logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Nesviti jedno svetlo - Prosim poradte
Majkl Offline
#1 Vloženo : neděle 11. září 2011 8:45:34 (UTC)

Registrován: 28.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 176
Bydliště: Litoměřice

Poděkoval(a): 2x
Ahoj, z niceho nic mi prestalo svitit levy svetlo ale kdyz prepnu na dalkovy tak se zarovka rozsviti - Poradte co bych mel zkontrolovat nebo cim by to mohlo byt - dik :-)
Ford Probe GT 2,5 V6 24V - B&W
Ford Probe GT 2.5 V6 Automat - Army - EX
Ford Probe 2.0 16v - Bělouš - EX
Thullo Offline
#2 Vloženo : neděle 11. září 2011 9:45:07 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Majkl:
Ve voze jsou dvouvláknové žárovky typ H4 - když se rozsvítí potkávací světla, rozžhaví se jedno vlákno 55W - dálkové světlo je zase druhé vlákno ve stejné žárovce 60W - takže s největší pravděpodobností ti odešla žárovka - prostě se spálilo vlákno potkávacích světel. Takže rozdělej světlo, vyměň žárovku a nepanikař ;o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Majkl Offline
#3 Vloženo : neděle 11. září 2011 10:14:09 (UTC)

Registrován: 28.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 176
Bydliště: Litoměřice

Poděkoval(a): 2x
Tak to me vubec nenapadlo :) nojo holt se mam jeste co ucit ;) Jdu to vymenit - dik za radu :)
Ford Probe GT 2,5 V6 24V - B&W
Ford Probe GT 2.5 V6 Automat - Army - EX
Ford Probe 2.0 16v - Bělouš - EX
DannyW Offline
#4 Vloženo : neděle 11. září 2011 11:55:47 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Nebo ještě jedna možnost - pokud máš ještě původní patice na ty žárovky, tak to můžou dělat ony.
Tzn. pokud vytáhneš žárovku a bude mít obě vlákna dobré, pak prostříkni tu patici a bude to ok. Buď se speče kontakt anebo je tam oxidace.
Mě to taky tak udělalo, anebo mi kvůli toho zůstávali svítit i přídavné dálkové po přepnutí z dálkových na potkávací.
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
Majkl Offline
#5 Vloženo : neděle 11. září 2011 12:22:27 (UTC)

Registrován: 28.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 176
Bydliště: Litoměřice

Poděkoval(a): 2x
Bylo to tak jak psal Thullo :) Svetlo sviti, ted jeste poresim proc se mi neprirozene klepe motor a skoro vse bude tak jak ma byt ))
Ford Probe GT 2,5 V6 24V - B&W
Ford Probe GT 2.5 V6 Automat - Army - EX
Ford Probe 2.0 16v - Bělouš - EX
Thullo Offline
#6 Vloženo : neděle 11. září 2011 12:43:06 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Prima :o)

Jinak jak pise DannyW - tohle je problem probecek - plastove patice se spečou a je to na levačku - je lepši zainvestovat 90-120,- a koupit keramické! Pak je klid na furt :o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Majkl Offline
#7 Vloženo : neděle 11. září 2011 14:45:51 (UTC)

Registrován: 28.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 176
Bydliště: Litoměřice

Poděkoval(a): 2x
Dam si na to pozor a radeji zainvestuju :)
Ford Probe GT 2,5 V6 24V - B&W
Ford Probe GT 2.5 V6 Automat - Army - EX
Ford Probe 2.0 16v - Bělouš - EX
Venca Offline
#8 Vloženo : neděle 11. září 2011 19:13:05 (UTC)

Registrován: 19.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 187
Bydliště: Plzeň

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
co znamena presne ze se ti neprirozene klepe motor?Confused
FORD PROBE 2.5 V6 1993
Majkl Offline
#9 Vloženo : pondělí 12. září 2011 8:16:56 (UTC)

Registrován: 28.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 176
Bydliště: Litoměřice

Poděkoval(a): 2x
Kdyz je motor v chodu tak se mi klepe cely auto .. jednou jo a poduhy treba vubec .. a strasne mi to cuka, kdyz seslapnu plyn na jednicku tak to vzdycky s autem cukne a pak se rozjede.. a to i kdyz na ten plyn jdu zlehka :/
Ford Probe GT 2,5 V6 24V - B&W
Ford Probe GT 2.5 V6 Automat - Army - EX
Ford Probe 2.0 16v - Bělouš - EX
Venca Offline
#10 Vloženo : pondělí 12. září 2011 20:26:48 (UTC)

Registrován: 19.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 187
Bydliště: Plzeň

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Zkus se podivat jestli nemas nekde prasklou hadicku nebo treba jenom vypadlou aby ti neprisaval nekde falesny vzduch . Pak bych se podival jeste na vzduchovy filtr jestli neni zasranej
FORD PROBE 2.5 V6 1993
Venca Offline
#11 Vloženo : pondělí 12. září 2011 20:30:29 (UTC)

Registrován: 19.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 187
Bydliště: Plzeň

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
A jeste si zkontroluj jestli mas dost vody v chladici soustaveBigGrin
FORD PROBE 2.5 V6 1993
Džony Offline
#12 Vloženo : pondělí 12. září 2011 22:02:00 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
To cukání bude podle mě budou dělat svíce, kabely nebo rozdělovač. Ty se projevujou tak, že až po přidání plynu zaberou svíce naplno když se k nim dostane víc šťávy a to klepání klidně může dělat zadní silent motoru. Cuká ti i řazení když zprudka přidáš plyn a pak najednou sundáš nohu z plynu a začneš brzdit motorem? Např. na dvojku?
Majkl Offline
#13 Vloženo : úterý 13. září 2011 9:36:19 (UTC)

Registrován: 28.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 176
Bydliště: Litoměřice

Poděkoval(a): 2x
Na hadicky a vodu mrknu, taky me napadlo, ze to budou svicky .. ne-e cuka to jen pri rozjezdu kdyz na to slapnu tak to s autem cukne a rozjede se
Ford Probe GT 2,5 V6 24V - B&W
Ford Probe GT 2.5 V6 Automat - Army - EX
Ford Probe 2.0 16v - Bělouš - EX
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.