logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
3 Stránky<123
Check Engine
Zarda Offline
#41 Vloženo : neděle 13. února 2011 20:56:37 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 238
Bydliště: Chomutov

Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
To Rostakd: No já k autu před rokem dostal jen jeden náhradní kliček (a auto je údajně bez imobilizeru? - jestli je to teda možný)

To eiffel: Kde prosimtě najdu ten snímač otáček?

To cuir: jj mám dvoulitra, svíčky jsem měnil, je pravda, že kabely ne... add rozdělovač - radši se ptám na další možný věci, než abych koupil rozdělovač za osmičku a pak zjistil, že jím to není Sad
Mitsubishi Eclipse 2g 2.0T (177kW)
Ford Probe 2.5 V6 (119kW)
Ford Probe 2.0i (85kW) - EX (14.5.2011)
eiffel Offline
#42 Vloženo : neděle 13. února 2011 21:14:18 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
jééé, zase dvoulitr, to nevím kde to je :D
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Zarda Offline
#43 Vloženo : neděle 13. února 2011 21:16:08 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 238
Bydliště: Chomutov

Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
To eiffel: i tak díky ThumpUp
(hold musím šetřit abych to do léta zprovoznil) Wink
Mitsubishi Eclipse 2g 2.0T (177kW)
Ford Probe 2.5 V6 (119kW)
Ford Probe 2.0i (85kW) - EX (14.5.2011)
eiffel Offline
#44 Vloženo : neděle 13. února 2011 21:18:48 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
jen jsem psal, co mi to dělalo. Dokonce i když jsem měl zařazenou rychlost a motor se točil, tak otáčky na otáčkoměru byly na nule.

Wernemanovi to dělalo zase čidlo otáček. To máš prostě těžký...
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Zarda Offline
#45 Vloženo : neděle 13. února 2011 21:25:46 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 238
Bydliště: Chomutov

Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Tak u mě automaticky zhasne celý motor (tudíž posilovač řízení, brzdy fungují minimálně) je to poměrně nebezpečný...
Mitsubishi Eclipse 2g 2.0T (177kW)
Ford Probe 2.5 V6 (119kW)
Ford Probe 2.0i (85kW) - EX (14.5.2011)
Thullo Offline
#46 Vloženo : pondělí 14. února 2011 6:19:12 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Zarda:
Pesne tohle mi to delalo na 2,0 16v po LU - byl to immobilizer - takze doporucuji ODPOJIT! Je u prave nohy ridice pod tunelem - resp. vedle plynoveho pedalu na pravo...
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Zarda Offline
#47 Vloženo : úterý 15. února 2011 8:22:55 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 238
Bydliště: Chomutov

Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
To Thullo: díky za odpověď, o víkendu se na to pokusím mrknout. Jen by mě zajímalo, když ten imobilizer najdu. Jak ho odpojím tak, abych si nezamezil přívod paliva? Nebo spíš takhle, zvládnu to sám nebo to mám dát radši do servisu?
Díky
Mitsubishi Eclipse 2g 2.0T (177kW)
Ford Probe 2.5 V6 (119kW)
Ford Probe 2.0i (85kW) - EX (14.5.2011)
Thullo Offline
#48 Vloženo : úterý 15. února 2011 9:56:30 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Zarda:
Rozhodne to nezvladnes sam - teda, ani kdejaky autoelektrikar si s tim jen tak neporadi - bohuzel :o( Probe je v te elektrice tak nejak specificke :o( ja nastesti tady v Ostrave mam DVA, co vim, ze to dokazou - teda jeden z nich mi to odpojoval nekdy pred 5ti lety - ale ten druhy jeste v loni :o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
cuir Offline
#49 Vloženo : středa 16. února 2011 20:50:12 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
tak modre probe z vyskova se mi dnes podarilo rozbehat. do bloku motoru sem dal spesl vlozku a funguje to paradne. Jeste musim doskladat zbytek a za nedlouho se bude prohanet po cestach :)
Ford Probe 2,5 V6 24v
Andrew Offline
#50 Vloženo : neděle 10. července 2011 10:34:34 (UTC)

Registrován: 22.09.2009 (UTC)
Příspěvků: 329
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Čau potřeboval bych radu.
Když nastartuju tak se rosvítí kontrolka check engine a nemám tušení čím by to mohlo být. Začala svítit předevčírem když jsem jel s autem domu tak sem si jí všiml během jízdy.
Mám 2,5 97 to jsem někde četl že už se chyby vyblikat nedají že bych musel na diagnostiku.
Auto jsem včera opatrně zkusil projet po sídlišti a absolutně žádný problém všechno jde jak má jen ta kontrolka stále svítí.
Nějaké nápady kde by mohjl být problém? (olej tam mam)
2,2 GT -ex, 2,5 V6 r.95
Thullo Offline
#51 Vloženo : neděle 10. července 2011 10:52:08 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Andrew:
Zádny strach - i zde se daji vyblikat chyby - neboj se, staci ti ted alke odpojit baterku, stoupnout na brzdu a pokud ta chyba neni trvala, chcesk engine shasne - nekdy se stane, ze nacte nejakou zavadu, rozsviti check engine - ale pak zavada zmizi, ale v pameti RJ je jeste treba 20startu - pak se sama vymaze ;o) neves hlavu kamo! Bude to prkotina... ;o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Andrew Offline
#52 Vloženo : neděle 10. července 2011 13:34:38 (UTC)

Registrován: 22.09.2009 (UTC)
Příspěvků: 329
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Dik chyba zmizela ;-)
tak uvidím až ho projedu jestli se zase neobjeví.
2,2 GT -ex, 2,5 V6 r.95
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (10)
3 Stránky<123
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.