logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
Probeckar Trnavsky Kraj
Matoprobe Offline
#1 Vloženo : neděle 17. července 2011 1:46:07 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Zdravim, je tu nekdo z okolia Trnavy alebo z Trnavskeho kraja kdo sa rozumie PRobe?? kupil som dnes jedno 89 rocnik 2.2 i GT intercooled a nejak nechce ist zadny vykon + kontrolka check engine sviety + neco zvlastne buchoce a neviem co potreboval by som sa nato pozret nekoho kdo s tym ma nejake tiue skusenosti. je tu nekdo taky?? prosim ak hej prezvon na 0915 164 376 alebo zavolaj a dohodneme sa.



dakujem ludkovia
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#2 Vloženo : neděle 17. července 2011 3:53:43 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Pokud svítí Check Engine, tak udělej self test (diagnostoku).
Dělá se to tak že v motorovým prostoru u levýho tlumiče najdeš červenej drát s bílím proužkem a ten propojíš s mínus na baterce, pak si sedneš do auta a otočíš klíčkem a budeš koukat jak bliká kontrolka a budeš počítat pulzy, jsednotlivý chyby jsou oddělený cca 4 sekundovou mezerou, chyba č8 = 8krátkých bliknutí, chyba č. 34 = 3 dlouhý a 4krátký. Po vyblikání všech chyb se začnou opakovat. Až to uděláš tak sem napiš jaký chyby to vypsalo.


Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#3 Vloženo : neděle 17. července 2011 14:10:28 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
idem sa nato hned pustit. a nevie smi povedat ako sa da itiahnut cele soferovo okno?? roztrhlo sa mi lanko a netusim ako von mtorcek som ako tak vytiahol ale zbitok nejde asi bude treba vseeeetky sroby dat prec ze
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#4 Vloženo : neděle 17. července 2011 17:56:02 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
samotný okno vyndáš tak že ho stáhneš cca do půlky a odděláš tuším 2 šrouby co ho držej ke stahovačce a pak ho vytáhneš nahoru a pak sundáš zbytek stahovačky, jenom je docela pakárna ho napasovat potom zpátky tak aby se při zavírání dveří nezasekávalo o ten čumprdlík co je nad oknem a aby dolíhalo do gumy kolem dveří a nezatejkalo konem něj
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#5 Vloženo : neděle 17. července 2011 20:22:29 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
rozobral som motorcek a lanka boly totalne zamachlovane. asi treba kupit komplet cely ram +motorcek ..... robil som tu diagnostiku a ako som to 3x skusal tak mi vyslo stale ze po scitany som mal 1 dlhy 6 kratkych potom nc a potom 2 dlhe a 5 kratkych... tkaze 16 a 25?? pls viete co to je a ako to opravit???? dalsia vec nefunguje mi otackomer a to na turbo PSI. ak pripojim dalsi budik za turbo nedava zadny tlak iba ho vakue dava to do cca -0,6 PSI pod hodnotu. viete poradit? + na tom panely sviety Coolant ,washer a headlamp co z tym?
dakujem
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#6 Vloženo : neděle 17. července 2011 20:54:52 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Chyba 16 EGR valve pisiton sensor - to je běžná závada, prostě je ucpanej EGR ventil (na fotce v kroužku) stačí ho sundat a vyčistit, vede k němu jeden konektor a hadička a drží na 3 šroubech
Chyba 25 je Pressure Regulator Control - bohužel nevím co si pod tím přesně představit

Pokud turbo nedává žádnej tlak tak zkus sundat přívodní vzduchovou trubku a prstem zatočit lopatkama turba, podle mě s tím neotočíš nebo hodně z těžka, protože bude turbo zadřený a proto auto nechce jet, normálně by s lopatkama mělo jít lehce točit, ale nepředstavuj si že to toho strčíš a roztočí se jen s tím půjde otáčet.

Coolant - znamená že máš málo vody v chladiči a přepadový nádobce (nebo špatný čidlo)
Washer - znamená málo vody v nádobce ostřikovačů (přední nebo zadní)
Head lamp - nesvítí jeno přední světlo nebo je v něm jiná žárovka než má bejt, přední světla jsou origo na Saled Beam (žárovka je zalitá v paravole) tak je možný že pokud máš praboly na H4 tak to bude svítit


Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#7 Vloženo : pondělí 18. července 2011 0:47:25 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
No egr som hladal uuplne nekde inde :-) tu jedinu chybuz som skusal hne dhladat ale dakujem za foto snad to zajtra najdem.cooland voda v chladici je plna aj v tom malo veku co je nad chladicom je pookraj takze asi cidlo a to pls kde najdem? voda v ostrekovacoch je az po okraj dana naschval a headlamp svietia vsetky len ked vypnem svetla tak sa mi sklopia az po cca 10 minutach aleob ako sa im chce :-(.... turbo skuim tiez zajtra. keby to auto malo ist ako ma tak by to teoreticky mlo zatlacit do sedacky nie? je to kanadska limited edicia 133kw ci tak nejak... ale co ked je taka rosipana terza som risiel z 200km cesty a spojka mi sem tam padne az na podlahu + volant ide tazko a skripe v pristrojovke o plast alebo neco tam+ vonku ked idem na 2 stupny tak jemne zacne nieco vonku strasne pisklavo skripat jak ked brzdy skripu ale pritom nebrzdim. som asi spravil zluu kupu :-( za 30 000 KC sa to neoplatilo myslim..... nevies co stoji nove turbo keby bolo znicene. hned by som kupil nejaky turbo kit lacny ale dobry co da est par konikou naviac nevies o niecom pod ruku?


dakujem
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#8 Vloženo : pondělí 18. července 2011 6:17:25 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Turbo by od 3000 otáček mělo zatlačit do sedačky tak že se z toho neznalej člověk posere, jenom těm 133Kw nevěř všechny turba maj 108 kw a kanadská limited edice bude asi jen kanada v plný výbavě nic víc, žádný limited edice se nedělaly.

S těma světlama co ti zůstávaj otevřený bych řek že b udeš mít špatný relátko, který zůstává přilepený a rozpojuje jak se mu zlíbí. Relátko by mělo bejt vpravo vedle chladiče (strana spolujezdce).

Senzor hladiny vody v chladiči je nahoře na chadiči vedle víčka.

Stou spojkou bych to viděl na prosakující pomocnej spojkovej válec, ten je zespoda na převodovce drží na dvou šroubech a vede k němu jedna trubka, zkus ho rozebrat, vyčistit a dát nový gumičky (opravná sada stojí kolem 150.-Kč).

Nový turbo už asi neseženeš, jetý se prodávaj kolem 2000,- Kč, občas se objeví někde v inzerátech, na aukru a pod. Nebo ho můžeš nechat repasovat, ale to stojí od 6000,- Kč vejš podle poškození. Pokud bys chtěl laborovat s větším turbem tak se mrkni na ebay.com napiš do hledání turbo a můžeš vybírat, ale to bez GO motoru a kovovýho těsnění pod hlavou nedoporučuju. Pokud bys chtěl pár koníků navíc tak kup jen manual boost controler a můžeš si zvdenout tlak turba z 8 PSI až na 12 PSI víc ti bez chipu jenotka nedovolí protože vypne přívod paliva.

Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#9 Vloženo : pondělí 18. července 2011 9:31:20 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
no prave som sa pustil do toho turba no rozobral som polku auta no stale nedokazem odpojit tu hadicu co ide od vahy vzduchu aby som tam mohol pichnut prst a skusit lopatky. myslel som ze aj z vrchu sa dostanem k lopatkam no marne lopatky su asi hlbsie a jediny sposob je asi cez tu soferovu stranu od vahy vzduchu tam pchat prsty.... spojku budem muset pozret nad jamou u nejakeho mechanika bohuzial doma nemam takez to bude muset este vydrzat. to az tak ma zaraxit do sedacek? ved to je len 108kw neni az tak strasne moc. a bez toho turba je mozne ze to ide len jak stara skoda 120? alebo je neco aj inde pokazene. GO motora je nevyhnutna kedze ked preradujem z 1 na 2 alebo tak proste auto zacne skakat a ked necham na neutraly tak sem tam sa zda ako keby vynechal jedne valec lebo motor zatrase..... existuje nejaka stranka kde sa daju kupovat veci na Probe na SK?? chcel by som kupit tuningove zvody kvoly zvuku peknemu + cely turbo kit,ostru vacku,kovane piesty a ventily, proste aby ten motor vydrzal... pouzitemu turbu moc neverim som sa opalil uz par krat ze poslaly pokazene turbo :-(
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
Lukas1 Offline
#10 Vloženo : pondělí 18. července 2011 10:55:09 (UTC)

Registrován: 26.03.2011 (UTC)
Příspěvků: 133
Bydliště: Šlapanice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Ahoj, co se týče skákání auta, tak bych se podíval na svíčky a kabely. Na svíčky je Probe docela choulostivé. Pomocný spojkový váleček je vidět hned za nárazníkem. Není potřeba jezdit na jámu. Já jsem koupil úplně nový za 560Kč. Jinak nakupuji dražší věci na ebay a zbytek v ČR. Zrychlení turba je určitě znatelné, ale i bez turba to má 85kw takže Škoda 120 to nebude:-)
Matoprobe Offline
#11 Vloženo : pondělí 18. července 2011 11:05:20 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
tak to potom tam ma motor z skoda :-D teraz to nema viac ako 50 kw ved dam jedna plny dole a auto niic a schvalne sme skusaly dneska ja vs. skoda Favorit 1,4 a predstav si NAROVNAKO :-( nech robim co robim nevytocim to tak aby to islo :-D nekde asi aj inde bude chyba nielen turbo ked to neche ist
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
Lukas1 Offline
#12 Vloženo : pondělí 18. července 2011 11:08:21 (UTC)

Registrován: 26.03.2011 (UTC)
Příspěvků: 133
Bydliště: Šlapanice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Koukni na ty svíčky, kabely a filtry. Já tam měl svíčky z Favoritu a taky to cukalo. To je na začátek nejlepší a cenově nejpřijatelnější.
Matoprobe Offline
#13 Vloženo : pondělí 18. července 2011 11:18:55 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
ja tam mam vzduchovy filter hrusku a je pomerne cisty ale tak tazko povedat. sviecky som nekontroloval ale hned to skontrolujem a kable myslis rozdelovac?? tie vyzeraju nove. ake mam kupit sviecky aby to islo jak raketa? :-D
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
Lukas1 Offline
#14 Vloženo : pondělí 18. července 2011 11:59:19 (UTC)

Registrován: 26.03.2011 (UTC)
Příspěvků: 133
Bydliště: Šlapanice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Nevím co ostatní ale já mám tyto: Zapalovací svíčka NGK ZFR6F-11.
Matoprobe Offline
#15 Vloženo : pondělí 18. července 2011 17:00:39 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
maju dlhy zavit?? ja som kupil teraz Bosh Ytrium FR8 +19 a ked som vytiahol z auta sviecku bola tam R6 z uplne kratkym ztavitom :-) tak teraznechapem v predjany tu sviecku daly presne podla roku vyrobi a presne podla technicaku ale v aute bola uplne ina z kratkym
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#16 Vloženo : pondělí 18. července 2011 17:08:53 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
zrychlení auta není věc výkonu ale krouťáku a ten u probe nejvíc nabíhá nad ty 3000 ot. jinak výkon bez turba bude o dost nižší než u atmosféry protože turbo má nižší kompresní poměr a turbo co se netočí působí jako dost velká brzda v průtoku vzduchu takže s tím že si byl s favoritem nastejno je ještě docela dobrej výskledek,

na to aby ses dostal k lopatkám turba a zatočil s ním ani nemusíš sundávat celou tu trubku od váhy vzduchu, stačí sundat tu vístupní hadici co vede z turba nahoru,ten plastovej mezikus co je na něm origo BOV a pak tu gumovou propojku mezi turbem a přívodem vzduchu už dokážeš zmáčknout tak abys jí vyndal ven, z vrchu turba se k lopatkám nedostaneš i kdybys měl prsty 20 cm

