logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
Topení na 2.0 a ostatní problémy
Driscoll Offline
#1 Vloženo : pátek 11. března 2011 10:44:28 (UTC)
Registrován: 10.07.2006 (UTC)
Příspěvků: 43
Bydliště: Hradec Králové

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Zdravím všechny, potřeboval bych poradit s topením na mým tyrkysovým probe. Auto topí, s tím problém není, ale nejde mi přepínat kam má topit, prostě pořád fouká jen na okno. když chci přepnout na floor, tak pořád stejně. Už jsme to řešili trošku s Thullem, protože se tam měnil ten čelní panel. Dneska jsem to rozebral a koukal jsem tam na ty podtlakové hadičky, je jich tam pět a na panelu je jedna neobsazená. Nevíte někdo jak mají být správně zapojené nebo ideálně sem dát fotku jak to má přesně vypadat??

A at nezačínám zbytečně nové téma: ještě bych potřeboval poradit kde je konektor na motorek předních ostříkovačů, dostal jsem se jen na kablíky a nevím kam vedou. Když chci ostřikovat čelní okno,tak je vidět, že to něco asi dělá, protože mi při vypnutém motoru malinko pohasnou kontrolky, ale motorek se ani nehne.... S Dandous1 jsem domluvený, že mi pošle nový.

Díky moc za rady.
*Driscoll*
Ford Probe 2.0 16V (1995)
Thullo Offline
#2 Vloženo : pátek 11. března 2011 11:00:53 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Jak uz jsem ti psal, asi bude vypojeny PODTLAK u motoru nekde... Prohlidl bych to tam - ten kdo menil ten motor to asi moc dobre neovladal :o( (viz SVODY)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Driscoll Offline
#3 Vloženo : pátek 11. března 2011 11:48:53 (UTC)
Registrován: 10.07.2006 (UTC)
Příspěvků: 43
Bydliště: Hradec Králové

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
ted se zeptám asi úplně hloupě, ale kde u motoru to přesně najdu??Blushing
*Driscoll*
Ford Probe 2.0 16V (1995)
Thullo Offline
#4 Vloženo : pátek 11. března 2011 13:22:40 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Teda u 2,0 nevim jiste, ale u 2,5ky je to u saciho potrubi - vzduch dela podtlaky - takze bych to hledal tam. Fungovat to totiz pred tou vymenou motoru fungovalo! To vim bezpecne...
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
madaros Offline
#5 Vloženo : pátek 11. března 2011 14:24:02 (UTC)

Registrován: 10.01.2008 (UTC)
Příspěvků: 807
Bydliště: Praha

tlaková nádoba do který fouká motor a která následně pohání tyhle hejblátka je v levym zadnim rohu motorovýho prostoru (pri pohledu zepredu), je to taková černá kostka, tak skontroluj kam z ni co vede a uvidis.
Fazda PROBE 2.0i, 1994, kitt car project
Driscoll Offline
#6 Vloženo : pátek 11. března 2011 14:34:52 (UTC)
Registrován: 10.07.2006 (UTC)
Příspěvků: 43
Bydliště: Hradec Králové

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
OK, určitě se na to podívám, díky za radu, večer napíšu jestli to pomohlo.
*Driscoll*
Ford Probe 2.0 16V (1995)
Bad Offline
#7 Vloženo : pátek 11. března 2011 15:22:12 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
můžu ti maximálně vyfotit pohled na pozadí panelu ovládání topení. U 2,5V6 je z té černé nádobky v motorovém prostoru slabá hadička s takovým zláštním zakončením napíchnutá na sání. Její délka jednoznačně naznačuje kam má být napojená - do levé části sání (při pohledu na motoru zepředu). Nic jinýho se při výměně motoru vypojovat nemusí, takže bych hledal problém tam.
Disease Offline
#8 Vloženo : pátek 11. března 2011 18:21:50 (UTC)

Registrován: 05.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 229
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 8x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
S přepínáním směru foukání mám úplně stejný problém. Prostě to pořád fouká na okno. Když se ti to podaří vyřešit, napiš pls jak.
Driscoll Offline
#9 Vloženo : pátek 11. března 2011 20:49:31 (UTC)
Registrován: 10.07.2006 (UTC)
Příspěvků: 43
Bydliště: Hradec Králové

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Tak to vypadá, že je vyřešen jeden problém. Ten podtlak byl skutečně odpojený, na sání byla nějaká záslepka, kterou jsem vyndal a místo ní nasadil hadičku, která byla důmyslně schovaná pod krabičkou. Díky moc za radu.

Ted ještě ty ostřikovače a zámek nádrže:-)
*Driscoll*
Ford Probe 2.0 16V (1995)
1 user thanked Driscoll for this useful post.
Disease Offline
#10 Vloženo : sobota 12. března 2011 15:07:12 (UTC)

Registrován: 05.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 229
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 8x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Tak mám úplně stejný problém, hadičku jsem našel odpojenou, ale nenašel jsem kam ji zapojit na 2.5V6. Porovnával jsem to s 2.0, tam ji mám zapojenou, ale je to "trošku" jiný. Můžete mě pls. někdo přesněji popsat, nebo vyfotit, kam ma být na tom V6 zapojená do sání?
Jirka T Offline
#11 Vloženo : neděle 13. března 2011 12:23:55 (UTC)

Registrován: 08.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 355
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 8 time(s) in 6 post(s)
Přepodkládám, že mluvíte o této hadičce...


