Kamo bud rad, ze mas to co mas. Ja si radej koupim starsiho japonce, nez noveho evropana. Respektive auto novejsi jak r.v. 2000... vem si, odejde ti kat a musis koupit novy, jinak te bude furt prudit kontrolka a nejaky nouzovy rezim. Toyota uz kat nema a nic neprudi a jede jak kurva. Koupis si nejakou novou naftovou sracku a taky budes v haji. Ono je pekne mit novou karu, ale jen do te doby, nez se na ni neco posere... Treba vzhledem ke kvalite nafty v CR, ti odejde vstrikovac nebo VT cerpadlo a pak uvidis ty rany...
Jako muzu ti uprimne rict, ze na tady teto Toyote se nekazi nic i kdyz je to starsi nez Probe. A kdyz vis kde a na jake auto nakupovat, tak ani na Probe nejsou dily nedostupne
A ceny dilu sou taky daleko mensi nez na nove auta a hlavne nekupujes nic tak casto nez na jine
Pred temi 20ti lety jeste delali auta na kvalitu nez na nejakou skurvenou euronormu a kvantitu. Tot muj nazor na vozidla po roce 2000...
Jezdim po servisech a vidim co tam ti borci maji, hemzi se to novymi Mondey, Passaty PumpeDyze pyčo, Audi 2.5 Tdi, no a samymi takovymi stroji. Tak si vyber. Jak se rika, nejsme tak bohati abychom si mohli kupovat levne veci. Cena nove Fabie je asi 300000 kc, P2 2.5 V6 stala 960000 kc a Toyota Celica turbo stala taky asi mega,pred 22 lety samozrejme. Tak kde je ta kvalita???
Toto je akorat muj osobni nazor na dnesni auta, nechtel sem nikoho z vas urazit ani se nikoho nijak dotknout, pokud ste majitelem takoveho stroje. Uzivejte si dokud to bezchybne jezdi a cekejte kdy to zacne
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw
Nejezdím rychle,létám nízko...