logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Nehází jiskru
Jeník Offline
#1 Vloženo : pátek 1. července 2011 13:08:39 (UTC)

Registrován: 01.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 101
Bydliště: Písek

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Zdravim, potřebuju pomoct, jednou sem jel a probe najednou chcíplo tak sem ho nastartoval znova chvíli sem jel a chcíplo znova a od tý doby nejde nastartovat. Kouknul sem ke svíčkám a všude u nich je to plné oleje tk sme zjistili že je prasklina v těsnění pod hlavou což neni zas tak hrozný ale zjistili sme že auto vůbec nehází jiskru nevim jestli to ma něco společnýho s tim prasklim těsněnim ale spíš ne, vůbec už nevim co s tim nikdo nemá na probe diagnostiku a nevim jak prijit na to, jestli odešel rozdelovač nebo čidlo nebo ŘJ. Je to rok 97 a koukal sem na www.performanceprobe.com a tam je že na 96-97 vyblikání ani voltmetr nejde a nemuzu zaboha sehnat nikoho s diagnostikou:(
Nevíte někdo jak příjít na to co mohlo odejít, nehází to jiskru ani na jeden válec ale motor točí pěkně ale prostě nechytne:(
Tady je fotka mojí zásuvky na diagnostiku kdyby to nějak pomohlo:


Měl sem u toho už hodně mechaniků a autoelektrikářů ale řekli, že bez diagnostiky mi to prostě nezjistí co odešlo, prosím poraďte..
Dík moc Jeník
Ford Probe 2.5 V6 ´97
white power Offline
#2 Vloženo : pátek 1. července 2011 13:37:29 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Já bych začal u rozdělovače, protože to je jedna z věcí co tady u těch aut odchází nejčastěji. Na diagnostiku si zajeď do Mazdy a nenech se odbejt že je to Ford, motor a elektrika je Mazda.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Jeník Offline
#3 Vloženo : pátek 1. července 2011 13:44:24 (UTC)

Registrován: 01.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 101
Bydliště: Písek

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
já vím jenže je právě blbý že nejblíž mam Mazdu 50 kiláků a jelikož to nejde nastartovat tak by to bylo hrozny to táhnout tak daleko..

A myslíš že by mi stačilo si koupit TUHLE redukci a pak by se to dalo napojit na diagnostiku i někde v normalnim servisu?
Ford Probe 2.5 V6 ´97
white power Offline
#4 Vloženo : pátek 1. července 2011 13:52:20 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
To ti s určitostí neřeknu, ale asi by to mělo fungovat, nejlepší by bylo zajít do toho servisu a zeptat se přímo někoho kdo s tou diagnostikou dělá.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Wesker Offline
#5 Vloženo : pátek 1. července 2011 16:10:36 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Rozdelovac si myslim, to je centrum celeho motoru...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Venca Offline
#6 Vloženo : sobota 2. července 2011 21:20:18 (UTC)

Registrován: 19.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 187
Bydliště: Plzeň

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Původně odesláno: Jeník Jdi na citovaný příspěvek
já vím jenže je právě blbý že nejblíž mam Mazdu 50 kiláků a jelikož to nejde nastartovat tak by to bylo hrozny to táhnout tak daleko..

A myslíš že by mi stačilo si koupit TUHLE redukci a pak by se to dalo napojit na diagnostiku i někde v normalnim servisu?

Ta rudukce ti bude urcite stacit ale ted si nejsem jist ale diagnosticka zasuvka je 16 pin tady mas 17
FORD PROBE 2.5 V6 1993
Jeník Offline
#7 Vloženo : neděle 3. července 2011 8:51:07 (UTC)

Registrován: 01.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 101
Bydliště: Písek

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Původně odesláno: Venca Jdi na citovaný příspěvek
Původně odesláno: Jeník Jdi na citovaný příspěvek
já vím jenže je právě blbý že nejblíž mam Mazdu 50 kiláků a jelikož to nejde nastartovat tak by to bylo hrozny to táhnout tak daleko..

A myslíš že by mi stačilo si koupit TUHLE redukci a pak by se to dalo napojit na diagnostiku i někde v normalnim servisu?

Ta rudukce ti bude urcite stacit ale ted si nejsem jist ale diagnosticka zasuvka je 16 pin tady mas 17


Nene dyt ta co mam já v autě tak to je 17pin a ta redukce je z 17ti pinu což je v pohodě na 16ti pin a na ten 16pin už se diagnostika sežene ne?
Nebo nevim co presne myslíš ale jak pocitam tak v autě na tom obrazku nahore je 17pinu a redukce je ze 17pin na 16ti pin
Ford Probe 2.5 V6 ´97
Venca Offline
#8 Vloženo : neděle 3. července 2011 9:43:02 (UTC)

Registrován: 19.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 187
Bydliště: Plzeň

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
jojo mas pravdu prehodil jsem to
FORD PROBE 2.5 V6 1993
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.