logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
4 Stránky«<234
Docthorův Rezavý Střep
Bad Offline
#61 Vloženo : pondělí 28. března 2011 21:43:01 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Prej na kvalitu nehleďte...podle fotek to vypadá bezvadně. Já mam sice na víkách komaxit, ale zase je nemam takhle metalické. Jen mě napadá proč si nevzal i hlavní klapku spolu se sáním, aby tam nezářila ta stříbrná na jinak lakovaném vršku motoru.
K tomu těsnění pod víka - ty špuntíky pod šrouby byly vcajku? Já je měl v sadě nové spolu s těsněním.
Pozoruješ nějaké změny na budíku tlaku oleje po výměně toho regulátoru? Mě se zdá, že stoupnula ručička asi o půl centáku nahoru, ale stále nesahá ani do poloviny.
Docthor Offline
#62 Vloženo : pondělí 28. března 2011 21:58:14 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Popravdě se mi klapu nechtělo rozebírat, tak jsem oblepil co se dalo a stříkl to stříbrnou, původně jsem ji chtěl vyleštit, no možná ji ještě předělám do černé.
Špuntíky jsem u toho neměl,takže jsem použil staré,které ale byli zcela tvrdé, no snad to něco vydrží.
Tlak oleje ti říct nemůž neb jsem ve fázi zrovna nalakované vany :-) která se suší na hajzlíku :-) Akorát jsem byl zklamaný ze spreje Hamerite kterým jsem ji chtěl nalakovat, vůbec barva nedržela,stékala všude možně,přitom odmaštěné to bylo bezvadně, nevim,nakonec jsem to stříkl základem a pak modrou dynamic,co mi zbyla z fabie :-) prostě jsem to naplácal vše na sebe,jen ať to není rezavé,zítra uvidím :-)

fotky:
















Thomas Offline
#63 Vloženo : pondělí 28. března 2011 22:30:45 (UTC)
Registrován: 26.07.2010 (UTC)
Příspěvků: 330

Poděkoval(a): 1x
Mě zase doporučili do motoru valvoline od nich si použil na enginge flush :) A jako hele jestli za 2500km ubyl milimetřík podle rysky tak je to moc. Nebo prostě ten motor nežere :)
Bad Offline
#64 Vloženo : pondělí 28. března 2011 23:06:57 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Jen nevim, jestli ti bude stačit ten 4L kanystr s olejem. Já do suchého motoru po sundání vany nalil něco málo přes 5L. A dolíval sem ještě cca po 4tém nastartování než se hladina ustálila. Ale s tím aditivem to snad naplníš :)

Hammerite používám jen v plechovce a i tak mi přijde zbytečně drahej. Pokud stříkáš sprejem, chce to dvousložkovej plnič na kov a hliník, aby ti to chytlo. Na odmaštění sem používal podle použití Carlan, Nitro ředidlo nebo TetraChlor...
Thullo Offline
#65 Vloženo : úterý 29. března 2011 9:57:49 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Ja mu to říkal s tou klapkou předsedo, já mu to říkal... :o)

A pry že hlavně z toho neudělat kolotoče :o) a už má modrou vanu...k te zelene, červene, černe, střibrne a REZAVE se to baječně hodi... :o) hihi
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
4 Stránky«<234
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.