logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
9 Stránky«<23456>»
Nove turbo
white power Offline
#61 Vloženo : neděle 11. září 2011 17:46:25 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
samozřejmě že mám seriový písty nenapadá mě jedinej důvod proč by neměly vydržet 250 HP , kovaný se požívaj až hardcore úpravy a pokud jde o to že by písty nevidržely sprint tak z toho byc strach neměl, to ti dřív ulítaj ojnice, písty se poserou jen když budeš trubka a budeš jezdit na chudou směs
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#62 Vloženo : pondělí 12. září 2011 11:04:28 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
tak tedy jedu i ja na seriove das nejakou radu jake sou nejlepsi pisty?? pomer cena / kvlaita... zmes prece riadi jednotka do toho sa neda vrtak pokym neprogramujes jednotku a ekd si ju dam programovat kvoli turbu tak myslim ze to tam budu vedet. ci nie? a to zistim an svieckach ze ej chuda zmes kdys budou bile nebo zase se milim?
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#63 Vloženo : pondělí 12. září 2011 20:57:32 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Na svíčkách to sice zjistíš, ale to už může být pozdě, viz cuir a jeho turboúprava 2,5 V6. Jednotka sice upravuje bohatost směsi, ale není všemocná protože pracuje s naprogramovanejma úkolama, t.j. že při daným tlaku má otevřít vstřiky ve správnou chvíli a na danej čas + údaje z lamdasondy, ale ty bere v úvahu jen při ustálený jízdě a pokud budeš mít chip kterej upravuje fuelcut a přeženeš to s tlakem turba tak si s tím jednotka už nedokáže poradit protože velikost vstřiků a tlak paliva nebude takovej aby se zachoval správnej A/F poměr. Bohatost směsi dokážeš ovlivnit většíma vstřikama nebo regulátorem tlaku v ideálním případě kombinací obojího. Samozřejmě záleží na tom jak moc chceš motor přeplňovat, pokud chceš nechat sériový turbo + chip tak by to 16PSI mohlo zvládnou bez dalších úprav v palivovým systému, ale doporučuju koupit si budíky který měřej A/F ratio a EGT a taky si nech vyčistit injectory ultrazvukem protože po těch letech provozu už taky nebudou dávat to co za mlada.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#64 Vloženo : úterý 13. září 2011 10:56:18 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
od toho auta chcu aby me i po nekolika jizdach opiralo do sedacky a citil bych tu akceleraci protoze ted mam Audi A3 1,8 T a uz sem si tak nato zvyknul ze mi ten vykon nedela nic :-).... nejtezsi je to sehnat penize vzdy sou a budou. se bojim ze koupim neco spatne a potom to budu mit doma neprodajne. a ty pisty tam muzu dat hocijake?? nebo mas nejakou kvalitny znacku kerou bys doporucil??postupne davam vse cistit do ultrazvuku jen karoserii ne dokonce ani opiskovat nesla protoze kdys zacal tak je tak strasne zrezla ze se mu rozpadala pred ocima tak to bude muset postupne rezat a varit diri,50% karoserie je rezle a nebylo to videt pri koupe pac to ten manik ze spodu uplne zasmolil vsecko co bilo rezle :-(
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
Stigg Offline
#65 Vloženo : úterý 13. září 2011 14:06:05 (UTC)

