logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
Tyrkys Probe
Andrew Offline
#1 Vloženo : neděle 13. listopadu 2011 13:20:14 (UTC)

Registrován: 22.09.2009 (UTC)
Příspěvků: 329
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
No je tomu cca 14 dní co jsem si pořídil nového mazlíka :-)
Georgeno se stal novým majitelem Armyho kterého stejnak vždycky chtěl jsen byl moc línej si pro něj do Ostravy jet :-D
No vypadaj za tím barákem krásně to jsem nemohl neudělat foto
Je to moje první V6 v manualu, zatím jsem měl 2,2ku v turbu a toho armyho v automatu.
Turbina byla sice hold turbina ale včera mě opečko při cestě ze srazu proškolil že i tohle auto rozhodně něco umí :) Ten odpich když se na to šlápne je super, hlavně cca v 6tis to užasně zabírá.

Je to tedy Tyrkysové probe 2.5 r.v. 95 dle vinka 94.
Auto je dovezené z Německa, mělo by být po prvním majiteli. Já jsem první majitel v ČR.
K autu je kompletní dokumentace, všechny přiručky a servisní kniha. Bohužel to je v NJ kterou nevládnu takže si moc nepočtu :-/
Auto bylo dle inzerátu stále garážované a také tak vypadá.
Sportovní tlumiče, auto je snížené. Měla by se dát na tlumičích nastavit výžka a tuhost.

První věc co mě překvapila je že v pozičkách je (asi doutnavka) s modrým vláknem. Původně jsem si myslel že to je vychytávka kterou si Thullo osobně přidělal do svojeho Probe. Ví někdo o něčem podobném v jiných barevných variantách?
Úkoly ještě na podzim: Vyměnit rozvody, oleje, filtry.
Úkoly na jaro: někde ve středovém dílu výfuku je díra(nejspíš u vlnovce) - takže výměna + pokus o něco ve smyslu duplexu (možná).
Dále je v autě zesilovač(muzika Kenwood), ale ten kdo z auta vyndaval rádio co tam bylo to dost sprasil takže když jsem tam připojoval aspoň origo Ford radio tak jsem musel dost kontaktů znovu spájet protože origo conector byl prostě ustřiženej nůžkama. - Takže sprovoznit, zapojit.
A jako poslední zrealizovat nějaké pěkné denní svícení.

No určitě to nebude projekt ve stylu Bada a jiných. Ale když něco málo vymyslím nebo budu potřebovat s něčím radu tak to sem postnu :-)
2,2 GT -ex, 2,5 V6 r.95
Andrew Offline
#2 Vloženo : neděle 13. listopadu 2011 13:32:39 (UTC)

Registrován: 22.09.2009 (UTC)
Příspěvků: 329
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Tak první maličkost kterou jsem si na autě při návštěvě chaty udělal byly Sleepy Eyes.
V pojistkové skříni jsem si našel pojistku zodpovědnou za vyklápění mrkaček. K patici jsem přez kabel připojil čokoládu. Samozřejmě kvůli bezpečnosti jsem do čokolády připojil původní pojistku.
http://www.goglis-upload.czweb.org/upload/DSCF1136.JPG
A hurá vyvést pod volant kde se vyloženě nabízela jedena prohlubeň od šroubu k umístění tlačítka pro nastavení.
Sice na fotce to nevypadá díky blesku moc esteticky ale použitá páska je černá a navíc pod volantem to stejně není vidět a nemusel jsem to tlačítko nikam vrtat.
http://goglis-upload.czweb.org/upload/DSCF1141.JPG
Výsledný efekt je vidět na fotce na začátku stránky.
2,2 GT -ex, 2,5 V6 r.95
Thullo Offline
#3 Vloženo : neděle 13. listopadu 2011 13:52:24 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Ta žárovka se jmenuje DIADEMKA - tedy diademová žárovka vypadající modře, ale svítící oranžově :o) já osobně mám už 5let od Osramu - ale stály dardu :o(

