logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
jak ošetřit výfuk proti korozy ?
madaros Offline
#1 Vloženo : neděle 13. března 2011 20:46:53 (UTC)

Registrován: 10.01.2008 (UTC)
Příspěvků: 807
Bydliště: Praha

opravily sme tlumič výfuku a udělaly nový obal, teď by mě zajímalo čim ho natřít nebo někde nechat natřít,aby to zase hned za pár měsíců nezkorodovalo ?

nějaký nápady ? díky
Fazda PROBE 2.0i, 1994, kitt car project
Bad Offline
#2 Vloženo : neděle 13. března 2011 21:08:04 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Nech to našopovat hliníkem nebo nazinkovat.... nebo komaxit.
madaros Offline
#3 Vloženo : neděle 13. března 2011 21:21:09 (UTC)

Registrován: 10.01.2008 (UTC)
Příspěvků: 807
Bydliště: Praha

víš zhruba ceny těchto úprav ?

aby se mi zase potom nevyplatilo vzit treba ten od tebe :-P
Fazda PROBE 2.0i, 1994, kitt car project
Bad Offline
#4 Vloženo : neděle 13. března 2011 21:29:24 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
šopování hliníkem ani zinkování nevim, každopádně zinek bude dražší a musíš sehnat někoho, kdo to ponoří do lázně...vim, že to dělaj za Prahou směrem na Kralupy nebo ve Ždírci nad Doubravou (asi krapet z ruky). Ta fabrika u Prahy je vidět z dálnice po pravé straně.

Komaxit odhaduju cca 500-1500kč podle síly vrstvy. Mě vyšel výfuk na 900,-

Nejlevnější je to natřít barvou na kamna a nechat vypálit :) Její dlouhodobé antikorozivní účinky mi ale nejsou známy, kor když na to bude cákat voda a nejspíš se ti to odloupe.
Jirka T Offline
#5 Vloženo : neděle 13. března 2011 21:54:26 (UTC)

Registrován: 08.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 355
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 8 time(s) in 6 post(s)
Osobně si myslím, že snačí nastříkat vypalovací barvou na výfuky (kouřovody, kamna, ...). Výfuk stejně dříve nebo později uhnije.
Jirka T
sygy Offline
#6 Vloženo : neděle 13. března 2011 23:43:43 (UTC)

Registrován: 22.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 380
Bydliště: Raspenava, Liberecký kraj

Poděkoval(a): 9x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
ja na vyfuk pouzivam tento sprej a v silnejsi vrstve to odolava dobre http://www.oleje-shop.cz...ct/hlinikovy-sprej-400ml
Bad Offline
#7 Vloženo : pondělí 14. března 2011 0:02:48 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
SYGY: Tenhle výrobce dělá i zinkovej. Stříkali sme s nim sváry na konstrukce fotovoltaiky.
white power Offline
#8 Vloženo : pondělí 14. března 2011 7:07:37 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Barva na vejfuk jsou úplně vyhozený peníze zvlášť pokud si to oplášťoval 1 mm plechem, protože kondenzát ve vejfuku je dost agresivní tak každej vejfuk prorezne dřív zevniř než z venku. Na tvím místě bych využil nabídku od Bada a koupil tlumič co ti nabízí.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
madaros Offline
#9 Vloženo : pondělí 14. března 2011 8:20:40 (UTC)

Registrován: 10.01.2008 (UTC)
Příspěvků: 807
Bydliště: Praha

to že to bude reznout i zevnitř mi řikal i táta když sme ten vejfuk svářely,spíš bych to korodování chtěl oddálit co to půjde

z ekonomických důvodů se to udělalo teď takhle,takže asi jedině čekat jak dlouho to vydrží :(
Fazda PROBE 2.0i, 1994, kitt car project
Wesker Offline
#10 Vloženo : pondělí 14. března 2011 19:19:54 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
jak napsal Sygy, ten hlinikovy sprej od TECTANU sem pouzival taky, je dobry. S kamosem sme kupovali stejne zadni tlumice vyfuku a ja ho mam dodnes na probecku, uz 5 let a ani znamka po nejake rzi, pac sem ho nastrikal timto sprejem, on ne a jemu oreznul za rok...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Venito Offline
#11 Vloženo : pátek 18. března 2011 13:55:30 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Madaros: muj byvaly tuzing vyfuck hnije?:)) kua ale uz ma narok, bude mu tusim 8 let:) ja na pozdim delal repas posledniho dilu, neco sem kuchal vevnitr a origo vyfuk ma dvojplastovani, z venku je tenky nerez plech.... pri svarvani dokopy uz to ale slozit neslo takze jsem to preplatovaval cca 1,5mm plechem.... natrel 2x nahusto vypalovaci stribrenkou, ta sice drzi ale kdyz se na to podivam tak jde videt rezave mista, proste to udela pory a do pul roka zacne chytat lisku.... uz z drivejska vim, ze jakykoli nater na vyfuk je ztrata casu, jedine co vydrzi je jak rikaji kluci sopovani hlinikem, predtim se ale vyfuk musi opiskovat aby se zdrsnil jeho povrch a hlinik na nej chytnul...komaxit je divne reseni, ten je sice vypalovaci ale z vyfuku odpadne
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

madaros Offline
#12 Vloženo : sobota 19. března 2011 10:46:31 (UTC)

Registrován: 10.01.2008 (UTC)
Příspěvků: 807
Bydliště: Praha

jj hnije, resp. uplne vyhnil :( To už vydržel 8 let jo?! :-o Hmm,pěkný, nechtělo se mi ho dávat pryč,takže se udělal novej plášť,ale nechci tohle opět dělat znovu v brzké době,takže bych ho chtěl ošetřit jak to půjde aby to vydželo zase nějakou chvilku.

kouknu na to šopování jestli to někde dělaj za rozumnou cenu
Fazda PROBE 2.0i, 1994, kitt car project
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.