Registrován: 26.12.2009 (UTC)
Příspěvků: 193
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
tak podle me bych ti doporucil, aby sis koupil uplne jiny auto pokud chces porad citit vykon.... ne ze by Probe bylo spatny, ale podle me ho nemuzes vyladit na takovej vykon jakej bys chtel s zivotnosti jakou bys chtel - vzdycky je neco za neco. A WP napise, ze ma pisty z non-turbo verze, neb maji vetsi kompresi.
Ford Probe 2.2 GT 1991
Honda VTR 1000F
no_namE303 Offline
#66 Vloženo : úterý 13. září 2011 16:20:34 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Ale hovno stačí mít 200Hp a mrkni jak to frčí https://www.youtube.com/watch?v=8sWvzgFzZ2U
Ex Ford Probe GT Turbo :(
Matoprobe Offline
#67 Vloženo : úterý 13. září 2011 22:29:24 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
200 KONI NEDAM jen zmenou turba to bych musel asi vic veci pomenit jako hovori WP vstreky pumpa a take veci aby som mohol y toho zacat dolovat koniki
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#68 Vloženo : středa 14. září 2011 6:56:34 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Pokud budeš mít motor po GO tak 200Hp by ses měl přiblížit přetlakováním turba na 16PSI + chipem kterej odstraní fuelcut a změní mapy. Není to zas až tak nedosažitelná meta.
Další navyšování nad 200 Hp už je horší a je to o těch vstřikách, pumpě, větším turbu, IC, NOS, atd. Pokud se podíváš na začátek tohodle topicu tak si psal že chceš mít 300Hp a k tomu bys potřeboval všechno o čem jsem tady kdy psal.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#69 Vloženo : pátek 16. září 2011 19:21:18 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
vim ale zaklad by byl kovane pisty a bohuzel lacnejsi nez 2500 EUR za 4 kovane pisty coz je kolem 50 000 KC a jen za pisty mozna to bude investice postupne budu kupovat po 1 pistu a za rok mozna pudu do toho navysovany ale jak to tady nekdo spominal je otazne co jeste vydrzi ten motor. 300 HP jeste mozna vydrzi ale kdys tam dam vse co se bude dat a dam z toho kolem 500 HP tak mi to pokrouti karoserii + znicim blok motora i vsecko na 500HP by sem se dostal jen z celekm novym motorem z nejakeho Nissan R34 coz pasuje na Probe az na 1 drzak coz neni problem prevart ale vse je o penezich a ty ja nemam kedze sem si koupil Audinku takze mam co splacet tak proto chcu radu od vas aby sem neco usetril... WP myslim ze seriove turbo co ma nabehane 200 000 km vydrzi aspon pul roka na normalnom tlaku?? :-) viem ze by 16 PSI urcite nevydrzalo kedze je uz v duchodu, a dalsi vec oplaty se koupit za 2 000 KC??
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#70 Vloženo : pátek 16. září 2011 19:38:21 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Co to meleš za píčoviny že motor ze Skylinu R34 pasuje do Probe až na jeden držák, sory za ten výraz ale to už jinak nejde. Podívej se na fotku jak ten motor vypadá, je to řadová šestka umístěná podél a Probe má řadovou čtyřku napříč, případně šestku do V, ale taky napříč.



Tohle monstrum do Probe nenarveš ani kdyby ses posral !!!
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
white power Offline
#71 Vloženo : pátek 16. září 2011 19:45:32 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Tady je ten motor i s převodovkou.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Stigg Offline
#72 Vloženo : pátek 16. září 2011 23:22:45 (UTC)

Registrován: 26.12.2009 (UTC)
Příspěvků: 193
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
jasny,fsak ten motor vypada (skoro) stejne jak Nissan R34 a Mazda 626 GD.... ale pokud (jak pises), nemas na takovy upravy penize, tak bych se na to vysral... motor dal kdyztak do puvodniho stavu a uzival si vykon novyho motoru.... i ten je docela dostatecnej
Ford Probe 2.2 GT 1991
Honda VTR 1000F
white power Offline
#73 Vloženo : sobota 17. září 2011 7:06:37 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Přesně tak Stiggu, ještě se s tím autem pořádně nesvez a už tady lítaj čísla jako 300Hp nebo 500Hp po úpravách.
Jinak 50 000,- za kovaný písty není nijak šílená cena, ale je to cenovka za kterou se běžně prodávaj i na jiný auta.
Co se týče turba který je 20 let starý, tak to snad ani nemůžeš myslet vážně že bys ho chtěl dát do auta, přetlakovat ho skoro na dvojnásobek a chtít aby to vydrželo Scared To turbo musíš nejdřív nechat zgenerálkovat a to neznamená že si na ebay koupíš za 60 USD repair kit a doma v dílně si to předěláš.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#74 Vloženo : sobota 17. září 2011 13:36:40 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
o tom motoru nevim jestli nenarvu ale nekde sem to cekl ze narvaly do probecka nisanskej motor a pri to nebola az taka zlozita vec.... mate pravdu v P1 som sa nikdy neviezol ked bolo v 100% stave ale viezol som sa v honda S2000 a myslim ze seriove probe na S2000 co sa tyka vykonu/hmotnost (rozbeh) nema ale mozna sem tak tupy ze si to jen myslim a probe by me prekvapilo jak by me oprelo ale musite em pochopit je mi 21 let a sem uplnej magor do silnych aut cim vic vykonu tym se lip citim. proto chcu z toho probecka dostat co nejvic i kdbyy to auto melo bejt v garazi jeste rok. ale do srazu pristy rok to chcu stihnout i kdys nevim pac se mi utrhla cerla podlaha kdys sem zvedal auto na hever :-) takze to de klampirnikovi...... WP takze ani nemam kupovat turbo co ma najazdene 200 tis??? predava mi ho Rostak za 2 litri tak dej svuj nazor jestli radsi nejakej drahsi ale co vydrzi i 16 PSi a kdys vis kde a jaky koupit hod sem linka do auta muzu vrazit 73 tisic co my jeste zustalo :-). sorry ze otravuju ale sem v tom novacik a kazdy ste nejak zacinaly a chcu se probatkam rozumet aspon z poloviny co vy proto se ptam na kazdou magorovinu a vam to nezabije az tolik casu odepsat ale i tak prominte, ale kdys to udelam budete mit odemne pokoj a od mich kecu :-)

dik
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
Stigg Offline
#75 Vloženo : sobota 17. září 2011 15:38:01 (UTC)