Jirka T
1 user thanked Jirka T for this useful post.
Disease Offline
#12 Vloženo : neděle 13. března 2011 14:07:27 (UTC)

Registrován: 05.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 229
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 8x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Jo, to je přesně ona. Nalezeno, zapojeno a funguje to. Geniální.
Ona tam byla taková jakoby záslepka z hadičky, takže to vypadalo jako že to je zapojený ok.

Díky.
Driscoll Offline
#13 Vloženo : neděle 13. března 2011 16:04:19 (UTC)
Registrován: 10.07.2006 (UTC)
Příspěvků: 43
Bydliště: Hradec Králové

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
přesně tak, měl jsem tam taky záslepku a vypadalo to, jako že to tam patří :-). Záslepka šla ven, hadička dovnitř a všechno funguje...
*Driscoll*
Ford Probe 2.0 16V (1995)
Thullo Offline
#14 Vloženo : neděle 13. března 2011 19:42:12 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Driscoll:
Jsem rád, že to je už v pořádku :o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Venito Offline
#15 Vloženo : neděle 13. března 2011 20:18:15 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Hosi a bacha na to, delaji to ty malu chlupate kur*y, ktere se vam chodi ohrivat na motory:) viz toto moje lonske tema:)

http://www.probeclub.cz/...ice-u-motoru--rada.aspx

Jinak k motorku ostrikovace skla se dostanes po povoleni plastoveho podbehu praveho predniho kola z predni strany, tam uvidis nadobku na sheron a dole je vsazen prez gumove tesnnei motorek, obsah nadobky musis odsat a motorek silou smerem zhuru vysadis...asi se ti tam dostal nejaky bordel a nedava spravny tlak..... a jeste je tusim v nem zpetny ventyl, aby ti sheron z hadicek nepadal spet do nadobky a fikalo to hned, tak prover aj jeho funkci jestli neni sekly v poloze kde neposti ani jednim smerem
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Driscoll Offline
#16 Vloženo : neděle 13. března 2011 20:24:32 (UTC)
Registrován: 10.07.2006 (UTC)
Příspěvků: 43
Bydliště: Hradec Králové

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Super, díky za radu, zítra se na to podívám :-)....
*Driscoll*
Ford Probe 2.0 16V (1995)
Driscoll Offline
#17 Vloženo : neděle 20. března 2011 18:13:37 (UTC)
Registrován: 10.07.2006 (UTC)
Příspěvků: 43
Bydliště: Hradec Králové

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Tak po týdnu jsem se opět dostal k mému probe. Ostřikovače vyřešený výměnou motorku. Ještě jsem řešil, že mi neukazoval na přistrojovce budík tlaku oleje, který jsme zjistili, že byl jen odpojený. Ale když jsme ho připojili, tak to dělá to, že když mám zaplou elektriku, tak ručička vyletí úplně nahoru a jakmile nastartuju, tak zase spadne úplně dolů. Nevíte čím to může být?? Jestli je to čidlo vadné?? A popřípadě nemáte ho někdo na prodej ??? ThumpUp Díky.
*Driscoll*
Ford Probe 2.0 16V (1995)
Driscoll Offline
#18 Vloženo : úterý 29. března 2011 8:35:05 (UTC)
Registrován: 10.07.2006 (UTC)
Příspěvků: 43
Bydliště: Hradec Králové

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Tak nikdo nemá čidlo tlaku oleje?? Crying . Ještě se mi začalo stávat, že se mi nevrací spojkový pedál až nahoru, ale zůstane tak 5cm pod úrovní ostatních pedálů.....Nevíte čím tohle může být?
*Driscoll*
Ford Probe 2.0 16V (1995)
eiffel Offline
#19 Vloženo : úterý 29. března 2011 9:21:19 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Původně odesláno: Driscoll Jdi na citovaný příspěvek
Tak nikdo nemá čidlo tlaku oleje?? Crying . Ještě se mi začalo stávat, že se mi nevrací spojkový pedál až nahoru, ale zůstane tak 5cm pod úrovní ostatních pedálů.....Nevíte čím tohle může být?


odchází ti spojkový váleček, repas sada vyjde na 150 korun v autokelly
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Driscoll Offline
#20 Vloženo : úterý 29. března 2011 9:36:41 (UTC)
Registrován: 10.07.2006 (UTC)
Příspěvků: 43
Bydliště: Hradec Králové

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
A poradíš mi kde přesně najdu ten spojkový váleček?? A to normálně vyndám, rozeberu, vyměním gumičky a zase sožím??
*Driscoll*
Ford Probe 2.0 16V (1995)
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (7)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.