logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky<12
Vymena motoru z 2.0 na 2.5 ? Ma to smysl?
white power Offline
#21 Vloženo : čtvrtek 17. února 2011 19:32:27 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
http://www.highperforman...anagement-unit-fmu.1144

http://www.highperforman...alivova-pumpa-255lh.4230
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
white power Offline
#22 Vloženo : čtvrtek 17. února 2011 20:01:57 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Jenom mě tak ještě napadlo než budeš kupovat turbo z 2.2GT tak se podívej ve svím motoru jestli se někde můžeš napojit k vodnímu okruhu 8mm hadičkou, protože tohle turbo má chlazení vodou. Jestli ne tak budeš muset koupit nějaký jiný turbo co je chlazený jenom olejem.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Wesker Offline
#23 Vloženo : čtvrtek 17. února 2011 20:43:05 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Moje slova... a jeste sem zapomel na WG, to je obtokovy ventil turba, musi tam byt kvuli regulaci tlaku.
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
white power Offline
#24 Vloženo : čtvrtek 17. února 2011 21:14:21 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Při použití turba z 2.2Gt je starost o WG zbytečná tohle turbo ji má integrovanou.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Wesker Offline
#25 Vloženo : pátek 18. února 2011 16:53:45 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
No me je jasne ze ji ma integrovanou, ale jaky ma nastaveny plnici tlak? nedoporucoval bych hned z fleku tam pustit 0,7 baru... na druhou stranu, kdyz ji povolis (pokud je to teda mozne), tak aby tlak plynu pred turbem si ji sam neoteviral a turbo nenabihalo zbytecne pozde.
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
white power Offline
#26 Vloženo : sobota 19. února 2011 14:32:36 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Původně odesláno: Wesker Jdi na citovaný příspěvek
No me je jasne ze ji ma integrovanou, ale jaky ma nastaveny plnici tlak? nedoporucoval bych hned z fleku tam pustit 0,7 baru... na druhou stranu, kdyz ji povolis (pokud je to teda mozne), tak aby tlak plynu pred turbem si ji sam neoteviral a turbo nenabihalo zbytecne pozde.


Standartní tlak je nastavenej na 0,5 baru a na krátkodobý zvíšení tlaku na 0,6 baru při 3000 ot. je tam ještě el. boost controler kterej bude muset stejně vyhodit protože ho nepřipojí k ř.j.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
AG1oNeR Offline
#27 Vloženo : neděle 20. února 2011 15:58:52 (UTC)
Registrován: 10.02.2009 (UTC)
Příspěvků: 58

Původně odesláno: white power Jdi na citovaný příspěvek
Jenom mě tak ještě napadlo než budeš kupovat turbo z 2.2GT tak se podívej ve svím motoru jestli se někde můžeš napojit k vodnímu okruhu 8mm hadičkou, protože tohle turbo má chlazení vodou. Jestli ne tak budeš muset koupit nějaký jiný turbo co je chlazený jenom olejem.



No prave to jsem se chtel zepat to z 2,2 GT se chladi vodou jo ? Protoze olejem by to bylo asi slozitejsi zapojit. A kdybych to napojil nekde pres vodu, myslis ze to zvladne uchladit? A z ceho tam mas turbo ty ?


Jeste Takova mala otazka, mam nahradni motor ale vrch je trocho zrezly protoze na nem neni ventilove viko, Ale hlava by mohla byt v pohode ne ? To vetsinou kdy byva vyhoneny motor tak jsou v prdely stiraci krouzky atd ne ?
white power Offline
#28 Vloženo : neděle 20. února 2011 16:08:31 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Původně odesláno: AG1oNeR Jdi na citovaný příspěvek
Původně odesláno: white power Jdi na citovaný příspěvek
Jenom mě tak ještě napadlo než budeš kupovat turbo z 2.2GT tak se podívej ve svím motoru jestli se někde můžeš napojit k vodnímu okruhu 8mm hadičkou, protože tohle turbo má chlazení vodou. Jestli ne tak budeš muset koupit nějaký jiný turbo co je chlazený jenom olejem.



No prave to jsem se chtel zepat to z 2,2 GT se chladi vodou jo ? Protoze olejem by to bylo asi slozitejsi zapojit. A kdybych to napojil nekde pres vodu, myslis ze to zvladne uchladit? A z ceho tam mas turbo ty ?


Jeste Takova mala otazka, mam nahradni motor ale vrch je trocho zrezly protoze na nem neni ventilove viko, Ale hlava by mohla byt v pohode ne ? To vetsinou kdy byva vyhoneny motor tak jsou v prdely stiraci krouzky atd ne ?


Je vidět že o turbech nevíš vůbec nic, ale nevadí mi ti poradíme Wink turbo je sice chlazený vodou, ale olej k němu stejně musíš připojit kvůli mazání, přeci jenom se ty vrtule v něm točej pěkně rychle a bez mazání by to nevydrželo ani 5 minut. Mazání je nejlepší asi vytáhnout z čidla tlaku oleje a vratku udělat přímo do olejový vany. Jinak já mám turbo z 2.2GT protože mám 2.2GT Woot
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (5)
2 Stránky<12
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.