co se týče ostrý vačky tak tu neseženeš ani náhodou jedině si nechat tuhle stávající přebrousit, to samý kovaný písty ty na tenhle motor taky nikdo nedělá, pokud bys chtěl laděný svody tak si je taky budeš muset nechat udělat na zakázku a pokud ti jde jen o zvuk tak vyhoď katalizátor, středovej tlumič a dozadu dej nějakej průchozí, ale počítej s tím že při delší cestě ti asi praskne hlava, já to tak mám a na dlouhý cesty je to pro mě utrpení, ale možná to bude tím že mi už není 20 Crying
Pokud chceš takhle ladit auto tak sis měl pořídit spíš něco jako je Nissan 200Sx nebo něco podobnýho, ale to by tě stejně tyhle úpravy co popisuješ vyšly několikákrát dráž než je cena auta. Já bejt tebou tak teď na nějakou dobu zapomenu na nějaký šílený úpravy a uvedu auto do nějakýho rozumnýho stavu aby jelo jak má a až potom začnu vymejšlet nějaký kraviny jako je zvyšování víkonu atd. nejseš první a ani poslední co si koupil Probe ve stavu že sotva jede a hned začal plánovat všechny možný úpravy motoru atd., ale určitě bys byl jedinej co by je taky zrealizoval. Taky si nemysl že 108 Kw je nějak málo ono když je motor v pořádku tak na sprinetech dáš i papírově silnější auta, já jsem i s neupraveným motorem neměl problém na sprintech s Peugeotem 206RC 130 KW, BMW E36 325i 142 KW, Škodou Octavia RS 1,8T 130 Kw a podobně

Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#17 Vloženo : pondělí 18. července 2011 17:18:02 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
mas pravdu treba najrpv dat motor do poriadku. som bol nad jamou pozeral som ho a nasiel som priblizne 3 kable co boly odpojene ale drhy konec som nenasiel :-) potom bola odpojena hadicka od toho Blow ventilu alebo co to je tam pri turbe a v nej bol zasrobovany srob tkaze neviem preco to majitel tak spravil ci neco tadial tiedl alebo sa neco stalo nikdo netusi. ...... hlavyn problem je teraz ten ze mam sviecky a kazda je ina :-D v aute su z kratkym zavitom Bosch R6 662 a ja som kupil Bosch FR 8 +19 co v katalogu nasli v predajne. mam to risknut a dat tam ten dlhy zavit?? alebo nejak to am premerat hlbku ci tam pasne.
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
Grico Offline
#18 Vloženo : pondělí 18. července 2011 17:29:49 (UTC)

Registrován: 01.06.2011 (UTC)
Příspěvků: 19
Bydliště: Brno

pokud chceš kovaný písty tak jedině od Wiseco za 479 doláčů , o jiných nevím, ojnice kdysi dělali taky ale už je nemaj v nabídce, nebo si kup celej rebuild kit na rockauto za nějakých 700
Matoprobe Offline
#19 Vloženo : pondělí 18. července 2011 17:39:19 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
to je paradna cena. ale najprv chcem motor aby isiel a kupujem druhy motor 2.2 GT a ten pojdmee modifikovat na co najvacsi vykon aky z toho dostaneme tak snad sa podary na valcoch aspon 250 koni z komplet prerabkou .....



a co sa tyka tych sviecok prosim poradte mam to teraz rozobrane a neviem co am robit :-( ide ma porazit mam tam dat tie z dlhym zavitom a risknut to ??
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#20 Vloženo : pondělí 18. července 2011 17:42:02 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
zkoušel jsem to změřit a dýlka závitu v hlavě je něco mezi 16-18 mm (svíčka je v hlavě šikmo) svíčku žádnou nemám po ruce tak nevím jakej je tam závit, ale řek bych že dlouhej ale i kdyby ne tak by svíčka stejně neměl anrazit na dno pístu protože píst je vybranej a spalovací prostor vhlavě je zase vybanej nahoru
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (4)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.