Jo a Andrew - nabízí se stále CHIP - který ti teď na tohle autí krásně půjde ;o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Andrew Offline
#4 Vloženo : neděle 13. listopadu 2011 14:02:22 (UTC)

Registrován: 22.09.2009 (UTC)
Příspěvků: 329
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Původně odesláno: Thullo Jdi na citovaný příspěvek
Ta žárovka se jmenuje DIADEMKA - tedy diademová žárovka vypadající modře, ale svítící oranžově :o) já osobně mám už 5let od Osramu - ale stály dardu :o(

Jo a Andrew - nabízí se stále CHIP - který ti teď na tohle autí krásně půjde ;o)

Tak to jsem nevěděl to zní hodně zajímavě. Takže to na tom autě není seriově? My jsme to právě včera zkoumali a vypadalo to že to vlákno perma modře žhnulo. Přesně jako doutnavky co se dříve dávaly do ruznejch ozdobnejch lamp.
Pokud ho budes mit i na jare tak ho urcite vemu ;-)
Bohužel teď jsem krapet na kontě v mínusu takže teď udělám jen věci které udělat musím což jsou ty výměny.
2,2 GT -ex, 2,5 V6 r.95
Thullo Offline
#5 Vloženo : neděle 13. listopadu 2011 14:35:33 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Ano, Diademka vypadá, že svítí stále :o) ale nee :o) je to jen odraz světla - pak když svítí, svítí normálně oranžově - teda tmavěji, jako by do červena - ale efekt je jasný :o)

Chip bude - mám ho od BitPoweru už z roku 2005 - nakopíroval jsem si to a mám ho stále - jen jde o to, říct ano - nebo ne :o) platit mi to taky hned nemusíš - tedy poslat ti ho můžu, zaplatil bys mi, až budeš mít ;o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Andrew Offline
#6 Vloženo : neděle 13. listopadu 2011 15:51:55 (UTC)

Registrován: 22.09.2009 (UTC)
Příspěvků: 329
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Původně odesláno: Thullo Jdi na citovaný příspěvek
Ano, Diademka vypadá, že svítí stále :o) ale nee :o) je to jen odraz světla - pak když svítí, svítí normálně oranžově - teda tmavěji, jako by do červena - ale efekt je jasný :o)

Chip bude - mám ho od BitPoweru už z roku 2005 - nakopíroval jsem si to a mám ho stále - jen jde o to, říct ano - nebo ne :o) platit mi to taky hned nemusíš - tedy poslat ti ho můžu, zaplatil bys mi, až budeš mít ;o)

No nechame to na jaro, bych měl pocit jako že ti dlužim penize a to dělam nerad ;)
Jinak jak je moc velkej rozdil ve vykonu? popřípadě změní se třeba nějak spotřeba a emise?
2,2 GT -ex, 2,5 V6 r.95
white power Offline
#7 Vloženo : neděle 13. listopadu 2011 16:04:22 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Řek bych že s tím chipem to Thullovi peláší docela slušně, v provnání s jinejma V6 se kterejma jsem kdy sprintoval.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Andrew Offline
#8 Vloženo : neděle 13. listopadu 2011 16:20:11 (UTC)

Registrován: 22.09.2009 (UTC)
Příspěvků: 329
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
No já jsem si kdysi dávno eště před tím než jsem si vůbec koupil první probe totiž pohrával s jednou myšlenkou a to tou že na hodinách Mikroprocesorový techniky nám učitel říkal že studenti z oborů auto elektrikářů atd si u něj preprogramovávali ty RJ tak že to auto pak mělo větší výkon ale samozřejmě to pak žralo mnohem víc a neplnilo emisní normy.
Takže jsem chtěl udělat patici kde by vlastně byl jak origo čip tak upravenej a dalo by se to nastartovat buď s jedním nebo druhým. Teoreticky by to stačilo ty kontakty hnát jen přez relátko. ale to by samozřejmě mělo vyzam jen u nějakýho čipu kterej by dané hodnoty měnil opravdu hodně.
To jen takovej napad co sem si kdysi představoval že si udělám :-D
2,2 GT -ex, 2,5 V6 r.95
Thullo Offline
#9 Vloženo : neděle 13. listopadu 2011 17:44:49 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Andrew:
Hele, dnes jsem půjčil 4 jednotky kámošovi s Probe - jedna z nich je už Chupnutá (chip samotný je jen jedna EEPROMka, ale letovani atd. do RJ je drbačka) Ten si to vyzkouší a taky uvidí - zatím všichni, kteří si to vzali byli spokojení - autí vážně jede lépe.

