logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Jak 100% správně resetnout řídící jednotku
DannyW Offline
#1 Vloženo : úterý 12. dubna 2011 7:35:09 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Podle toho co sem našel tady na fóru se odpovědi různí. Zaklad je stejny. Odpojit minus na baterce a seslapnout brzdovy pedál. Ale pak se to různí v tom jak dlouho držet pedál, jestli mít zavřené dveře nebo ne atd. A pak ještě ohledně toho učení. Někdo psal 10 min. nechat volne bezet jiný projet ho aspoň 10km a na jinem fóru sem četli ze se ma učit při ruznych otáčkách asi ale ne při jízdě, tedy turovat ho na míste zase v určitých časových intervalech. Díky za radu
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
white power Offline
#2 Vloženo : úterý 12. dubna 2011 8:02:51 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Restet jednotky se provádí tak že odpojíš mínus na baterce a sešlápneš brzdový pedál na 5s, jde o to že při sešlápnutí pedálu se rozsvítí brzdová světla a vybyje se celá. el. soustava v autě a tím se vymaže paměť v ř.j. ale to samý se stane i když třeba jen zapneš světla nebo zapneš jinej el. spotřebič v autě, takže jestli máš otevřený dveře nebo ne je úplně jedno. Nějak nechápu co přesně myslíš tím učením, ale předpokládám že myslíš dobu než si jednotka načte data ze všech čidel a to by měla zvládnout i za jízdy, nikdy jsem neslyšeo o tom že by se auto mělo tůrovat v různých časových intervalech aby si jednotka načetla nějaký data z čidel.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
DannyW Offline
#3 Vloženo : úterý 12. dubna 2011 9:08:14 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Ok,dík zkusím to. Tím učením sem myslel to, aby si ŘJ natahla nová data. Diagn.mi píše chybu 02-NE poziční senzor klikove hřídele, tak snad to potom zmizí
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
cuir Offline
#4 Vloženo : úterý 12. dubna 2011 15:20:38 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
nemela by tak nahodou pri resetu RJ bejt klema v diag zasuvce mezi TEN a GND ? ja myslim ze ano. Kazdopadne potom pokud chces mit jistotu ze si problem odstranil je treba se s autem projet nejakou streku a pak si diagnostiku udelat znovu. protoze chyba se ti zapise az po nejake jizde. Samozrejme pokud se jedna o spatne cidlo klikovky nebo spatne cidlo vackovky a to cidlo je spatne porad tak nemusis ani nikam jezdit (ono ani jikam stejne nepojedes :D :D ) a chyba se ti zapise okamzite. Pokud sou ovsem spatne lambdasondy nebo neco co se projevuje jen obcas tak to musis projet aby se ti ukazalo jestli si to odstranil a nebo jestli se chyba zapise znovu. je dobre s tim ujet pak kilacku a udelat si diagnostiku a za nejakej cas. treba za tejden az mas najetejch treba 100km to udelat znovu. Jestli nahodou se ta zavada neobjevi znovu. nektere nahodile zavady je holt tezke odstranit.
Jinak pokud ti to haze chybu 02 tak zkontroluj konektor a cidlo na klice a je take dost mozne ,ze ti odchazi rozdelovac. Protoze nevim jak je to mozne ,ale kdyz cidlo na klice nedostavalo impulzy tak mi to hodilo zavadu 01- coz je prave cidlo vackovky a to je prave v rozdelovaci. kdyz sem mel problem s rozdelovacem tak mi to zase prozmenu naopak davalo chybu 02. vim ze sem te asi nepotesil ,ale pravda je holt kruta. Ale prvne bych sel po tom konektoru a cidlu pro kliku. je take mozne ze je zanesene pilinami a bordelem. to se stava obzvlaste ,kdyz nemas dekle pod motorem. cidlo je magneticke ,takze humus na sebe pekne vaze..obzvlaste ten kovovej. Mozna postaci to cidlo jen ocistit. Mozna ti natekla voda do konektoru. Holt musis hledat. Drzim palce.
Ford Probe 2,5 V6 24v
white power Offline
#5 Vloženo : úterý 12. dubna 2011 15:29:59 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
O proklemování diag. zásuvky na performanceprobe nic nepíšou: Clear the PCM memory by disconnecting the negative battery cable then pressing on the brake pedal for at least 5 seconds. a já osobně myslím že je to i zbytečný, i u Jeepa se to maže stejně a nic neproklemovávám jenom se chyby zobrazujou jednodušším způsobem než u Probe (3x otočím klíčkem ON/OFF a chyby se vypíšou na počítadle Km)
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
DannyW Offline
#6 Vloženo : úterý 12. dubna 2011 15:37:39 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
ty jo no fajně, tím rozdělovačem si mě moc nepotěšil - to čidlo klikovky je dole, jakoby za tou dvojitou řemenicí, že? To mě taky hned napadlo. Kryt tam mám, je ale popraskaný a celý od oleje a nějakého bordelu. To byla vlastně celá ta strana kolem altíku od oleje, takže bych se ani nedivil. Kež by to bylo tím... Jinak kdyby odcházel altík, to by se projevovalo i za jídy, ne? Zadím dík za tip.
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
Bad Offline
#7 Vloženo : úterý 12. dubna 2011 16:42:20 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Strana u kladek bejvá od oleje když teče olejová vana, nějaký simering pod kladkou nebo těsnění pod olejovou pumpou.
Změř si kolik ti jde do baterky při nastartovaném motoru, mě altik dobíjí 14,4V. Zkus i při zvýšených otáčkách jestli je hodnota dobíjení stále stejná a není problém třeba v regulátoru.

Jestli je olej kolem altíku, zkontroluj těsnění víka motoru, olejový filtr a čidlo tlaku oleje - z toho občas teče taky.
Wesker Offline
#8 Vloženo : středa 13. dubna 2011 17:39:48 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Ja sem dycky resetoval tak, ze sem odpojil minusak, zapl klicek "na kontrolky" a tak 20 vterin stal na brzde. Po chybach ani pamatka a jestli si to nacitalo nove hodnoty snimacu nevim, pac mi to jelo uplne stejne. A s tim ucenim jednotky, mam obavy ze se asi nic neuci, je to skoro 20 let stara konstrukce, jen dal pracuje s nastavenyma a predpokladanyma hodnotama...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
cuir Offline
#9 Vloženo : středa 13. dubna 2011 18:50:49 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
i za jizdy se muze rozdelovac podelat. ja mel treba rozdelovac tak v haji ,ze sem mohl vytocit motor max na 3000otacek..kdyz sem se zapomel tak mi motor zdechnul a neslo mi 20 vterin nstartovat. byl to rozdelovac. Stejne tak u tebe muze ten vykonovej tranzistor zablbnout a muze vynechat, ale muze vynechat jen tak malinko ze ti motor nezdechne ,ale treba to nehodi jen jednu jiskru. nebo dve..takze se to lehce zakucka ,ale jedes dal. v ten okamzik diagnostika zaznamenava chybu. uvidis...zkontroluj cidlo na klice.je to to co pises... zkontroluj a procisti konektor od toho cidla. dej si bacha na draty, sou hodne ztvrdle od tepla motoru , tak aby sis je nedokurvil a nebo nevytrhnul z konektoru. Osobne sem byl u toho kdyz se to jednomu probarovi povedlo.
Ford Probe 2,5 V6 24v
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.