logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
hadice od/do chladiče
DannyW Offline
#1 Vloženo : pondělí 21. března 2011 20:32:55 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
hadice co vede od vrchního víčka do chladiče je po jízdě horká, ale ta spodní i ta u přetl.nádobky je studená. A při zmáčknutí při vypnutém motoru slyším takové zachrastění. Že by termostat byl KO? Jde to jakoby odtud.

Má být ta spodní hadice studená nebo trochu teplá? Nepřijde mi že by to jízdou jen po městě tak ochladilo, že je uplně studená. Jestli by to nemělo aji vliv na ty moje nízké otáčky. viz tady: v posledním příspěvku jsou i videa
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
DannyW Offline
#2 Vloženo : úterý 22. března 2011 18:25:21 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Confused
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
Chladic Offline
#3 Vloženo : středa 23. března 2011 12:08:33 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

tak temostat je na tý dolní hadici,takže ho určitě vyměn,protože voda by měla jít od spoda nahoru,jinak po jízdě sou obě hadice horkýWink
takže každopáně vyměn termostatSmile
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
DannyW Offline
#4 Vloženo : čtvrtek 24. března 2011 15:55:31 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
ok, dík za radu - termostat je objednaný a v pondělí se vymění. Kéž by se vzpamatovaly i ty volnoběžné otáčkyBored
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
Venito Offline
#5 Vloženo : čtvrtek 24. března 2011 21:00:52 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Původně odesláno: Chladic Jdi na citovaný příspěvek
tak temostat je na tý dolní hadici,takže ho určitě vyměn,protože voda by měla jít od spoda nahoru,jinak po jízdě sou obě hadice horkýWink
takže každopáně vyměn termostatSmile


Prece blbost, nevim jak na V6, ale u kazdeho auta je vstup horke vody do chladice z vrchu a jak se ochlazuje, klesa dole kde jde spatky do motoru... opacne by to bylo proti fyzice a rozumu :)

Danny: jinak to zachrasteni by melo byt slyset vzdy, je to maly cvoček v termostatu, beha na nem navolno a kdyz budes termostat menit, musis timto cvockem nahoru
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Chladic Offline
#6 Vloženo : pátek 25. března 2011 8:25:56 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

Venito:jo maš pravdu,psal sem to ve spěchu,tak se mi to nějak otočiloBigGrin
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
white power Offline
#7 Vloženo : pátek 25. března 2011 18:41:39 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
mě to zase tak blbý nepřišlo, protože u Jeepa mám termostat na dolní hadici

Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Venito Offline
#8 Vloženo : pátek 25. března 2011 19:46:47 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Původně odesláno: white power Jdi na citovaný příspěvek
mě to zase tak blbý nepřišlo, protože u Jeepa mám termostat na dolní hadici


tak to vidim poprve, nemas ten obrazek naruby?:) vyusteni mas treba dole, ale konecna cesta horke vody z motoru bude klasicky vrchem hlav a dolu je nejspis jen svedene kanalkem v bloku kvuli konstrukcnimu prostoru ne?
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

white power Offline
#9 Vloženo : pátek 25. března 2011 19:58:08 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Obrázek naruby není, taky mě to překvapilo že je thermostat dole a ne klasicky na vývodu teplý vody do chladiče, já bych řek že ho tam dole ovládá teplá voda která se vrací z topení.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Venito Offline
#10 Vloženo : pátek 25. března 2011 20:08:05 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
kazdopadne je to divnee a zajimalo by me jak to fakci a proc je to tak
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Kaprolet Offline
#11 Vloženo : sobota 26. března 2011 11:14:56 (UTC)

Registrován: 21.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 458
Bydliště: Vysoké Mýto

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Termostat dole není zase tak zvláštní úkaz i když je to od pohledu proti přírodě. Na Octavii FSI anebo staré Audi A6 s motorem V6 to bylo taky tak.
Chladic Offline
#12 Vloženo : sobota 26. března 2011 12:28:35 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

tak ja nevim kam to tečeSmile ale u probe 2 ja termostat dole a je dvouokruhovej,nejdřív to otevírá do topení a až pak do chladiče ale na kterou stranu to honí pumpa nevim Smile
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (5)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.