Spíše než výkon, má chod jiný průběh - těžko to popsat - přirovnal bych to k jinému časování ventilů (což je pochopitelně blbost). Tak jak tak - EMISE jestli se zvýšili nevím, ale prošel jsem jednou ofiko i když tam nebyl kat - takže nevím nevím :o) jinak samo chodím neofiko, ať mi netůrujoui motor zbytečně. Spotřeba se zvedla malinko, ale to může mít na svědomí to, že nejezdím pomalu :o)

Takhle, s těma mýma úpravama včetně chipu, jsem jednou jezdil v zimě po městě a krátké přejezdy za dlouhodobých 9,7l/100km což je dobrý :o)

Neboj se, že se zvedne výrazně spotřeba - jak říkím, můžeš si to předem vyzkoušet - nic neriskuješ :o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
DannyW Offline
#10 Vloženo : pondělí 14. listopadu 2011 15:31:02 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
nádhera, fakt krasavec, vypada že je v super stavu. Aspoň podle fotek na Sauto ThumpUp
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
Andrew Offline
#11 Vloženo : pondělí 14. listopadu 2011 16:00:42 (UTC)

Registrován: 22.09.2009 (UTC)
Příspěvků: 329
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Původně odesláno: DannyW Jdi na citovaný příspěvek
nádhera, fakt krasavec, vypada že je v super stavu. Aspoň podle fotek na Sauto ThumpUp

No ja dokonce našel i původní inzerát ve kterém to prodával ten co to dovezl z německa.
http://www.sportovnivozy.cz/20280-ford-probe-prostejov
Přiští rok se mu plánuje sehnat garáž ať mi venku nechátrá :-)
2,2 GT -ex, 2,5 V6 r.95
Thomas Offline
#12 Vloženo : pondělí 14. listopadu 2011 21:35:17 (UTC)
Registrován: 26.07.2010 (UTC)
Příspěvků: 330

Poděkoval(a): 1x
Viděl jsem ho osobně, je to moc krásný probe.
Andrew Offline
#13 Vloženo : úterý 15. listopadu 2011 9:42:00 (UTC)

Registrován: 22.09.2009 (UTC)
Příspěvků: 329
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
kdyby někdo měl navíc loketní opěrku tak ji docela postrádám takže bych ji koupil ;-)
2,2 GT -ex, 2,5 V6 r.95
Venca Offline
#14 Vloženo : středa 16. listopadu 2011 19:33:13 (UTC)

Registrován: 19.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 187
Bydliště: Plzeň

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Původně odesláno: Thullo Jdi na citovaný příspěvek
2 Andrew:
Hele, dnes jsem půjčil 4 jednotky kámošovi s Probe - jedna z nich je už Chupnutá (chip samotný je jen jedna EEPROMka, ale letovani atd. do RJ je drbačka) Ten si to vyzkouší a taky uvidí - zatím všichni, kteří si to vzali byli spokojení - autí vážně jede lépe.

Spíše než výkon, má chod jiný průběh - těžko to popsat - přirovnal bych to k jinému časování ventilů (což je pochopitelně blbost). Tak jak tak - EMISE jestli se zvýšili nevím, ale prošel jsem jednou ofiko i když tam nebyl kat - takže nevím nevím :o) jinak samo chodím neofiko, ať mi netůrujoui motor zbytečně. Spotřeba se zvedla malinko, ale to může mít na svědomí to, že nejezdím pomalu :o)

Takhle, s těma mýma úpravama včetně chipu, jsem jednou jezdil v zimě po městě a krátké přejezdy za dlouhodobých 9,7l/100km což je dobrý :o)

