logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Nemam tlaky na 4valci
Kutafon Offline
#1 Vloženo : sobota 25. června 2011 8:34:18 (UTC)
Registrován: 10.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 44
Bydliště: Zlate Hory okr.Jesenik

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Zdarec radu probi 2,2gt 92 nam hlavu po repasu(hydra,gufera,broušene sedla a ventyly těsni) stažena o 14tisicin nove kroužky na valcich a ojnični ložiska,nejsou tlaky na 4 valci muže to byt levnym těsněnim (zn.Stone) že se třeba nedotahlo?Utahovaci momenty zachovane jak maji byt,ventyly nevysi tak jemito zahadou.Dik za pomoc at mužu vyjet.
white power Offline
#2 Vloženo : úterý 28. června 2011 21:31:01 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Já bych řek že buď je to tím těsněním, nebo nemáš kulatou díru ve válci a je vydřenej do elipsy a nový kroužky to nedokážou vytěsnit, v každým případě bez opětovný rozborky asi nic nezjistíš, jestli není vrtání kulatý bude vidět na honování.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Kutafon Offline
#3 Vloženo : středa 29. června 2011 17:56:11 (UTC)
Registrován: 10.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 44
Bydliště: Zlate Hory okr.Jesenik

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
No něco natom bude blbec mohl jsem to udělat ale rozborka zborka druha etapa.Dik.
Wesker Offline
#4 Vloženo : pátek 1. července 2011 16:07:53 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Ja bych rekl, ze tesnenim to taky nebude, co se kvality tyce, pac STONE by mel byt snad dil dodavany do prvovyroby... spis bych to videl jak pise WP v sisatem valci, ale tak sisaty valec sem taky jeste nevidel...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Idaho von Věšín Offline
#5 Vloženo : úterý 5. července 2011 18:29:48 (UTC)
Registrován: 30.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 36
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
už jsem se ptal i jinde kde delaly takto narychlo "generálku" co je to šupito.. skus si to zjistit a kde to v tvem okolí pujcit - dokáže to při skládání motoru ušetřit furu problému s opakovanou sborkou /rozborkou.

jinak si oveř pozici zámků pístních kroužku na pístu - jendou jsme řešil podobný problém kde mi dovezli motor po "kompletní GO" a na jediném válci nebyl dobrý tlak :D
Kutafon Offline
#6 Vloženo : pátek 26. srpna 2011 9:03:23 (UTC)
Registrován: 10.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 44
Bydliště: Zlate Hory okr.Jesenik

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Čaute tak jeto vyřešene šlo to všechno vyfukovyma ventylama,natlakovaly jsme motor a bylo to fuč tak rozborka a samozřejmě přelysovat všechny vyfukove sedla kurva zas penize a hlavně hlava po go tak pět lytru v haji a dalši dvojku to zežere.no nic ale bavi to.a probiček jezdi malo.
white power Offline
#7 Vloženo : pátek 26. srpna 2011 10:04:15 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Proč přelisovávat ventilový sedla, ty přeci stačí zabrousit a pokud to neudělali když generálkovali hlavu tak bych je nakopal do řiti protože tě okradli.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (3)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.