Při 130 000 ? Určitě přední tlumiče, dále takzvané kosti, neboli unašeče stabilizátorů vpředu i vzadu. A jak cvakaj hydroštely ? Jsou dost citlivý na včasnou výměnu oleje. Taky jestli neprosakujou víka ventilů, olej stéká nejprve dovnitř na svíčky. Na řízení to mohou být spojovací tyče od serva s mírně vyklepanými klouby, ale to asi ještě dost vydrží. Víko kufru může padat dolů, protože plynové vzpěry mohou být unavené, daj se vyměnit za vzpěry z felicie /mírná úprava/.
Jo a hlavně zadní brzdiče, pozor na přidřené páčky ruční brzdy. Zkontroluj manžety kloubů poloos, a u V6 obě lambdy už začínaj otravovat o výměnu /kontrolka check engine/. To je asi všechno, nebo jsem na něco zapoměl ?
Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe