logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Help: Zapojení antény
Thullo Offline
#1 Vloženo : neděle 12. února 2012 18:08:17 (UTC)

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Tak jsem se dnes vrhnul na výměnu ulomené antény - jenže nová univerzální anténa má jen 3 dráty (+, -, impuls na vyjetí a zajetí zpět)

Nemám voltmetr a nejsem elektrikář, takže se jen chci zeptat, zda jste jí náhodou někdo také neměnili a nevíte, který drát je + který je - a který je ten impuls na vyjíždění a zajíždění?

Klasicky by to mělo být že červený je +, černý - a modrý impuls, ale jak vidět na fotce - dráty jsou zde jinak barevně odlišené :o(

Díky za info
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Morinsmoto Offline
#2 Vloženo : neděle 12. února 2012 21:01:14 (UTC)

Poděkoval(a): 4x
Čau s tím Ti neporadím, chci ji taky měnit a eletrika je pro mě španělská vesnice. Budu toto téma sledovat a pak to po Tobě zopáknu, tak snad to vyřešíš BigGrin Neměl bys nějaký kontakt, jakou anténu jsi koupil a jak tam pasuje? Já nějakou na netu našel, ale nevim jak poznat,že je vše Ok než ji objednám ... Sad
P1 2,2L GL 1991
Thullo Offline
#3 Vloženo : neděle 12. února 2012 21:15:33 (UTC)

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Já jí koupil dnes od známého, co má elektro za nadhernych 590,-. Ma jeste jinou za 880,- o fous lepsi (tusim ze to ma 12ks hlavic nasazovacich ci co), ale tahle je super, pasuje tam uzasne, jen to zapojeni je jinaci trosinku. No bude to jiste brnkacka - jen jsem se s tim dnes nechtel v tom mrazu tolik jebat. Fotky z instalace najdes na www.thullo.cz kdyz zadas FORD PROBE, THULLOVA PROBE a c. 16 ;o) Ta antena dokonce pasuje na ten plech, v nemz drzi origo antena - jen diru pro odvod vody jsem musel pilnikem zvetsit :o) vse viz foto...
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.