logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Ford PROBE 2,5 l 1997
Kat Offline
#1 Vloženo : neděle 26. června 2011 22:26:53 (UTC)
Registrován: 25.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 16

Poděkoval(a): 2x
zdravím vás :-) kolegové a majitelé těchto vozů
a zároveň se na vás obracím s žádostí o pomoc.mám své probe cca 2 roky.začalo mi cukat:při plynulém přidávání plynu na jakoukoli rychlost do cca 2500 ot/min,auto cuká,ale jekmile sešlápnu na plno,tak necuká ani v těchto již zmíněných otáčkách.
Úkony které jsem provedl aby jsem to odstranil jsou:
-výměna palivového filtru
-výměna svíček
-výměna startovacích kabelů(nevím kolik mají mít ohmů ,ale při měřění těch starých tam byly velike odporové rozdíly a jeden byl ůplně mrtvý.)
-vyčištění škrtící klapky-sprejem,né rozebráním a pak následným čištěním(tímto jsem docílil správného volnoběhu,bez kolísání otáček)
další možností je asi ,nechat auto napíchnout,ale nevím,jestli se někomu v Prostějově podaří spojit

předem děkuji za vaše rady a zkušenosti

cuir Offline
#2 Vloženo : neděle 26. června 2011 22:33:32 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
mi to cukalo kdyz sem mel zasranej vzduchac...vzhledem k tomu ze o nem nic nepises tak to je moje rada :D ale jestli ti to pomuz netusim..
Ford Probe 2,5 V6 24v
Kat Offline
#3 Vloženo : neděle 26. června 2011 23:13:58 (UTC)
Registrován: 25.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 16

Poděkoval(a): 2x
o tom sem opravdu nepsal,ale bylo to to první co jsem také udělal .
Džony Offline
#4 Vloženo : úterý 28. června 2011 21:14:37 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Tohle je specifický problém zapalování. Zkus ty nové svíce vyndat a skouknout, jestli nejsou černé od oleje nebo jinak zadělané a zničené. Je možné, že se ti do jednoho válce bude dostávat olej a ten ti spalováním znovu zadělá svíčku (hlavně se zaměř na svíčky zadní hlavy protože ta často uhřejvá a odchází tam kroužky gufírka...). A pak mi prosím odpověz na pár doplňujicíh otázek, podle kterých by se dalo určit víc.

1.) Jaké jsi použil svíčky?
2.) Jaké jsi použil kabely?
3.) V jakém stavu je palec rozdělovače a rozdělovač jako takový?
Kat Offline
#5 Vloženo : pátek 1. července 2011 16:12:44 (UTC)
Registrován: 25.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 16

Poděkoval(a): 2x
svíčky byly čisté bez známky oleje.
značka svíček: BRISK premium DOR 5 LGS.
Zn. kabelů:Starline
víčko rozdělovače bez opalů a palec není prasklý nebo jinak poškozený,nejde vytáhnout-nechci používat síly!
zdá se že je prasklý krycí plast,na 2 místech-nerovnoměrě.lze palec demontovat a koupit druhý?

mohla by mít spojitost s mým problémem i tato skutečnost?na výku od vzduchového filtru je vypadená hadička,tloušťky cca 6mm.
white power Offline
#6 Vloženo : sobota 2. července 2011 5:49:32 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Tak problém bych viděl už v těch kabelech Starline a svíčkách Brisk, tady bych řek že si šetřil na nepravým místě, Starline jsou díly na hovno a Brisky do tohodle motoru tak nepatřej.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
eiffel Offline
#7 Vloženo : sobota 2. července 2011 8:18:40 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
těmahle svíčkama odděláš rozdělovač. Kabely bych dal ty tesly, který maj stejný vlastnosti, jako origo.

Mám pocit, že svíčky tam patří nějaký NGK, ale to si nejsem jistý, už je to taky nějaký ten pátek.
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
sygy Offline
#8 Vloženo : sobota 2. července 2011 10:55:47 (UTC)

Registrován: 22.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 380
Bydliště: Raspenava, Liberecký kraj

Poděkoval(a): 9x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
jak píše Eiffel... svíce NGK a kabely Tesly nebo taky NGK... tady jsou nake odkazy na obchody...

http://www.tesla-blatna....0-2497,1469,637#results

http://www.svickyngk.cz/...cky/ford/probe/#obsah2.5
Kat Offline
#9 Vloženo : sobota 2. července 2011 11:24:54 (UTC)
Registrován: 25.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 16

Poděkoval(a): 2x
díky za rady-asi sem se unáhlil a nezeptal se zkušených lidí.jinak na ten můj další dotaz:jesli může mít souvislost ta hadička cca 6mm,jak sem to psal do předchozího dotazu.

zatím moc díky za všechny rady :-)

KAT
sygy Offline
#10 Vloženo : sobota 2. července 2011 11:42:02 (UTC)

Registrován: 22.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 380
Bydliště: Raspenava, Liberecký kraj

Poděkoval(a): 9x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
to bude asi hadicka na recyklaci sracek z motoru... mela by byt propojena mezi ventil deklem a vduchovym filtrem, ale da se nahradit treba odkalovacem a chytat ty sracky do nadobky a ne je poustet zpet do motoru
Kat Offline
#11 Vloženo : neděle 3. července 2011 14:29:55 (UTC)
Registrován: 25.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 16

Poděkoval(a): 2x
nemáš na mysli větší hadičku?třeba tu co je před klapkou?protože ta o kté píšu já,tou by asi něco těžko proteklo,když má 6mm.rozhodně vyměním svíčky a káble.teď mám ale smůlu,jelikož mám vybagrovaný vjezd ke garáži skok cca 30cm!tak se na probe nedostanu.možná by ste mi mohli ještě poradit,kde všude je napájení-polohování sedadla řidiče a centrálního zamykání.nebo pojistky.ty vím že sou pod volantem a taky v motoru,ale potřeboval bych vědět přesně na které chytnout,jelikož sem je prohlížel a nic.
rozhodně zase děkuji za cenné příspěvky

Kat
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (3)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.