Neboj se, že se zvedne výrazně spotřeba - jak říkím, můžeš si to předem vyzkoušet - nic neriskuješ :o)

Thullo: Ahoj jenom se chci zeptat co by stala ta RJ s tim cipem ,kdyz uz tady o tom mluvite
FORD PROBE 2.5 V6 1993
Andrew Offline
#15 Vloženo : sobota 7. července 2012 15:01:57 (UTC)

Registrován: 22.09.2009 (UTC)
Příspěvků: 329
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Čau potřeboval bych radu nemůžu přijít na to která pojistka zodpovídá za brzdový světla a ještě nemohu najít pojistku od 12v zásuvky zapalovače.
Nebo poradil by alespoň někdo pod jakou zkratkou bych ty pojistky měl hledat? Z těch popisek nejsem moudrej :(
2,2 GT -ex, 2,5 V6 r.95
Zarda Offline
#16 Vloženo : sobota 7. července 2012 15:16:06 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 238
Bydliště: Chomutov

Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Takže na zapalovač je v motoru žlutá 60A pojistka BTN, ale ta má na starosti i jiné věci v autě a tak bych spíš hledal v interiéru v pojistkové skříni u levé nohy řidiče. Tam by to měla být pojistka pod číslem 7 (modrá 15A). Co se týče brzdových světel, v interiéru je to hned pojistka pod číslem 1 (žlutá 20A), jinak jsou ještě pojistky jen na zadní světla a to jsou v interiéru č.8 (modrá 15A) nebo v motoru modrá 15A pojistka TAIL.

Snad ti to pomůže...
Mitsubishi Eclipse 2g 2.0T (177kW)
Ford Probe 2.5 V6 (119kW)
Ford Probe 2.0i (85kW) - EX (14.5.2011)
Andrew Offline
#17 Vloženo : sobota 7. července 2012 15:42:01 (UTC)

Registrován: 22.09.2009 (UTC)
Příspěvků: 329
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Dobrý tak jsem to vyřešil diky za help ;-)
2,2 GT -ex, 2,5 V6 r.95
Andrew Offline
#18 Vloženo : pondělí 20. května 2013 13:32:22 (UTC)

Registrován: 22.09.2009 (UTC)
Příspěvků: 329
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Čau, minulý týden jsem dělal na chatě jarní udržbu miláčka a zasekl jsem se u zadní levé svíčky. Je celá od oleje a nejde ven. Neměl jsem na to pořádný klíč ale to co jsem měl jsem na ní ohnul a bojím se že když si seženu nějaký pořádný klíč tak bych jí mohl také urvat. Pomohlo by třeba WDčko? nebo co jiného stím dělat?
2,2 GT -ex, 2,5 V6 r.95
white power Offline
#19 Vloženo : pondělí 20. května 2013 17:40:43 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Sežeň si pořádný nářadí, třeba golu s klíčem na svíčky a až tu svíčku budeš povolovat tak to dělej pomalu a po kouskách t.j. o čtvrt otáčky povolit, kousek dotáhnout, povolit o další kousek a zase kousek dotáhnout a tak pořád dokola než jí vyšroubuješ úplně, kdybys se jí snažil násilím vyšroubovat celou najedenou tak bys nejspíš serval závit v hlavě.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Andrew Offline
#20 Vloženo : úterý 21. května 2013 10:27:05 (UTC)

Registrován: 22.09.2009 (UTC)
Příspěvků: 329
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
No ono jde spis o to ze ja se bojim abych neutrhnul tu svicku aniz bych to povolili bit o milimetr, protoze kdyz jsem to zkousel tak se to nehnulo ani o kousek. Taky nechapu proc je cela od oleje... jestli ten olej okolo ni nejak prosakuje nebo co. Vepredu bych rekl ze jsem treba nekdy ten olej tam vybryndal kdyz jsem ho doplnoval ale v zadu je to blbost.
Kazdopadne to zkusim necim vetsim jen budu muset sehnat nekoho kdo pujci :-D
2,2 GT -ex, 2,5 V6 r.95
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (6)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.