Registrován: 26.12.2009 (UTC)
Příspěvků: 193
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
pokud sem to pochopil dobre, tak WP porad mluvi jenom o seriovym IHI turbu.... Tudiz klidne od Rosti kup turbo (do zasoby) i s najetejma 200 000km. Ale aby zvladlo tlak 16 PSi, taxe musi zrepasovat - tudiz minimalne pretesnit, vyvazit. A jak psal White Power, to doma na koleni neudelas.
Ford Probe 2.2 GT 1991
Honda VTR 1000F
white power Offline
#76 Vloženo : sobota 17. září 2011 17:11:23 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
ThumpUp
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
white power Offline
#77 Vloženo : sobota 17. září 2011 18:19:02 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Jedinej motor z Nissanu co mě napadá že by možná šlo do Probe použít je z 200SX protože ten má o pár Hp víc ale za to sraní se s tím to nestojí, předělával jsem motor z GT do GL a že by to bylo něco snadnáho se říct nedá a to seděj všechny úchyty, ale co se týče elektriky se všechno jinak.
Jinak do Probe můžeš dát třeba i 2JZE motor ze Supry, ale to už z něj postavíš jiný auto viz. video. A srovnávat Probe s S2000 taky nejse protože tyhle auta jsou generačně úplně jinde.

Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#78 Vloženo : středa 21. září 2011 10:38:45 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
no ale oplaty sa kupit to turbo za 2 litri kdys ho treba repasnut?? nebue uz lepsie kupit za 7 litrou zrepasovane? alebo za 12 litrou T3/4 ?? ako na turbu by som ani moc nesetril kedze to je suciastka bez ktorej auto nepojde.... karoseria je u klampiara a stala sa nepekna vec ked ju zdvyhal odtrhlo cely spodok comu nehcapem. je pravda ze bolo komplet zaasfaltovane takez neviem ci to je tak prerezle ale se utrhly par mist a je tam narvana Polyuretanva pena.to se davalo do podbehou a podlahy?.... motor je uz doma cisty prebruseny teraz uz len suciastky pozhanat na GO a bude. asi stare piesty nemam pouzit aj ked vyzeraju zachovale ze.
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#79 Vloženo : středa 21. září 2011 11:09:39 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
PUR pěna se v Probe nikde nevyskytuje, pokud jí tam nějakej čurák nenastříkal.
Pokud vím tak T3/T4 turbo (china) se dá sehnat za nějakých 6-8000,- včetně dopravy, záleží na tom co k němu všechno chceš, tak nevím kde si sebral cenu 12000,- original Garrett bude zase s cenou několikanásobně jinde.
Samozřejmě pokud máš možnost koupit za 7000 repasovaný turbo tak je nesmysl kupovat turbo za 2000 a dávat ho repasovat protože cena repasu začíná na nějakých 6000,-
Starý písty bys použít moh ale, pokud si dělal výbrus válců tak by to chtělo výbrusový a když už je budeš kupovat tak kup rovnou písty z nonturba.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#80 Vloženo : středa 21. září 2011 14:01:21 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
nekdo tu spominal ze das stare turbo a oni ty poslu nove repasovane za 6 tisic nebo tak. to T3/4 sem koukal na Ebay a nevim jestli to je china ale to neni chlazene takze hodne prace z predelavkou. takze dam tam seriove. este som ho nedaval na vybrus lebo neviem zohnat firmu ktora to vybrusuje a piesty origo z nonturba neviem tiez zohnat takez bud necham vyrobit podla starych na vybrus rozmer alebo nekde musim hladat. na Kelly piesty nemaju ani nikde nehc pozeram mazda alebo ford .... ty si ich dne zohnal?... tak potom som kupil od curaka auto pretoze je tam vsade PUR pena asi aby to drzalo pokope tu hrdzu tkaze treba to cele vyrezat a dat vyvarit :-( dalsi mesiac u klampiarou ... to auto ma cim dlaej viac prekvapuje
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (6)
9 Stránky«<23456>»
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.