logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Motor dilema
Matoprobe Offline
#1 Vloženo : čtvrtek 1. března 2012 6:25:34 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Ahojte probaci, rozhodol som sa zaslepit EGR ventyl, len neviem ako nato. staci len pod egr ventil vyrezat plech.plat aten dat miesto tesnenia? mam 2mm plech vyrezany podla tvaru tesnenia bez dier. ten tam amm proste nasrobovat aje to spravene? nebude to brat RJ ako chybu egr ventylu??


Este jedna vec,vytrhal som par hadiciek na motore tie tenke ale aj tie hrubsie a chcme ich vymenit. ake budu najlepsie?? silikonove do +200 stupnou alebo origo palivove len do +90 stupnou? myslim


http://cartuning.cz/zboz...tlakova-hadice-3mm.html

alebo

http://www.tmautodiely.s...74-palivova-hadica.html


dik za radu.
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#2 Vloženo : čtvrtek 1. března 2012 6:48:48 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
EGR přesně tak jak popisuješ, myslím že už jsem ti to už jednou psal, mám to tak udělaný roky a nic to nehlásí, modernější auta cca 2005+ maj hlídání funkce EGR a tam to takhle udělat nejde, ale u Probe je to v pohodě.
Hadičky si kup jaký chceš, já mám na vodu palivový 8mm a ty slabý podtlakový mám původní.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#3 Vloženo : čtvrtek 1. března 2012 19:43:15 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
a na dlzke zalezy?? lebo niektore hadice som ani nemal. takez dlzku budme muset urcit podla toho kam sa zapajaju , ale to tiez eviem v manualy co mam som nenasiel kam ktore ide takez to bude sila :-(. inac vsetko som polepil silikonom jak si radil tak sna d to vydrzi aj bez tesnenia.
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#4 Vloženo : pátek 2. března 2012 6:51:07 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Na dýlce moc nezáleží, všechny podtlakový hadice jsou dlouhý tak akorát, v manuálu se o tom nepíšr protože nikoho ani ve snu nenapadlo že by někdo tak složitej podtlaovej systém rozpojoval a vyhazoval hadice, normálně jsou hadice označený barevnejma čárkama a v místě kam maj bejt napojený je barevná tečka odpovídající barevnýmu označení hadice.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#5 Vloženo : pátek 2. března 2012 9:45:38 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
takze som si poriadne zavaril s tym ze som to rozobral. hadice mam ale nevsimol som si farebneho znacenia. to fakt ani zmienka nikde neni ako sa maju zapajat tie hadice? ved ich tam neni moc len nejakych 10 :-)
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#6 Vloženo : pátek 2. března 2012 10:46:49 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Nic lepšího jsem nenašel, ale můžeš zkusit hledat sám mě stačilo 5 minut na googlu. Tenhle je přímo pro 2,2 GT 1989

Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#7 Vloženo : pátek 2. března 2012 11:15:19 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
tak ja som ani toto nenasiel. snad to bude stacit ak najdem vsetky ventily dik snad sa to podary. ked to zle zapojim neznicim motor??
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#8 Vloženo : pátek 2. března 2012 11:34:02 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Toť otázka, pokud špatně nezapojíš regulátor tlaku paliva a boost senzor tak snad ne, na tom obrázku je to pěkně rozkreslený, kam má bejt jaká hadice zapojená, stačí si ho uložit a zvětšit případně si jednotlivý hadice vybarvit, pak to musí zvládnout správně zapojit i 5tiletý dítě.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#9 Vloženo : pátek 2. března 2012 12:08:19 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Ja vim ja to zvladnu len nektore hadice su neni az tka videt ale pojde to. len problem je ze sa urval spodny cicik na tom plastovom regulatore co je prisrubovany na motore je to velek jak 2DCL pohar. nemate to nekdo nazvys? :-) alebo ako to tam prilepit.

Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#10 Vloženo : pátek 2. března 2012 12:21:42 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
přilep to vteřiňákem, jen si nezalep dírku
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#11 Vloženo : neděle 4. března 2012 0:16:27 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
prosim nemate nekdo foto jak maju byt zapojene tie RJ pod sedackamy?? mam 4 Koncovky no jak pocitam tak pocitam tie RJ ich maju 6 ci 7 uz neviem. a do 2 pasne rovnaky kabel tak som na bode mrazu :-)
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#12 Vloženo : pondělí 5. března 2012 19:31:20 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
nafocený to nemám, ale když vyfotíš ty svoje tak ti řeknu co kam patří
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#13 Vloženo : pondělí 5. března 2012 21:12:30 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
no jo hned zitra to pofotim a upnem to sem, jen nechapu jak muze byt 5 RJ a jen 4 kabely. oni se jeste nejak mezi sebou propojej? nebo ten magor predemnou to vytrhal odtad.
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
lishaack Offline
#14 Vloženo : čtvrtek 2. ledna 2014 17:30:21 (UTC)

Registrován: 30.04.2013 (UTC)
Příspěvků: 241
Bydliště: Otěvěk

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
Hledal jsem na fóru informace o tom jak zaslepit EGR na P2 2.5. Moc sem nenašel to, co jsem hledal, tak se zeptám tady. Co se stane když zalepím EGR - stoupne spotřeba? A dá se to udělat bez zavaření na tomhle autě? Přemýšlím o tom, páč auto stojí v garáží a za měsíc bych měl čas na něm zarobit tak jak moc je to reálné a dobré. Díík.
Probe GT 2.5 V6
- Fialka 96, Batmobil 93, Chladič 93, Turek 97
Probe GT 2.2 turbo
- Deadpool 89

Bladzej Offline
#15 Vloženo : středa 22. ledna 2014 20:27:58 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
KLDE
Obtížnost zaslepení EGR záleží na tom, jestli máte OBD 1 nebo OBD 2. Probe 96 a 97 maj už OBD 2.

U OBD1 stačí vložit mezi egr ventil a blok motoru "neprůchozí těsnění". Např. hliníkový plech 0,5.

A teď komplikovanější pro OBD 2:
Postup pro 1 nefunguje, jelikož je snímán podtlak za egr ventilem.

Tady co jsem našel

Sure. Rig up some VRIS solenoids to open in the correct places to change from vac to ambient when the EGR valve is told to open.

Actually, that's pretty simple to do once you get the EGR solenoid circuit figured out. Here's an ASCII diagram...

| - nipple on plug end of solenoid goes to vacuum
|-| - nipple on side of solenoid purge solenoid goes to that sensor on runner
| - nipple on non plug end of solenoid goes to ambient

This avoids putting unmetered air into your engine, even though it'd only be through a little nipple (probably wouldn't affect driving or be noticable at all).


Pro představu - podtlaky.
KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
Juraj Offline
#16 Vloženo : neděle 27. března 2016 23:33:20 (UTC)

Registrován: 01.08.2014 (UTC)
Příspěvků: 81
Bydliště: Praha

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Zdravím, mám OBD II, jak tedy zaslepit EGR? Nějak jsem to z toho popisu nepochopil.
Ford Probe II 2.5 V6 24V r.v.96
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.