Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Fórum
Aktivní témata
Vyhledávání
Přihlásit
Registrace
ERROR
Czech Ford Probe Forum
»
Probe I a II generace
»
Opravy, poruchy a pomoc
»
Cvakání motoru po výměně pístku v regulátoru tlaku oleje.
Cvakání motoru po výměně pístku v regulátoru tlaku oleje.
Možnosti
Předchozí téma
Další téma
hlina2,5
#1
Odesláno: :
pondělí 8. srpna 2011 16:51:10 (UTC)
Registrován: 14.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 18
Zdravim,tak jsem vyměnil na radu pístek s pružinkou v regulátoru tlaku oleje a bohužel to furt cvaká.Tlak se mění podle otáček a na volnoběh je tlak snad ještě nižší,což mě dost překvapilo :(( Olejová vana byla strašně horká.... nemáte nějaké rady? Děkuji za odpovědi ....
Zpět na začátek stránky
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
Thullo
#2
Vloženo :
pondělí 8. srpna 2011 17:01:10 (UTC)
Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava
Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
V Mazdě mi řekli, že nestačí vyměnit jen pístek a pružinka, ale má se vyměnit celé olejové čerpadlo - to to dostatečně natlakuje a ztiší se ventily... ja to ale nedělal - mě to jen ševelí :o) zatím teda...
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz
Thulloweb
Zpět na začátek stránky
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
DannyW
#3
Vloženo :
pondělí 8. srpna 2011 18:37:43 (UTC)
Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec
Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
já taky vyměnil pístek s pružinkou a ručička mi stále klesá při zahřátém oleji - možná je špatné čidlo
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
Zpět na začátek stránky
WWW
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
Venca
#4
Vloženo :
pondělí 8. srpna 2011 19:33:51 (UTC)
Registrován: 19.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 187
Bydliště: Plzeň
Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Myslim si ze pri zahratem oleji na volnobeh ti rucicka pokazde klesne ale nemela by klesat pod minimum ale zhruba na ctvrtku. Zvedne se az kdyz pridas plyn a pri jizde by mela bejt na pulce
FORD PROBE 2.5 V6 1993
Zpět na začátek stránky
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
Rostakd
#5
Vloženo :
pondělí 8. srpna 2011 20:10:14 (UTC)
Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany
Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
U me je to stejne jako u Venci akorat stim, ze kdyz pridam plyn tak mi to lita az za pulku
Škoda Superb 2.5 TDi 2004
Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
Zpět na začátek stránky
WWW
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
hlina2,5
#6
Vloženo :
úterý 9. srpna 2011 20:01:31 (UTC)
Registrován: 14.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 18
Díky za rady :)
Zpět na začátek stránky
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
(2)
Czech Ford Probe Forum
»
Probe I a II generace
»
Opravy, poruchy a pomoc
»
Cvakání motoru po výměně pístku v regulátoru tlaku oleje.
Jdi na fórum
Probe I a II generace
- Opravy, poruchy a pomoc
- Srazy
- Pokec
- Projekty
- Tuning a úpravy
- Videa
Inzerce
- Probe I (89 - 92)
- Probe II (93 - 98)
- Ostatní značky a věci
V čem ještě jezdíme
- Další auta (ex)probařů
You
cannot
post new topics in this forum.
You
cannot
reply to topics in this forum.
You
cannot
delete your posts in this forum.
You
cannot
edit your posts in this forum.
You
cannot
create polls in this forum.
You
cannot
vote in polls in this forum.
Sledovat toto téma
Poslat toto téma emailem
Vytisknout toto téma
RSS Feed
Normální
Vlákna
Clean Slate theme by Jaben Cargman (
Tiny Gecko
)
Powered by YAF
|
YAF © 2003-2010, Yet Another Forum.NET