Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Fórum
Aktivní témata
Vyhledávání
Přihlásit
Registrace
ERROR
Czech Ford Probe Forum
»
Probe I a II generace
»
Pokec
»
P1 vs P2
P1 vs P2
Možnosti
Předchozí téma
Další téma
Hellborn
#1
Vloženo :
pondělí 1. srpna 2011 21:59:13 (UTC)
Registrován: 09.06.2011 (UTC)
Příspěvků: 166
Bydliště: Želechovice
Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Samonapínací pásy se dělaly jen na P1?
Na svym starym P1 je mám a je to luxus.
Teď se pokukuji po P2 a zatím sem to nikde neviděl
Passat B5 81kW, Frontera A 2,3TD, Suzuki TL1000S, Yamaha WR450F
Probe II 2,5 V6, EX ProbeI 2,2 (red inside)
Zpět na začátek stránky
|
Upraveno uživatelem
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
opečko
#2
Vloženo :
pondělí 1. srpna 2011 22:21:53 (UTC)
Registrován: 22.10.2008 (UTC)
Příspěvků: 731
Bydliště: Praha
Poděkoval(a): 12x
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
to pokukuješ správně a zcela zbytečně
P1 je unikát ve více věcech
Zpět na začátek stránky
1 user thanked opečko for this useful post.
Hellborn
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
Hellborn
#3
Vloženo :
úterý 2. srpna 2011 8:30:23 (UTC)
Registrován: 09.06.2011 (UTC)
Příspěvků: 166
Bydliště: Želechovice
Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Tak to vidím, že budu muset doma nechat i P1 a mít jednu skoro ameriku
a pak P2 jako jednoho skoro japonce
Každopádně je to škoda, že tuhle vychytávku přestali dělat.
Passat B5 81kW, Frontera A 2,3TD, Suzuki TL1000S, Yamaha WR450F
Probe II 2,5 V6, EX ProbeI 2,2 (red inside)
Zpět na začátek stránky
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
Hellborn
#4
Vloženo :
pondělí 19. září 2011 20:55:50 (UTC)
Registrován: 09.06.2011 (UTC)
Příspěvků: 166
Bydliště: Želechovice
Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Pozměnil sem trošku název tématu.
Nejdená se jen o pásy, ale o více detailů.
Jsou motory z P1 shodné z P2?
Nebo jsou alespoň zaměnitelné?
Passat B5 81kW, Frontera A 2,3TD, Suzuki TL1000S, Yamaha WR450F
Probe II 2,5 V6, EX ProbeI 2,2 (red inside)
Zpět na začátek stránky
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
Stigg
#5
Vloženo :
pondělí 19. září 2011 21:42:25 (UTC)
Registrován: 26.12.2009 (UTC)
Příspěvků: 193
Bydliště: Brno
Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
motor P1
Platform Mazda GD platform
Engine 2.2 L 110 hp (82 kW) I4
2.2 L Turbo 145 hp (108 kW) I4
3.0 L 140 hp (104 kW) V6
P2
Platform Mazda GE platform
Engine 2.0 L 118 hp (88 kW) I4
2.5 L 164 hp (122 kW) V6
takze shodnost motoru moc neni mezi obema generacema.
tudiz zamenitelnej za jednoduchych podminek neni.
Ford Probe 2.2 GT 1991
Honda VTR 1000F
Zpět na začátek stránky
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
Guest
#6
Vloženo :
neděle 23. října 2011 7:35:22 (UTC)
Message was deleted by Moderator.
Zpět na začátek stránky
|
Důvod
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
(2)
Czech Ford Probe Forum
»
Probe I a II generace
»
Pokec
»
P1 vs P2
Jdi na fórum
Probe I a II generace
- Opravy, poruchy a pomoc
- Srazy
- Pokec
- Projekty
- Tuning a úpravy
- Videa
Inzerce
- Probe I (89 - 92)
- Probe II (93 - 98)
- Ostatní značky a věci
V čem ještě jezdíme
- Další auta (ex)probařů
You
cannot
post new topics in this forum.
You
cannot
reply to topics in this forum.
You
cannot
delete your posts in this forum.
You
cannot
edit your posts in this forum.
You
cannot
create polls in this forum.
You
cannot
vote in polls in this forum.
Sledovat toto téma
Poslat toto téma emailem
Vytisknout toto téma
RSS Feed
Normální
Vlákna
Clean Slate theme by Jaben Cargman (
Tiny Gecko
)
Powered by YAF
|
YAF © 2003-2010, Yet Another Forum.NET