logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
3 Stránky123>
2.5 V6 24v - Výkon
jdlesk1 Offline
#1 Vloženo : úterý 11. října 2011 19:21:26 (UTC)

Registrován: 11.10.2011 (UTC)
Příspěvků: 139
Bydliště: Most

Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Zdravim na jaře bych si chtěl trošku pohrát s motorem KL(číslo nevim) a chtěl bych vás poprosit o rady či přesné tipy na věci které koupit - cíl úprav = výkon :))) pokud možno odkazy nebo názvy dílů (filtrů,turbo,svíčky,výfuk,svody,cokoli) díky :))
Ford Probe 93 2.5l V6 24v by Sony,Vrabi,Tom,Juři a Já.
white power Offline
#2 Vloženo : úterý 11. října 2011 19:25:28 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Na turbo zapomeň, pár pokusů už tady proběhlo a nikdo už nejezdí, radši si kup svody, sání, chip, vyhoď katalizátor, zaslep EGR, vyčisti sání, zabruš ventily a dej nový pístní kroužky a uvidíš co to udělá s motorem za zázraky.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
white power Offline
#3 Vloženo : úterý 11. října 2011 19:27:21 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
A se svíčkama taky neexperimentuj dej tam NGK co do tohodle motoru patřej jinak budeš shánět novej rozdělovač.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Thullo Offline
#4 Vloženo : úterý 11. října 2011 19:40:39 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Chip mam na prodej od BitPoweru ;o) svičky fakt NGK a cekove zvbytek jako White-Power! :o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
jdlesk1 Offline
#5 Vloženo : úterý 11. října 2011 19:48:24 (UTC)

Registrován: 11.10.2011 (UTC)
Příspěvků: 139
Bydliště: Most

Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
díky vám :)))) a co kompresor?
Ford Probe 93 2.5l V6 24v by Sony,Vrabi,Tom,Juři a Já.
white power Offline
#6 Vloženo : úterý 11. října 2011 20:05:50 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
stejná blbost jako turbo, tenhle motor není na přeplňování stavěnej a udělat to tak aby to opravdu dlouhodobě fungovalo je investice tak za 100.000 Kč
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
jdlesk1 Offline
#7 Vloženo : úterý 11. října 2011 20:56:09 (UTC)

Registrován: 11.10.2011 (UTC)
Příspěvků: 139
Bydliště: Most

Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
kolik myslíš že by se dalo dostat z tohoto motoru KW bez větších úprav testoval si to ?
Ford Probe 93 2.5l V6 24v by Sony,Vrabi,Tom,Juři a Já.
Tomio007 Offline
#8 Vloženo : středa 12. října 2011 11:01:46 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Thullo: stále uvažuju o tom chipu co máš,ale pořád není čas něco zkoušet :( teď půjde probe do garáže na zimu,tak bych mohl zkusit ten čip :)
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
white power Offline
#9 Vloženo : středa 12. října 2011 11:42:34 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Původně odesláno: jdlesk1 Jdi na citovaný příspěvek
kolik myslíš že by se dalo dostat z tohoto motoru KW bez větších úprav testoval si to ?

netestoval, ani nemám na čem já mám 2.2Turbo a ne 2.5V6
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Džony Offline
#10 Vloženo : středa 12. října 2011 11:49:37 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
To WP Ten kompresor není úplná blbost dělali se xedosy 9 KLka s kompresorem. Takže si sehnat, kabeláž, palivovou pumpu, regulátor tlaku paliva, kompresor a řj z xedose s kompresorem... Ale bude to mazec a myslím, že bych šel nejprve cestou kterou psal WP ať je ten motor v cajku než začne bejt přeplňovanej...
white power Offline
#11 Vloženo : středa 12. října 2011 12:07:11 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
To se sice dělaly, ale ten motor byl 2,3 a tuším že měl jinej úhel válců, takže s tou montáží to tak jednoduchý nebude, navíc má určitě jinou kompresi než 2,5 a v tom víčtu věcí si zapoměl na vstřiky a jednotka asi s 2,5 motorem pracovat nebude protože xedos 9 s tímhle motorem byl výhradně ve spojení s automatem takže bys musel tu ř.j. nějak oblbnout jinak nebude pracovat správně. Víc ti asi řekne Pepa Střecha ten měl tenhle kompresor doma připravenej ale nakonec z toho sešlo. Pokud vím tak by se ještě musela upravit kapota motoru protože bys jí nezavřel. Samozřejmě nějakým stilem by to zprovoznit šlo, ale určitě to nebude za pár korun.

Nějak poslední dobou nechápu že každej druhej nováček se hned pídí po zvyšování výkonu a ještě se s autem ani pořádně nesvez, natož aby mu dal nějakou základní údržbu.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
jdlesk1 Offline
#12 Vloženo : středa 12. října 2011 17:19:30 (UTC)

Registrován: 11.10.2011 (UTC)
Příspěvků: 139
Bydliště: Most

Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
ten tvůj popisek sedí s tim že každej chce zvýšit výkon asi též i já... mladej kluk to musíš pochopit a musim ho alespoň zvýšit natolik abych dal GOLFA G60 na sprintu.. prostě musim
Ford Probe 93 2.5l V6 24v by Sony,Vrabi,Tom,Juři a Já.
Džony Offline
#13 Vloženo : středa 12. října 2011 19:04:47 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
TO: WP vidíš zase jsi o krok dál BigGrin já myslel, že to byli 2.5tky... Njn pořád se učím. TO jdlesk1: Nejdřív si udělej GO motoru protože po mé GO, zaslepení EGRka a dalších drobných úpravách jsem čuměl jak to jede. Ona je totiž taky otázka jaký výkon tam z těch původních 120kW máš víš...
Andrew Offline
#14 Vloženo : středa 12. října 2011 19:46:58 (UTC)

Registrován: 22.09.2009 (UTC)
Příspěvků: 329
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
takovej dotaz, kde přesně ten EGR ventil je a k čemu původne slouží?
2,2 GT -ex, 2,5 V6 r.95
Džony Offline
#15 Vloženo : středa 12. října 2011 20:30:36 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Obrázek bohužel nemám, ale dovolil bych si stručný popis (poprosím kdyžtak WP o upřesnění nebo doplnění BigGrin )

V rámci snižování emisí se začal dělat tzv EGR ventil a jeho úkolem je vracet poměrnou část výfukových splodin v závislosti na sešlápnutí plynu do sání, čímž dochází ke snížení bohatosti palivové směsi o vzduch, ale ke snížení emisí. Jednoduše řečeno, když zavaříš přerušíš a zavaříš oba konce EGR trubky, která vede od svodů (U P2 na zadních svodech) do sání a ostatní tam necháš (ventil a jeho zapojení). Tak získáš směs bohatější na kyslík nemluvě o tom, že ti to nebude špinit sání sazema z výfukových splodin. (V reálu by to u atmosférových aut mělo přidat 2-4 koně u turbínových až 15)
1 user thanked Džony for this useful post.
jdlesk1 Offline
#16 Vloženo : středa 12. října 2011 20:53:50 (UTC)

Registrován: 11.10.2011 (UTC)
Příspěvků: 139
Bydliště: Most

Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Myslíte že tento motor je v hodnej na první generálku 20ti letýho kluka ?:-D No každopádně jsem sehnal garáž a přez zimu to vykutim .... jsem zvědavej jak to dopadne..
Ford Probe 93 2.5l V6 24v by Sony,Vrabi,Tom,Juři a Já.
Stigg Offline
#17 Vloženo : středa 12. října 2011 21:27:28 (UTC)

Registrován: 26.12.2009 (UTC)
Příspěvků: 193
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
rekl bych, ze podle toho, kolik ma 20letej kluk penez
Ford Probe 2.2 GT 1991
Honda VTR 1000F
Džony Offline
#18 Vloženo : středa 12. října 2011 21:46:52 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Já jí dělal v 19 BigGrin za 65tis vč spojky BigGrin
Džony Offline
#19 Vloženo : středa 12. října 2011 21:52:39 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Eště teď mě bolí zadeček z hlaváku BigGrin
Matoprobe Offline
#20 Vloženo : středa 12. října 2011 23:08:42 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
kluci ja delam P1 total tuning a jen GO motora a sestavani me vyslo na 79 tisic KC karoserie me vysla 53 tisic KC a ted zacinam z podvozkem a tam snad vic jak 50 nedam protoze me to sere auto co ma hodnotu 10 tisic uz ted prekrocilo cenu noveho kusu v roce 89 :-D
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (4)
3 Stránky123>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.