logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
gufero vačkové hřídele
DannyW Offline
#1 Vloženo : úterý 8. března 2011 21:33:45 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Už ste někdo měnili gufero vačkové hřídele? Teče mi přes něj olej, takže ho musím vyměnit.
Co všechno je třeba sundat?
Je mi jasné, že musí dolů rovody, ventil víko...
Musí ven i vačkovka, abych vyndal gufero a dal nové?
Jak je zajištěno rozvodové kolo vůči vačkovce - aby se to vždy po smontování trefilo na to stejné místo - je tam nějaký čep, klínek, značky...?
Jak povolit kolo?
Podle servismanuálu chytnout vačkovku do sikovek a povolit šroub na rozv.kole. Právě mám obavy z nějakého pootočení kola/hřídele.

Mnoho otázek, ale dík za odpovědi BigGrin
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
cuir Offline
#2 Vloženo : úterý 8. března 2011 22:05:13 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
vackove kolo nejde nasadit spatne co se tyka uhlu.

problem je v tom ,ze ho muzes nasadit jakoby obracene.

dulezite je si zapamatovat jestli to kolo bylo nasazene tema vyliskama na paparscich smerem ven a nebo dovnitr. jedno z nich je totiz nasazene tak a druhe obracene. Pokud to nasadis spatne tak ti bude blbe nabihat rozvodak a zkurvis si remen.
Doporucuji ten stredovej sroub povolit jeste kdyz mas vacky v motoru, protoze obecne jakkoli pacit s vackou je velke riziko prasknuti a nebo poskozeni. pokud ti praskne vacka tak ses v prdeli. Druhou asi nesezenes.
Hodne stesti. Mozna bych to normalne golou lehce povolil jeste pred tim nez sundas rozvodovej remen.
jinak je mozne ,ze vacka bude muset jit ven ,protoze kdyz by ses snazil tam dostat nove gufirko tak ho akorat dojebes a olej ti tama znovu bude chcat.
Na spravnou montaz pak potrebujes momentovej klic!!!!
Neni jedno jak se vacka dotahuje !!! ale postup neznam
Nezapomen si oznacit kam kterej mustek od vacky patri !!! nemuzes je tam nahazet jak se ti zlibi, zadrel by si vacku a nebo by ti pri dotahovani praskla !!!
Gufirma stoji par korun.

na fotce je pohled na jedno z gufer a vidis tam takovej jakoby bocni most pres celou hlavu. to musi jit dolu urcite a prave si myslim ,ze bez kompletniho povoleni a aspon lehkeho nadzvednuti vacky to gufero nedostanes ven a nove tam nenasadis. Hlavne at te nenapadne za vacku jakkoli pacit !!!
preju hodne stesti.

weskerovi podekuj za fotky..sou z jeho galerie :)


jo a otazka na zaver....


jak si zjistil ,ze ti tece olej pres gufirko vackovky, kdyz to nemas jeste rozebrane? co kdyz to chcije klasicky jen pod ventildeklem.
Ford Probe 2,5 V6 24v
DannyW Offline
#3 Vloženo : úterý 8. března 2011 22:51:38 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
protože pod ventil víko sem dal nové těsnění, pak podruhé navíc i motorový silikon a stále to mám zechcane od oleje až to citím někdy v kabině jak to smrdí...takže proto.

každopádně dík za info a foto, je to super
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
Wesker Offline
#4 Vloženo : středa 9. března 2011 16:58:26 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Milane, nemusi se sundavat vacka, normalne zaval mezi gufero a vacku sroubovak a vypac ho ven, nove tam jde vpoho naklepnout, nebo nalisovat ThumpUp A bacha at neposkrabes stenu kolem gufera Smile
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
cuir Offline
#5 Vloženo : středa 9. března 2011 18:12:29 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Původně odesláno: Wesker Jdi na citovaný příspěvek
Milane, nemusi se sundavat vacka, normalne zaval mezi gufero a vacku sroubovak a vypac ho ven, nove tam jde vpoho naklepnout, nebo nalisovat ThumpUp A bacha at neposkrabes stenu kolem gufera Smile

ok..tak pak to tak udelej..ja bych na to nemel koule :D :D holt odbornik s praxi se pozna ;)
Ford Probe 2,5 V6 24v
white power Offline
#6 Vloženo : středa 9. března 2011 18:18:07 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
vždiť na tom nic není kolem vačky píchneš slabej šroubovák, lehce zapáčíš a gufero vyleze ven, nasadit nový je pak už sranda na nalisování použiješ třeba velkej ořech z goly a kladivo ThumpUp
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
DannyW Offline
#7 Vloženo : neděle 20. března 2011 13:12:02 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Ještě sem zjistil takovou věc - hadice co vede od vrchního víčka do chladiče je po jízdě horká, ale ta spodní i ta u přetl.nádobky je studená. A při zmáčknutí při vypnutém motoru slyším takové zachrastění. Že by termostat byl KO? Blink Jde to jakoby odtud.
Má být ta spodní hadice studená nebo trochu teplá? Nepřijde mi že by to jízdou jen po městě tak ochladilo, že je uplně studená. Jestli by to nemělo aji vliv na ty moje nízké otáčky.

Taky sem si všimnul, že když sem probíska koupil, tak na 5.kvalt při 1500 ot.sem jel lehce nad 50km/h.A teď při 1500 jedu na 5.ku 60km/h.
Je to nějaké divné.

Jak to máte vy?
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
white power Offline
#8 Vloženo : neděle 20. března 2011 13:39:47 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
LOL LOL LOL jednou na 5ku při 1500 ot lehce nad 50 a podruhý 60 tak na to bude mít teplota určitě vliv, pokud bys měl automat tak jo měnič se zamyká až při ohřátí oleje, ale u manuálu jsou převody jasně daný, nesmíš ten otáčkoměr v autě brát tak vážně neukazuje úplně přesně řek bych že je to +- 100 ot.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
DannyW Offline
#9 Vloženo : neděle 20. března 2011 13:56:14 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Původně odesláno: white power Jdi na citovaný příspěvek
LOL LOL LOL jednou na 5ku při 1500 ot lehce nad 50 a podruhý 60 tak na to bude mít teplota určitě vliv, pokud bys měl automat tak jo měnič se zamyká až při ohřátí oleje, ale u manuálu jsou převody jasně daný, nesmíš ten otáčkoměr v autě brát tak vážně neukazuje úplně přesně řek bych že je to +- 100 ot.



já nemyslel ty otáčky k tomu termostatu, ale jako další věc na kterou se ptám - nebudu to psát do zváštního tématu, proto sem udělal řádek mezeru - jinak to mi je jasnéBigGrin
Jenže sem si neuvědomil,že tohle sem psal v jiném tématu:Blushing nízké otáčky volnoběhua že mám při zahřátem motoru na volnoběh nízké otáčky - 500ot/min. a stále nevím proč. A že sem si právě i při jízdě všiml, že při 5ce a uvedených 1500 ot. je rychlost výšší než před tím. Někdo mi říkal, že můžu být rád, že mi to točí míň, že bude lepší spotřeba, ale myslím,že to má souvislost s tím nízkým volnoběhem.

Jak je to teda s tím termostatem a hadicema?
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
white power Offline
#10 Vloženo : neděle 20. března 2011 14:05:09 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
nevím jak je to u V6 ale já mám zezhora na tělese škrtící klapky šroubek kterým se dá do jisté míry volnoběh regulovat
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (4)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.