Původně odesláno: Matoprobe ja som sa spis ptal nato jestli to vse davas na seriove pisty. porad se toho bojim ze kdys dokazu dostat z auta 200-250 koni a pudu na sprint tak mi to rozbije pisty toho se bojim. ale 2400 Eur na 4x kovane pisty nemam :-( takze budu muset jet do seriovich nebo nekde sehnat nejake podpultaki nizsej kvality ale kovane.
2400 euro za kované písty je nesmysl za mín než polovinu te ceny je máš vyrobeny na zakázku od Wiseca nebo BC...
určite budou ale i nejaký běžne prodejný do 1000USDů...
jak mi pravidelne tluče do hlavy jeden muj zámořský rádce :
"..písty maj jedinou funkci a sice tu, udržet kroužky. Pokud si pohlídáš EGT nic se snimi nemuže stát. Dříve se ti ohne /prasken ojnice než by vinou tlaku a komprese odešel píst..."
a má pravdu. na píst jako takový půsubí mnohem menší tlak na cm2 než na ojnici a píst ajko takový se nezdeformuej tlakem ale pouze teplotou, proto i vyšší výkon a plnicí tlak mužeš provozovat na seriových pístech , jen musí být správne odladená smes v celém spektru otáček a to se bez standalone Ecu nidky nepovede.
Jinak za 2400 ecek - to je opravdu nesmysl za to mužeš mít celý standalone egnine managemt vč všech vnejších členů..
( pro příklad Vipec pro 6+válec vyjde na nejakých 52tis vč DPH , u jiných ecu jsi trosku níže ale zase více práce s ladením..)