Výrobní štítek je v rámu dveří řidiče pod tím kolíkem kterým se dveře zajišťují. Je to samolepka s údaji od výrobce a to je to co zajímá techniky na evidenčce, bohužel u aut po lakování tahle nálepka bývá stržená. Další plechovej štítek bývá ještě přinejtovanej vedle VIN v motorovým prostoru. Další štítky jako ten na palubce, na blatníkách, dveřích atd. jsou jen samolepky s VIN a to technika při evidenčce nezajímá. Nedávno jsem to řešil kdyžjsem přihlašoval Jeepa, tak po mě technik mimo VIN chtěl ještě štítek, tak jsem mu ukázal asi 10 míst kde bylo VIN až jsme narazily na samolepku přímo na dveřích o který prohlásil že je to ono co ho zajímá, sám nechápu jak blbá samolepka na dveřích, který jsou výměnej díl, může znamenat rozdíl mezi tím že projdu nebo neprojdu evidenční kontrolou. Nevím co by se dělo kdyby ty dveře v minulosti někdo vyměnil. Poslední dobou začínám mít takovej pocit že se nastavujou takový pravidla by se starší auta nedaly prodat a ani nemohli normální cestou projít STK a majitelé je daly sešrotovat a prodávaly se jen nový auta který splňujou emisní normy a podobný sračky nastavený někde v Bruselu.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure