01:32 (UTC)

Registrován: 28.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 176
Bydliště: Litoměřice

Poděkoval(a): 2x
Tak relátko secvakává, ale pumpa nezavrčí ..takže bude problém bud v pumpe nebo kabelazi. Ale co me prekvapilo je to, ze se kvuli demontazi pumpy musi sundat nadrz ???? Vsechny normalni auta to prece maji tak, ze pod rezervou nebo pod sedackami je otvor kudy se pumpa vytahne ..proc to nemuze byt ani tady? :/ Když povolim nadrz tak servu zarezly zavity a dalsi prace je na svete ..
Ford Probe GT 2,5 V6 24V - B&W
Ford Probe GT 2.5 V6 Automat - Army - EX
Ford Probe 2.0 16v - Bělouš - EX
DaLonelyWolf_V6 Offline
#15 Vloženo : čtvrtek 15. března 2012 13:59:09 (UTC)
Registrován: 28.03.2011 (UTC)
Příspěvků: 90
Bydliště: Slovensko, Moldava nad Bodvou

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Původně odesláno: Majkl Jdi na citovaný příspěvek
Tak relátko secvakává, ale pumpa nezavrčí ..takže bude problém bud v pumpe nebo kabelazi. Ale co me prekvapilo je to, ze se kvuli demontazi pumpy musi sundat nadrz ???? Vsechny normalni auta to prece maji tak, ze pod rezervou nebo pod sedackami je otvor kudy se pumpa vytahne ..proc to nemuze byt ani tady? :/ Když povolim nadrz tak servu zarezly zavity a dalsi prace je na svete ..

Na probe nič nieje také jednoduché :D Ale je to tak. Nádž musí dole.
Relátko na palivovú pumpu sa nachádza Pri IGN MAIN RELAY presnejšie napravo od neho (Circuit relay NF02 je názov pod ktorým hladať v hlavnej poistkovej skrini)
white power Offline
#16 Vloženo : čtvrtek 15. března 2012 18:51:47 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Původně odesláno: Majkl Jdi na citovaný příspěvek
Tak relátko secvakává, ale pumpa nezavrčí ..takže bude problém bud v pumpe nebo kabelazi. Ale co me prekvapilo je to, ze se kvuli demontazi pumpy musi sundat nadrz ???? Vsechny normalni auta to prece maji tak, ze pod rezervou nebo pod sedackami je otvor kudy se pumpa vytahne ..proc to nemuze byt ani tady? :/ Když povolim nadrz tak servu zarezly zavity a dalsi prace je na svete ..

Pokud se musí sundat jen nádrž tak je to ještě v pohodě, i když u P1 tam je přístup pod zadní sedačkou, třeba u Camara aby ses dostal k nádrži tak se musí sundat i zadní náprava, ale většina lidí to řeší tak že vezmou flexu a vyříznou si pod kobercem okýnko.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (3)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.